• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki-Vantaa-Espoo Espanjan liiga

Aloittaja SouthernBoogieCat, helmikuu 17, 2008, 13:05:08

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#45
Sevillakin on toki mukana, ja kaksinkertainen on minulle ok. Liigan aikataulusta toivoisin, että saataisiin loppuun kesäkuun alkuun mennessä.

Athleticin CL-välierän vaikutuksista olen hieman jäävi sanomaan, koska olen osallisena. Tuo välierä ei ole suuri ongelma, koska ainakin ensimmäisen osan voimme pelata ensi maanantaina. Toinen osa ehkä seuraavalla viikolla, katsotaan. Periaatteessa tietenkin jyrkkä ei kaikille tällaisille siirtotoiveille - ja ylipäänsä kaikelle, jota voi vastustaa.

Atletico on minun puolestani tervetullut liigaan, ja oikeastaan sinne ehdottomasti kuuluukin.

Epis

#46
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"...saa pitkälti muidenkin hallitusten jäsenten Jewellin, Rossoneron. Petri K:n, Hovimestarin ja SUFC:n hyväksynnän. Eli tervetuloa myös hallitukseen kuten myös liigaan!
En mielestäni ole missään viestissä antanut ymmärtää, että pistevähennykset olisivat mielestäni sopiva rangaistus. Mikäli joku näin on silti tulkinnut niin en edelleenkään ole niiden kannalla.

Millos tämä "hallitus" on perustettu ja miten olen siihen päässyt/joutunut?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#47
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"...saa pitkälti muidenkin hallitusten jäsenten Jewellin, Rossoneron. Petri K:n, Hovimestarin ja SUFC:n hyväksynnän. Eli tervetuloa myös hallitukseen kuten myös liigaan!
En mielestäni ole missään viestissä antanut ymmärtää, että pistevähennykset olisivat mielestäni sopiva rangaistus. Mikäli joku näin on silti tulkinnut niin en edelleenkään ole niiden kannalla.

Jos luet tarkemmin lainattavana olevaa kohtaa (josta lainasit vaan loppuosan) niin tuossa koko tekstissä puhuttiin "ilman pistevähennyksiä" eli että Atletico pääsee liigaan mukaan ilman pistevähennyksiä. Sitä et varmaankaan vastusta?

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Millos tämä "hallitus" on perustettu ja miten olen siihen päässyt/joutunut?

No, tämä "hallitus" on vähän niinkuin vertauskuva sille että kaikilla liigaan osallistuvilla on sanavaltaa asioihin.

SouthernBoogieCat

#48
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sevillakin on toki mukana, ja kaksinkertainen on minulle ok. Liigan aikataulusta toivoisin, että saataisiin loppuun kesäkuun alkuun mennessä.

Hyvä, mutta aikataulusta sen verran että voidaan asettaa tavoitteeksi kesäkuun alku mutta rohkenen epäillä että niin nopealla aikataululla se onnistuu. Voimme tietenkin aina yrittää mutta ehkä realistisempi tavoite olisi syyskuun loppu.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Athleticin CL-välierän vaikutuksista olen hieman jäävi sanomaan, koska olen osallisena. Tuo välierä ei ole suuri ongelma, koska ainakin ensimmäisen osan voimme pelata ensi maanantaina. Toinen osa ehkä seuraavalla viikolla, katsotaan. Periaatteessa tietenkin jyrkkä ei kaikille tällaisille siirtotoiveille - ja ylipäänsä kaikelle, jota voi vastustaa.

Jos välierän eka osa pelataan jo ensi maanantaina ja toinen osa seuraavalla niin sittenhän mahdollisesti Athletic on jo valmis aloittamaan tämän liigan maaliskuun puolenvälin tienoilla. Eihän se sitten ole ongelma. Ja vaikka he pääsisivät finaaliin niin finaalihan on varmasti yksiosainen joten sekään ei venyttäisi Athleticin aloitusta kovinkaan paljoa. Tässä siirrossahan oli kyse Athleticin aloittamisesta - ei muiden. Me muut voidaan aloittaa pelit aivan hyvin tuon ilmoittautumisajan 2.3.2008 umpeutumisen jälkeen eli ensi viikolla.

Epis

#49
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Sevillakin on toki mukana, ja kaksinkertainen on minulle ok. Liigan aikataulusta toivoisin, että saataisiin loppuun kesäkuun alkuun mennessä.

Hyvä, mutta aikataulusta sen verran että voidaan asettaa tavoitteeksi kesäkuun alku mutta rohkenen epäillä että niin nopealla aikataululla se onnistuu. Voimme tietenkin aina yrittää mutta ehkä realistisempi tavoite olisi syyskuun loppu.
Kyllä tämän kokoinen ja aktiivisista pelaajista ja pelipaikoista koostuva liiga saadaan parissa kuussa läpi. Jos puolittaisella hc-tahdilla mentäisiin niin tämän saisi parissa-kolmessa viikossa pelattua. Vaikkakin kyseessä on puolitotinen sarja niin uskon ihmisten tahtovan pelata enemmän kuin pelin kuukaudessa. Jos lähden liigaan mukaan niin pelaan omat pelini viimeistään kesäkuussa loppuun.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

#50
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Jos luet tarkemmin lainattavana olevaa kohtaa (josta lainasit vaan loppuosan) niin tuossa koko tekstissä puhuttiin "ilman pistevähennyksiä" eli että Atletico pääsee liigaan mukaan ilman pistevähennyksiä. Sitä et varmaankaan vastusta?
Vastauksesi ja kysymyksesi perusteella ei ollut selvää vastustanko vai enkö vastusta asiaa, joten silloin on turha meikän puolesta kirjoitella yhtään mitään.

