• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki-Vantaa-Espoo Espanjan liiga

Aloittaja SouthernBoogieCat, helmikuu 17, 2008, 13:05:08

« edellinen - seuraava »

Killer

#75
UD Almeria estynyt saapumasta lauantaina.

Rossonero

#76
Jewell hoitaa avaimet, ja voi ymmärtääkseni pelata pari peliä, vaikka joutuu lähtemään viimeistään 14.30. Eli eiköhän pelata.

Voisin itse tulla paikalle puolenpäivän maissa. HeSua ja Espanjaa varmaan pelataan.

Jos BarsaJake haluaa Sevillan lisäksi kohdata Realin, niin varmaan olisi hyvä tulla yhden maissa. Sitten Real ehtii pelata.

SouthernBoogieCat

#77
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Jewell hoitaa avaimet, ja voi ymmärtääkseni pelata pari peliä, vaikka joutuu lähtemään viimeistään 14.30. Eli eiköhän pelata.

Voisin itse tulla paikalle puolenpäivän maissa. HeSua ja Espanjaa varmaan pelataan.

Jos BarsaJake haluaa Sevillan lisäksi kohdata Realin, niin varmaan olisi hyvä tulla yhden maissa. Sitten Real ehtii pelata.

En ehdi tulla ennen klo 14:a joten pelaan ainoastaan Sevillaa vastaan. Eli meidän molempien kausi alkaa keskinäisellä ottelulla ellet sitten ehdi jo aloittaa kautta perjantaina jotakin muuta vastaan. Minun osaltani kausi alkaa lauantaina klo 14 maissa joten nähdään silloin kerholla.

Rossonero

#78
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"En ehdi tulla ennen klo 14:a joten pelaan ainoastaan Sevillaa vastaan.

Ok, näin teemme. Voihan toki olla, että joku muu Espanjan joukkue vielä ilmoittautuu. Joku harjoitusotteluhan voi olla mahdollinen, jos toinen peli kiinnostaa.

SouthernBoogieCat

#79
Espanjan liiga jatkui lauantaina ottelulla Sevilla-Barsa joka oli molempien avausottelu tämän kauden liigassa. Sevilla hallitsi ottelua alusta loppuun näytöstyyliin mutta siitä huolimatta Barsan peruspeli puolustuksen osalta pysyi alusta loppuun hyvin kasassa. Molemmat Sevillan maalit olivat maagisia laukauksia joille Valdez Barsan maalissa ei voinut yhtään mitään ja niin hyvin kuin Barsan puolustus ottelussa piti ei puolustuksenkaan virheistä kummassakaan maalissa voida puhua. Molemmat maalit olivat ylivertaista laukaisutaitoa parhaasta päästä. Sevilla oli tänään parempi joukkue kentällä ja ansaitsi voittonsa. Kuten aiemmin todettiin piti Barsan puolustus hyvin mutta hyökkäyspeli ei ollut lähellekään samaa tasoa. Tilanteiden rakentelun ja viimeistelyn pitää parantua huomattavasti. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa vaikka turpiin tulikin 2-0. Kun peruspeli saadan hyökkäyksenkin osalta kuntoon voidaan jatkossa realistisesti odottaa pisteitä ja jopa voittoja. Tässä ottelussa pakka pysyi puolustuksen osalta koossa mutta pelkästään se ei tule riittämään. Onnittelut Sevillalle hyvästä liigastartista!

Rossonero

#80
Sevilla-Barcelona 2-0 (0-0)
1-0 Renato (Dragutinovic) 60.
2-0 Kanouté (Capel) 64.
varoitukset: Navas 79. Dani Alves 83.

Sevilla: Palop, Dragutinovic, Escudé, Fazio (Crespo 72.), Dani Alves, Renato, Keita, Navas, Capel (Adriano 72.), Luis Fabiano, Kanouté

Oliko syöttäjätilastoa tarkoitus ylläpitää?

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Onnittelut Sevillalle hyvästä liigastartista!

Kiitokset! Barca ansaitsee onnittelut erityisesti tasokkaista väliintuloista.

Sevilla pelasi ainakin tässä pelissä lupaamaansa iloista hyökkäyspeliä, jossa puolustuksestakin noustiin vahvasti. Viimeisten syöttöjen heikkous sekä Barcelonan hyvät puolustusnäpäytykset seisovissa tilanteissa tekivät pelistä vaikean. Edes Valdezin seikkaillessa pari kertaa pitempäänkin ei maalinteko onnistunut. Toisen jakson pari hyvää laukausta ratkaisivat pelin kotiyleisön riemuksi.

SouthernBoogieCat

#81
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Oliko syöttäjätilastoa tarkoitus ylläpitää?

Mikäli merkkasit syöttäjät niin aletaan vaan ylläpitämään syöttäjätilastoa. Mielestäni syöttäjätilasto on joukkuepalloilulajeissa aivan yhtä olennainen kuin maalintekotilasto koska syöttäjä on maalinsynnyssä aivan yhtä tärkeä kuin viimeistelijäkin vaikka viimeksi mainittua arvostetaan yleisesti esityöntekijää enemmän. Mitä mieltä muut ovat? Pidetäänkö syöttäjätilastoa? Minun kantani on siis kyllä. Vaikka yleinen kanta olisi ei niin itse kyllä merkkaan Barsan tulevista maaleista syöttäjät. Barsan aiemmissa virallisissa peleissä olen merkannut syöttäjät.

SouthernBoogieCat

#82
Barsan kokoonpano Sevilla-ottelussa 8.3.2008:

 1.  Valdez
 3.  Milito
 5.  Puyol
11. Zambrotta
 6.  Xavi
 8.  Iniesta
20. Deco
19. Messi
27. Bojan
 4.  Marquez
 7.  Gudjohsen

Rossonero

#83
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Oliko syöttäjätilastoa tarkoitus ylläpitää?

