• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

MA 3.11

Aloittaja nabel, lokakuu 30, 2025, 10:16:50

« edellinen - seuraava »

nabel

Ei ehkä ihan paras pelipäivä mulle mutta jos nyt vajaaksi meinaa jäädä (alle 4 tulossa) niin voisin taipua..

Pejoka

Paikalla noin klo 17, mikäli vastustajia paikalla.

Hönkki

tulen jos vastustajia
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 39. kausi.

Hönkki

Ei kannata kiinnittää huomiota pelkästään siihen montako tulee paikalle, vaan myös siihen ketä tulee paikalle. Jos tulossa Kaitsu, Hönk, Nabel ja Katila, niin Hesua voi pelata vain Newcastle-Nottingham.

Tuohon pitäisi nyt saada joku muukin. Minulle käy että suurimman osan ajasta vain katselen ja pelaan yhden pelin jossain kohtaa. Ei ole niin tärkeätä, että on tasaparit, kunhan on sellaisia jotka pystyvät pelaamaan.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 39. kausi.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 02, 2025, 10:49:23Minulle käy että suurimman osan ajasta vain katselen
Kari 'voin vain katsella' Hakkarainen

Ois varmaan hyvä tasoittaa aktiivosuustasoja osallistujien kesken tai tulee aikas paljon kerhopäiviä, jossa sohvalla tuijotellaan toisia silmiin
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Arse

Tulossa huomenna n. klo 17. Pari peliä ehdin.

nabel

Teillä on siellä remmiä niin menen talokokoukseen tivaamaan infoa vessarempan aikataulusta..

miku

Lainaus käyttäjältä: nabel - marraskuu 03, 2025, 09:56:47Teillä on siellä remmiä niin menen talokokoukseen tivaamaan infoa vessarempan aikataulusta..

Lainatkaa Puna-Mustilta mailaa neuvotteluihin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.