• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki-Vantaa-Espoo Espanjan liiga

Aloittaja SouthernBoogieCat, helmikuu 17, 2008, 13:05:08

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#60
Lainaus käyttäjältä: "Killer"UD Almeria valmiina taistoon. Liigapaikkahakemus jätetty. La Ligan aloitus jo huomenna Espoossa ?

Tervetuloa mukaan liigaan!

Mun puolestani liigan voi aloittaa jo huomenna mutta itse voin sen aloittaa aikaisintaan vasta viikonloppuna 8.-9.3.2008. Onko sillon kerhotila käytössä?

Mites tilanne Jewellin Real Madridin, SUFC:n Valencian ja Brfcboyn Atleticon suhteen? Virallisia vahvistuksia näiltä ei ole vielä tullut. Vielä vähän reilut seitsemän tuntia armonaikaa jäljellä jättää virallinen vahvistus onko tulossa mukaan vaiko ei.

Epis

#61
Tämä unohtunut täysin, ennen brfcboy:n puhelua aiheeseen liittyen :D Valencian etsimistä ei ole edes aloitettu, mutta koska Atl Madrid vaikutti innokkaalta osallistujalta voisin alustavasti varmistaa ilmoittautumiseni, mutta vain aiemmin mainitun ehdon -joka sallii liigasta pois jäännin jos joukkue ei ole pelannut yhtään peliä- ollessa voimassa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

brfcboy

#62
mukana nytten  :D

SouthernBoogieCat

#63
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Tämä unohtunut täysin, ennen brfcboy:n puhelua aiheeseen liittyen :D Valencian etsimistä ei ole edes aloitettu, mutta koska Atl Madrid vaikutti innokkaalta osallistujalta voisin alustavasti varmistaa ilmoittautumiseni, mutta vain aiemmin mainitun ehdon -joka sallii liigasta pois jäännin jos joukkue ei ole pelannut yhtään peliä- ollessa voimassa.

Hienoa kun tulet mukaan! Muista en tiedä mutta minulle kyllä sopii tuo itse aiemmin ehdottamani ehto osallistumisesi ehdoksi.

SouthernBoogieCat

#64
Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"mukana nytten  :D

Hieno homma!

SouthernBoogieCat

#65
Jatkettu ilmoittautumisaika on umpeutunut. Määräaikaan - 2.3.2008 - mennessä osallistumisensa liigaan vahvistivat minulle (joko tässä topicissa tai muulla tavoin) seuraavat joukkueet:

- F.C Barcelona (BarsaJake)
- Sevilla (Rossonero)
- Valencia (SUFC)
- Athletic Bilbao (Hovimestari)
- Levante UD (Petri K)
- UD Almeria (Killer)
- Atletico Madrid (Brfcboy)
- Real Madrid (Jewell)

Liiga pyritään aloittamaan ma 3.3 alkavalla viikolla.

Tsemppiä kaikille alkavaan kauteen! Paras voittakoon!

Hönkki

#66
Olen koko ajan olettanut että Real on mukana.

Pelasin liigan jo puolestanne eli tässä veikkaukseni (älkää ottako tosissaan):

- Athletic Bilbao ja Real Madrid lähtevät liigaan sata lasissa ja viettävät maalijuhlia pitkin kautta. Mestaruus ratkeaa selkeästi näiden kahden välillä

- Sevillalla olisi kykyjä, mutta ei motivaatiota täysimittaiseen panostukseen. Kuvioita ja kokoonpanoja kokeillaan.

- Valencia on mukana rentoutumassa ja pelaa managerille epätyypillisesti erittäin hyökkäävää peliä. Näin tulee arvokasta kokemusta, mutta pisteitä niukasti.

- Levante on Valencian kanssa pitkälti samoilla linjoilla, mutta osaa ennestään hyökkäävän tyylin paremmin.

- Almeria panostaa isommalla asenteella ja voi jopa saada pinnoja kärkikaksikolta. Pelityyli tulee olemaan hyökkäävä. Muutama romahdus nähdään.

- Atletico Madrid on vaikea veikattava. Liiga on managerin ainoa sarja, joten asennetta todennäköisesti riittää. Pari ekaa peliä ratkaisee aika paljon. Jos pystyy pelaamaan jatkuvasti parasta peliään, niin on neljän parhaan joukossa. Mitä tahansa voi kuitenkin tapahtua Atleticon peleissä.

- Barcelona on täysillä mukana ja on kohottanut tasoaan sitten Hesu-vuosien. Oikealla nihkutaktiikalla saattaa välttää jumbosijan muuten maalirikkaaksi muodostuvassa liigassa. Hienoa jos siihen pystyy.