Vaikkakin lisäpelit aina kiinnostavat niin harkitsen silti vakavasti osallistunko tähän sarjaan vai en. Tämä on mennyt tietyn naurettavuus-asteen yli jo hetki sitten...

[Edit]Olen Atleticon sarjaan tulemisen puolella[/Edit]
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

#51
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Jos luet tarkemmin lainattavana olevaa kohtaa (josta lainasit vaan loppuosan) niin tuossa koko tekstissä puhuttiin "ilman pistevähennyksiä" eli että Atletico pääsee liigaan mukaan ilman pistevähennyksiä. Sitä et varmaankaan vastusta?
Vastauksesi ja kysymyksesi perusteella ei ollut selvää vastustanko vai enkö vastusta asiaa, joten silloin on turha meikän puolesta kirjoitella yhtään mitään.

Toi on totta, mutta sanoin tuossa "eiköhän" joka oli olettamus ja tavallaan tulevan vastauksessi ennakoiva eli en kirjoittanut puolestasi mitään varmaa vaan oletin että olet samaa mieltä kanssani asiasta ainakin jossain määrin. Eli oletin sinun - kuten myös muiden - olleen samaa mieltä että Atletico pääsee mukaan liigaan ja ilman pistevähennyksiä. Ja molemmistahan - ei pistevähennyksille ja Atleticon liigaan tulemisen puolesta - olit loppujen lopuksi samaa mieltä. Eikö vain? Oletin tulevan kantasi ja ennakoin mitä tulet sanomaan joten kirjoitin sen tuossa postauksessani ennakoivassa muodossa. Sama koskee kaikkia muita. Ennakoin heidän kantansa ja kirjoitin sen vastaukseeni etukäteen hieman epävarmassa muodossa. Ja ainakin parin kohdalla ennakointi on jo osunut oikeaan.

SouthernBoogieCat

#52
Harkitse vain osallistumista johon ei ole mikään pakko. Ilmoita vain varma kantasi mahdollisimman pian. Mielellään minä - ja luulen että myös muutkin - näkisin/näkisivät Valencian mukana liigassa.

Rossonero

#53
Tästä eteenpäin voitaisiin keskittyä peleihin. Tai ainakin voitaisiin yrittää ymmärtää toisen teksti parhain päin. Harvoinhan tällä foorumilla kukaan oikeasti toisille aukoo.

Sevilla pyrkii pelaamaan omat pelinsä kesäkuun alkuun mennessä. Jos muut haluavat pelata vielä syksyllä, niin ei haittaa minua.

SouthernBoogieCat

#54
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Tästä eteenpäin voitaisiin keskittyä peleihin. Tai ainakin voitaisiin yrittää ymmärtää toisen teksti parhain päin. Harvoinhan tällä foorumilla kukaan oikeasti toisille aukoo.

Täysin samaa mieltä ja tähän voisin vielä lisätä että pahoittelen jos jotkut tekstini ovat vaikuttaneet jostakin pään aukomiselta tai sarkastiselta yms. Minulla vaan on sellanen tyyli ja jotkut ymmärtää sen eritavalla kuin toiset. Esim. töissä tai jossain muiden kuin subuihmisten kanssa tyyli toimii ja kukaan ei ota mitään itteensä. Mutta kuten Rossonero sanoi: "Keskitytään peleihin!"

Tapasin tänään jokin aika sitten töistä kotiin lähdettyäni ja kirjastossa poiketessani Petri K:n ja hän vahvisti osallistumisensa joka oli hänen mukaansa jo vahvistettu ekalla sähköpostilla....tai ehkä en sano enää mitään niin ei tuu laitettu sanoja suuhun.:)

SouthernBoogieCat

#55
Tämänhetkinen erittäin sekavien vaiheiden jälkeinen tilannekatsaus missä Hki-Vantaa-Espoo Espanjan Liigan osalta juuri nyt mennään:

Seuraavassa kaikki tietojeni mukaan osallistumisensa "omin sanoin" vahvistaneet joukkueet:
- F.C Barcelona (Jaakko)
- Sevilla (Rossonero)
- Athletic (Hovimestari)
- Levante UD (Petri K)

Tähän mennessä olemme myös päättämässä että sarja on kaksinkertainen. Tosin Jewellin ja Brfcboyn sekä Petri K:n kanta asiaan on vielä auki.

Osallistumistaan sarjaan eivät ole vielä lopullisesti "omin sanoin" vahvistaneet:
- Real Madrid (Jewell)
- Atletico (Brfcboy)
- Valencia (SUFC)

Aloitusviikonlopuksi on ehdotettu 8.-9.3. Muita ehdotuksia?

Killer

#56
Huhujen mukaan UD Almeria harkitsee vakavasti liigapaikka-anomuksen jättämistä. Kysymys kuuluu: ehtiikö joukkue ilmoittautua ajoissa, vai lohkeaako vain paikka seuraavan kauden jonotuslistalle.

Hysteerinen rage quittaaja

#57
Lainaus käyttäjältä: "Killer"Huhujen mukaan UD Almeria harkitsee vakavasti liigapaikka-anomuksen jättämistä. Kysymys kuuluu: ehtiikö joukkue ilmoittautua ajoissa, vai lohkeaako vain paikka seuraavan kauden jonotuslistalle.

Uskon että tuolla joukkueella päädyt jonotuslistan jonotuslistalle..  :thumb:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

#58
Ehtiikö UD Almeria pukeutua ? Anomus liigapaikasta jo täytetty....Lähetetäänkö... Jännitys tiivistyy

Killer

#59
UD Almeria valmiina taistoon. Liigapaikkahakemus jätetty. La Ligan aloitus jo huomenna Espoossa ?