• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Fantasy Premier League

Aloittaja mikma, helmikuu 17, 2008, 18:41:29

« edellinen - seuraava »

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 17, 2014, 00:17:48
Huono peli, mutta tein jengin... Ja heti alkuun tuli viime hetken moka, kun otin valmiissa jengissä kuitenkin Matan Sanchezin tilalle jossakin käsittämättömässä houreessa.
Niin Mataa, kuin petaa.. Onneksi Sigurdsson tulee vaihdosta tuomaan 13 lisäpistettä..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - elokuu 17, 2014, 11:12:31
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 17, 2014, 00:17:48
Huono peli, mutta tein jengin... Ja heti alkuun tuli viime hetken moka, kun otin valmiissa jengissä kuitenkin Matan Sanchezin tilalle jossakin käsittämättömässä houreessa.
Niin Mataa, kuin petaa.. Onneksi Sigurdsson tulee vaihdosta tuomaan 13 lisäpistettä..

Onneksi. Sigun jättäminen penkille kertoo sekin karua kieltään mielenhäiriöstä, asiantuntemattomuudesta tai molemmista.

Hysteerinen rage quittaaja

Itse vaihdoin Sigun pois alkuperäisestä jengistä perjantaina, jotta sain jengiin Giroud:n joka ei sitten ollut edes avauksessa... turistimestarin aivoituksia.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Laitoin kokoonpanon jo pari viikkoa sitten. Siinä ja siinä uskallanko edes mennä katsomaan mitkä pinnat sain.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Hallitsevat turistimestarit kättelivät kauden alun pelaajahankinnat, joiden jälkeen 3 loukkaantumista, joiden seurauksena jouduttiin ottamaan -16 pinnaa, jotta saatiin pelaavia pelaajia joukkueeseen. Nyt villikortti käytössä ennen siirtoikkunan umpeutumista. Mestaruuskrapulaa..
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

L-Majuri enää 21 pinnaa edellä. Mä saan sut vielä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

MESTARUUS!
Koko kausi ilman ManUn turisteja!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - toukokuu 24, 2015, 19:01:33
MESTARUUS!

Onnittelut.
Mulle sulami ihan viimeisillä kierroksilla.
Voit kuvitella miltä tuntuu kun sentään viilasin kokoonpanoa, siirtoja yms usein yötä myöten

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - toukokuu 24, 2015, 19:01:33
Koko kausi ilman ManUn turisteja!

Tuota en tiennyt! Entistä hienompaa!

Epis

Hopi hopi jengejä tekemään, kausi alkaa lauantaina!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

mukana ja aivan pihalla, sokkona, metsässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 06, 2015, 13:58:24
mukana ja aivan pihalla, sokkona, metsässä.

Kerro meille jotain uutta. IhanOikeastiYstävällinenWinks.

(Varovaisuus ennen kaikkea. HeSun Bensiini-Paloöljy-Sytysneste liiga ihan kulman takana).

Porvoon turkkilainen

Kun olen Hesun kulmilla ja kerholla, niin minun kuullen ette naura Kupsille, HJK:lle ja Huuhkajille. Onko tämä selvä?!!! Jos naama maanantaina punottaa, niin on annettava myös pelirauha, joten toivon hiljaisuutta kerholle. Hekotukset säästetään kotiin!!!

Epis

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 06, 2015, 15:03:44
Kun olen Hesun kulmilla ja kerholla, niin minun kuullen ette naura Kupsille, HJK:lle ja Huuhkajille. Onko tämä selvä?!!! Jos naama maanantaina punottaa, niin on annettava myös pelirauha, joten toivon hiljaisuutta kerholle. Hekotukset säästetään kotiin!!!
Jos olis aikaa ja kiinnostusta, niin tulisin maanantaisin nauramaan kaikille ja pilkkaamaan kaikkia päin naamaa.. Mutta kun ei ole, niin tyydyn nauramaan ja pilkkaamaan ruudun välityksellä ja selän takana..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Kärjessä !!!!!!

Nyt on vaan käytetty jo wildcard, kapteenin triplaus ja penkkipisteet.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 31, 2015, 10:11:38
Nyt on vaan käytetty jo wildcard, kapteenin triplaus ja penkkipisteet.

Tuo osoittaa sinulta yllättävää taktista naiviutta.