Lopulliseksi sarjataulukoksi veikkaan seuraavaa:

Athletic Bilbao 14 11 2 1 32-10 35
Real Madrid 14 10 3 1 40-17 33
Sevilla 14 5 5 4 22-18 20
Almeria 14 6 1 7 17-25 19
Atletico Madrid 14 5 1 8 19-28 16
Levante 14 4 3 7 24-26 15
Valencia 14 3 4 7 18-25 13
Barcelona 14 1 5 8 10-31 8

- maalikuninkuuden voittaa joku Realin pelaaja 12 maalilla
- suurin voitto Real Madrid - Barcelona 6-0
- Almeria voittaa 2 ja häviää 3 peliä vikalla hyökkäyksellä
- Sevilla - Levante 3-3
- Athletic Bilbao häviää ekan pelin, mutta pelaa sitten loppukauden ilman häviöitä
- Barcelonan voitto tulee Almeriasta
- Atletico Madridilla viiden pelin tappioputki keskellä kautta, joka päättyy voittoon Valenciasta
- Valencia on ainoa joka pystyy pitämään Athletic Bilbaon nollilla
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#67
Sarja käynnistyi eilen, kun Almeria ja Atletico Madrid pelasivat 0-0 tasapelin Espoossa. Kummankohan kotipelistä oli kyse?

SouthernBoogieCat

#68
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Sarja käynnistyi eilen, kun Almeria ja Atletico Madrid pelasivat 0-0 tasapelin Espoossa. Kummankohan kotipelistä oli kyse?

Hieno homma! Kun tiedät kumman kotipelistä oli kyse ilmoitatko (asianosaiset pelaajat voivat vaihtoehtoisesti myös tämän tehdä) minulle niin laitan liigan virallisiin tilastoihin tuloksen? Killer ja Brfcboy, voisitteko molemmat laittaa minulle ottelussa käytetyt kokoonpanonne mahdollisine vaihtoineen sekä näiden mahdollisten vaihtojen ajat?

Tietääkö kukaan Jewellistä että onko mukana liigassa vaiko ei? Miehestä ei ole aikoihin kuulunut mitään joten kysyn vaan mikä on tilanne?

Killer

#69
Almerian kotipeli. UDA:n ottelun pelaaja mv Diego Alves. Lähetän kokoonpanon myöhemmin privana.

Rossonero

#70
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"voisitteko molemmat laittaa minulle ottelussa käytetyt kokoonpanonne mahdollisine vaihtoineen sekä näiden mahdollisten vaihtojen ajat?

Onko tarkoitus ottaa kaikista peleistä kokoonpanot liigan tilastokeskukseen? Täytyy muistuttaa kaikkia asiasta, kun pelataan.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Tietääkö kukaan Jewellistä että onko mukana liigassa vaiko ei?

On mukana. Soittelee juuri Schusterille kyselläkseen F-junnujen kokoonpanoja.

SouthernBoogieCat

#71
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Onko tarkoitus ottaa kaikista peleistä kokoonpanot liigan tilastokeskukseen? Täytyy muistuttaa kaikkia asiasta, kun pelataan.

Jep, näin mielestäni olisi hyvä homma. Eli pöytäkirjat otteluista maalintekijöineen,maalintekoaikoineen sekä kokoonpanoineen plus vaihtoineen joko tänne tai minulle privaattiviestinä niin lisään ne aina sitä mukaan tilastotietokantaani.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"On mukana. Soittelee juuri Schusterille kyselläkseen F-junnujen kokoonpanoja.

Hyvä homma!

Rossonero

#72
Oli jotain puhetta peleistä viikonloppuna. Minulle kävisi lauantaina. Sopiiko muille?

Ja miksei HeSuakin (tai UCL:aa) voisi pelata samalla.

SouthernBoogieCat

#73
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Oli jotain puhetta peleistä viikonloppuna. Minulle kävisi lauantaina. Sopiiko muille?

Mulle kävis lauantaina 8.3.2008. Mites olis joskus klo 14 maissa? Missähän päin Matinkylää tämä kerho sijaitsee? En ole käynyt siellä ennen joten tarvitsisin tarkan osoitteen.

Rossonero

#74
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Mulle kävis lauantaina 8.3.2008. Mites olis joskus klo 14 maissa?

Minulle sopii noihin aikoihin, mutta myös aikaisemmin. Jos pari muutakin tulijaa löytyy, niin voisi pelata. Ja tietenkin Jewellin pitää varmistaa, että avaimet saadaan.

Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Missähän päin Matinkylää tämä kerho sijaitsee? En ole käynyt siellä ennen joten tarvitsisin tarkan osoitteen.

Kala-Maija 3 (?) on katuosoite. Ostoshelvetti Isoa Omenaa vastapäätä.