• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Zinga

#30
Myös minä olen varautunut paikalle saapumiseen jos vain pöytiä ja pelejä on tiedossa.

Hönkki

#31
Timo ja Saku eivät pääse eli vaihtoehdot ovat aika vähissä. Minä, Vesa ja Kaitsu olemme kiinni hitaan peleissä. Zinga-Zaccy on pelaamatta ja tokan kolmanneksen pelejä toki riittää, jos Wille ja/tai Juho saapuvat paikalle. Massea vastaan pystyy pelaamaan maanantaisin vasta marraskuun alusta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#32
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Timo ja Saku eivät pääse eli vaihtoehdot ovat aika vähissä. Minä, Vesa ja Kaitsu olemme kiinni hitaan peleissä. Zinga-Zaccy on pelaamatta ja tokan kolmanneksen pelejä toki riittää, jos Wille ja/tai Juho saapuvat paikalle. Massea vastaan pystyy pelaamaan maanantaisin vasta marraskuun alusta.
Pelaamme huomenna SISU-liigaa ja mun ja Zaccyn HeFi-pelin. Emme tule Kala-Maijaan vaan olemme SISU:n klubitalolla.

Zinga

#33
Willestä ei ole merkintää Nimenhuudossa. Vesaa lukuun ottamatta muut ovat ilmaisseet tulevansa paikalle. Olisi hyvä, jos Timo ja Saku (ja Zaccy) olisivat paikalla mahdollisimman ajoissa ja pitkään, jotta pelimääriä saadaan tasoitettua. Tulemme Juhon kanssa varmaan joskus 1630-17 paikalle.

Hönkki

#34
Wille tulee
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#35
Kurviin pääsee torstaina. Onko tulijoita ? Masse on Hefissä mukana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#36
En ole menossa Kurviin tänään. Jos joku on menossa, niin ottakoon Masseen yhteyttä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#37
Wille tulee ma 3.11
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#38
Tulen paikalle n. 16.30. Hönäys, Zaccy ja Zinga olisivat ohjelman mukaan vastassa.

Arse

#39
En pääse huomenna valitettavasti pelaamaan.

Sakdi

#40
En pääse paikalle huomenna.

Hönkki

#41
Eräistä ennakkotiedoista poiketen Masse ei osallistukkaan tämän kauden Hefiin. Jatkamme siis edelleen 9 pelaajalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#42
Lainaa1) Hönkki jatkaa tappioitta ja vahvaa tasuritahtia.

Shoot-out taktiikka on työnalla ja valmistuu sopivasti 15.11.


LainaaLuottamus Hönkkiin on kova. Siltikin lupaan syödä Sepolta 90-luvulla ostamani pikkupallon, jos Hönä pelaa koko liigan tappioitta.

Ei, ei, ei, liian arvokas syötäväksi. Tämähän on kiristystä, jotta häviäisin  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

#43
vanhana tilastomiehenä yksi monista silmiinpistävistä eroista nopean ja hitaan välillä on tietysti tilastointi.
ei maalintekijöitä,koska kello käy koko ajan ja se on vanhalle tilastonikelle aika käsittämätöntä.
kuitenkin pelataan JOUKKUEILLA,joilla on joku nimikin !!

täytyy myöntää,että ensikosketus nopean gurun zingan kanssa  5 min kokeilun jälkeen oli aika mielenkiintoinen ja antoi aika kiinnostavan vaikutuksen vaikka tasoero oli monestakin syystä melkoinen,mutta nopeaa joskus pelanneena voi sanoa että ei mahdoton....

ensi kaudesta sen verran,että huomasin zingan kanssa pelatessa,että kyllä kai se olis parempi lähteä vahojen ja nopean ukkojen kanssa pelaamaan,mutta sitten menis hönkin ja muitten lupaukset......

onneksi on vielä aikaa miettiä...
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hysteerinen rage quittaaja

#44
Mitä?! Onko Kesämesu aloittamassa fistaamisen??!! Luulin jo nähneeni KAIKEN, mutta olin väärässä...
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.