• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Zinga

#165
Zaccyn jalka oli poksahtanut uudelleen, joten Zaccy ei voi osallistua tämän kauden peleihin. Ehdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku). Valitettava juttu, mutta ei voi mitään.

Hönkki

#166
LainaaEhdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku).

Sopii minulle. Parempi noinpäin kuin että mitätöidään kaikki Zaccyn tähän mennessä pelaamat pelit. Zaccylle rauhallista tervehtymistä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#167
Ennen loppuhuipennusta olisivat vielä nämä pari peliä

Timo-Saku
Timo-Hönkki

Onnistuisiko kaikki loput pelit kerralla ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Sakdi

#168
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Ehdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku). Valitettava juttu, mutta ei voi mitään.

Sopii...
Mulle jäisi vain peli Willeä vastaan loppuhuipennukseen, eli säästäisin mielelläni myös tuon Timo-pelin sinne.?

Zinga

#169
Voinemme pelata nuo rästipelit pelit loppuhuipennuksen yhteydessä.

Arse

#170
Minulle sopii hyvin urakointi loppuhuipennuksen yhteydessä. Se olisi siis ensi maanantaina 27.4.?

Zinga

#171
Lainaus käyttäjältä: "Arse"Se olisi siis ensi maanantaina 27.4.?
Juuri näin.

Hönkki

#172
Hujala & co on tulossa Kalaan ma 4.5. En pysty itse olemaan silloin paikalla. Voisiko joku toinen tuomaroida heidän pelejään ? Tässä on nyt kyse sitä että saadaan uusia pelaajia.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#173
LainaaHujala & co on tulossa Kalaan ma 4.5. En pysty itse olemaan silloin paikalla. Voisiko joku toinen tuomaroida heidän pelejään ? Tässä on nyt kyse sitä että saadaan uusia pelaajia.

Peruutetaan tämä. Siirtyy myöhempään ajankohtaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses