• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Arse

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Seuraavat pelikerrat 1.12 ja 15.12. Koitetaas saada vielä hyvät pelit ennen joulua.

Wille ja Saku tulossa ma 1.12.

En pääse maanantaina 1.12. Harmin paikka. Olen tulossa 15.12. ja silloin olen varautunut urakoimaan.

Hönkki

Vasemmassa subusormessa on nyt sellainen tulehdus etten ole ennen kokenut. Sormi on jäykkä, turvonnut ja pirkaleen kosketusarka. Värikin alkaa olla aika epäilyttävä. Enkä ole edes lyönyt sitä mihinkään.

En tule pelaamaan. Olis kuitenkin niin haastavia pelejä tiedossa, että "väärällä" kädellä antaisin aivan liikaa tasoitusta.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Epis

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Vasemmassa subusormessa on nyt sellainen tulehdus etten ole ennen kokenut. Sormi on jäykkä, turvonnut ja pirkaleen kosketusarka. Värikin alkaa olla aika epäilyttävä. Enkä ole edes lyönyt sitä mihinkään.

En tule pelaamaan. Olis kuitenkin niin haastavia pelejä tiedossa, että "väärällä" kädellä antaisin aivan liikaa tasoitusta.
Kynsivallin tulehdus?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Sakdi

Olen sairaana, enkä näin ollen ole huomenna ikävä kyllä tulossa.

Arse

Ennnakkotiedoista poiketen en valitettavasti huomenna pääsekään. Sormi ei ole tulehtunut, mutta töissä menee normaalia pidempään, jonka jälkeen on lapsen hoitovastuita. Joulun välipäivinä minulle voisi onnistua myös päiväpelit.

Zinga

Minunkin on skipattava pelit. Äkillinen iltameno estää osallistumisen. Sorry.

Hönkki

olen tulossa kuten Willekin

Rossonero

Tulen.

Zinga

Zinga...13... 11 2 0... 45-04... 35
Juho.....14... 10 2 2...30-11... 32
Kaitsu...16... 6 3 7... 14-25... 21
Vesa.....14... 6 1 7... 21-17... 19
Wille.....16... 5 4 7... 14-21... 19
Hönkki..12... 3 7 2... 09-09... 16
Timo.....08... 3 2 3... 12-12... 11
Saku.....10... 1 3 6... 09-19... 6
Zaccy...13... 0 2 11...05-41... 2

Kuluvasta HeFi-kaudesta on sopivasti joulutauolle siirryttäessä pelattu vähän yli puolet (58/108), joten on aika tehdä puolivälin joukkuearvio.

1. Zinga (1-2-2)
Arsenal on ollut juuri niin vakuuttava kuin oletin. Alkukaudesta maalien mättäminenkin onnistui luvatusti, mutta joulua kohden tahti on hyytynyt. Tavoite ennen kautta oli 2,77 PPG ja 3,33 GPG. Tästä tahdista olen tässä vaiheessa yhden pisteen perässä ja kaksi maalia edellä. Pistetavoitteen pitäminen ei edellytä muuta kuin loppujen 11 pelin voittamista :)
Tällä hetkellä näyttäisi, että Arsu vie mestaruuden ja Hönkin ei tarvitse nimetä meikäläistä "ikuiseksi lupaukseksi". Toisaalta liigamestaruuden menettäminen ei vaadi kuin pari huonoa pelikertaa.
Veikkaus kauden alussa 1. Arvio puolivälissä 1.

2. Juho (*-*-9)
Taisin tietää Juhon kyvyt varsin hyvin kauden alla. Juho on ollut mun tahdissa koko liigan ajan. Keskinäiset pelit ovat ratkaisemassa liigamestaruutta, sillä Arsu on vienyt ManUa molemmissa keskinäisissä. Ylivertaiset harjoittelumäärät, menestys turnauksissa ja keskittyminen vain kansainvälisiin sääntöihin pitävät Juhon vakaasti liigan kärkipaikoilla.
Veikkaus kauden alussa 2-4. Arvio puolivälissä 2.

3. Timo (*-5-3)
Timo on ollut jarrumiehenä, joten todellinen kunto on vielä arvoitus. Jos Timo saa keväällä hyvän draivin päälle, on kakkossijakin vielä mahdollinen. Toisaalta vähäinen pelimäärä vie rutiinia pelistä, joten keskikastin kärkipäähänkin nouseminen voi tehdä tiukkaa.
Veikkaus kauden alussa 2-4. Arvio puolivälissä 3-4.

4.Vesa (6-3-4)
Puolet peleistä tappioita, joten kärkitaistelu on karannut. Taitoa ja yllätyksellisyyttä löytyy, joten voi vielä haastaa Timon taistelussa keskikastin kuninkuudesta.
Veikkaus kauden alussa 3-6. Arvio puolivälissä 3-4.

5.Kaitsu (7-7-8 )
Kaitsu on pelannut tutun ailahtelevasti. Katsotaan, josko keväällä saataisiin pienellä Sisu-viilauksella tasaisuutta peliin ja todellista taistelua keskisarjan kärkipaikoista.
Veikkaus kauden alussa 6-7. Arvio puolivälissä 4-7.

6.Hönkki (3-4-6)
Tasureilla ei voiteta mestaruuksia. Lisäksi ennen joulutaukoa tullut tappioputki osoitti myös puolustuksen haavoittuvuuden. Willeä helpompi loppuohjelma pitää Hönkin Willen edellä, mutta luulen muiden keskikastilaisten menevän edelle.
Veikkaus kauden alussa 4-7. Arvio puolivälissä 5-6.

7.Wille (4-8-5)
Hyökkäykseen ei ole löytynyt tarvittavaa terävyyttä, joten tuloksena on liikaa tasureita tiukoista peleistä. Kova loppuohjelma pudottanee Willen lopulta keskikastin pohjalle.
Veikkaus kauden alussa 3-6. Arvio puolivälissä 6-7.

8.Saku (*-11-11)
Ei tappioita Zaccylle ja kaksi taistelutasuria Willeä vastaan karkoittavat jumbosijan. Valitettavasti keskikastin todelliseen haastamiseen tarvittaisiin vielä yksi vaihde lisää.
Veikkaus kauden alussa 8-9. Arvio puolivälissä 8.

9.Zaccy (8-10-12)
Kuten ennakoin, tiukat pelit ovat kääntyneet niukoiksi tappioiksi. Napsii vielä joitain pisteitä loppukaudesta, mutta jäänee jumboksi.
Veikkaus kauden alussa 8-9. Arvio puolivälissä 9.

Hönkki

onko ketään tulossa ma 22.12 ?

Hönkki

Hefiä voitais pelata taas 12.1.

Zinga

Laitoin nimenhuutoon tuon 12.1. pelikerran. Käykääpä ilmoittautumassa. Tuosta saa hyvät draivit viikonlopun turnaukseen.

Hönkki

Wille tulee

Rossonero

Tulen paikalle. Ainakin Zaccy ja Hönkki olisi hyvä kohdata, koska muita vastaan on jo kahdesti pelattu.

Zinga

Kohta pitää alkaa keksiä hätäsuunnitelmaa siihen, miten saamme keväällä HeFi-liigan pelattua loppuun. Timo ja Saku eivät ole tulossa maanantaina ja heillä on jo nyt viitisen peliä muihin kiinnikurottavaa. Ehkä Timo ja Saku voisivat joskus hitaan pelikerralla hoitaa keskinäiset pelit ja pelejä hesulaisia vastaan? Liigasta menee hieman into, jos pelaajilla on pelejä näinkin erimäärä pelattuna.