Mikäli merkkasit syöttäjät niin aletaan vaan ylläpitämään syöttäjätilastoa.

Merkkasin ne tuohon tulokseen.

Itse merkkaan syöttäjät omiin tilastoihini. Jos niitä virallisesti pidetään, niin pitää sopia mikä on syöttö.

Olen omissa tilastoissani merkannut syötön, jos maalintekijä tekee maalin syöttöä seuranneella näpäytyksellä. Sivurajaheitoista en ole merkannut syöttöä.

SouthernBoogieCat

#84
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Merkkasin ne tuohon tulokseen.

Itse merkkaan syöttäjät omiin tilastoihini. Jos niitä virallisesti pidetään, niin pitää sopia mikä on syöttö.

Olen omissa tilastoissani merkannut syötön, jos maalintekijä tekee maalin syöttöä seuranneella näpäytyksellä. Sivurajaheitoista en ole merkannut syöttöä.

Eikös mainitsemasi "maalintekijä tekee maalin syöttöä seuranneella näpäytyksellä" ole melko hyvä määritelmä sille mikä lasketaan syötöksi? Joten mikäli sopii niin voitaisiin merkata maaliin syöttäjäksi aina se hyökkäävän joukkueen pelaaja joka koskee palloon ennen maalintekijää mikäli välissä ei ole puolustavan joukkueen pelaajan kosketusta. Eikös myös rajaheiton ollessa maalia edeltävänä tilanteena kävisi syöttöön sama määritelmä? Vai mitä mieltä olette?

Rossonero

#85
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Eikös mainitsemasi "maalintekijä tekee maalin syöttöä seuranneella näpäytyksellä" ole melko hyvä määritelmä sille mikä lasketaan syötöksi? Joten mikäli sopii niin voitaisiin merkata maaliin syöttäjäksi aina se hyökkäävän joukkueen pelaaja joka koskee palloon ennen maalintekijää mikäli välissä ei ole puolustavan joukkueen pelaajan kosketusta.

Tarkoitin, että syöttöä ei merkitä, jos maalintekijä käyttää ensin näpäytyksen haltuunottoon, ja laukoo vasta toisella tai kolmannella näpäytyksellään. Silloin katsoisin kyseessä olevan yksilösuorituksen.

Mutta tämä määrittely ei ole minulle mikään kynnyskysymys. kunhan kaikki merkkaavat samoin perustein.

Sivurajaa ei minun puolestani tarvitse pitää poikkeuksena, jos niin ei haluta.

SouthernBoogieCat

#86
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Tarkoitin, että syöttöä ei merkitä, jos maalintekijä käyttää ensin näpäytyksen haltuunottoon, ja laukoo vasta toisella tai kolmannella näpäytyksellään. Silloin katsoisin kyseessä olevan yksilösuorituksen.

Mutta tämä määrittely ei ole minulle mikään kynnyskysymys. kunhan kaikki merkkaavat samoin perustein.

Sivurajaa ei minun puolestani tarvitse pitää poikkeuksena, jos niin ei haluta.

Joo, ei tietenkään tuossa jos maalintekijä tekee maalin mainitsemallasi useaan kosketukseen pohjautuvalla menetelmällä merkitä syöttäjää koska kyseessä silloin on yksilösuoritus kuten sanoit. Mutta mielestäni siinä tapauksessa kun maali syntyy heti seuraavalla kosketuksella esim. jatkosta yms. pitäisi merkata syöttäjä.

Kaikkienhan ei tarvitse merkata syöttäjää omiin tilastoihinsa mutta kyse tässä onkin siitä miten merkkaamme liigan virallisiin tilastoihin ja siinähän ei ole kyse merkkaavatko kaikki samalla tavoin omiin tilastoihin kun joka maalista joka täyttää sovitun määritelmän tulee syöttäjä viralliseen pöytäkirjaan. Eli toisinsanoen jos sovitaan että syöttäjä merkataan virallisiin tilastoihin tiettyjen ehtojen täyttyessä (syötön määritelmä) on aivan sama merkkaavatko ihmiset syötön omiin tilastoihin kun se kuitenkin tulee merkatuksi virallisiin pöytäkirjoihin ja viralliseen syöttötilastoon ja viralliseen pistepörssiin.

Tietenkin on selvää, että se mistä merkataan syöttäjä täytyy sopia etukäteen jotta kaikki tietävät sen ja merkkaavat samalla tavalla ja samoilla perusteilla jokaisesta ottelusta niissä mahdollisesti tehtyjen maalien syöttäjät viralliseen pöytäkirjaan.

Epis

#87
Tuleepahan lisää 'arvottavaa' meikäläiselle merkkaukseni tuntien :D
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#88
Spanskeja tulossa huomenna ma 10.3. pelaamaan ?

SouthernBoogieCat

#89
Lainaus käyttäjältä: "Killer"Spanskeja tulossa huomenna ma 10.3. pelaamaan ?

En pääse huomenna pelaamaan mutta mikäli kerholla on ensi lauantaina 15.3 mahdollisuus pelata niin silloin näillä näkymin olisi minulla mahdollisuus pelata yksi Espanjan liigan peli. Tuon lauantaina mahdollisesti pelattavan yhden ottelun vastustaja on se joka ensiksi ilmoittautuu (poislukien Sevilla jota vastaan jo pelasin vieraspelin). Pelaan siis kerholla (tai vaihtoehtoisesti jonkun omalla kentällä hänen kotonaan) kaikki vierasottelut. Kaikki kotiotteluni pelaan sitten aikanaan täällä Vantaalla.