• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki-Vantaa-Espoo Espanjan liiga

Aloittaja SouthernBoogieCat, helmikuu 17, 2008, 13:05:08

« edellinen - seuraava »

Hovimestari

#255
Petri mielestäni puhui hävinneensä päivän kaikki pelit, mutta tilastolaput ovat Jykällä ja Pakkasella.

Taisi muuten olla niin, että myös Atletico Madrid-Almeria uupuu vielä...

Killer

#256
Getafe - Almeria 0 - 2 (0-1)
0-1 Pulido   45 min
0-2 Negredo (Felipe Melo) 77 min

ja

Almeria - Getafe  3 - 0 (0-0)
1-0 Corona  60 min
2-0 Negredo 75 min
3-0 Corona (J.M. Ortiz) 87 min

Isot onnittelut Sevillalle (vain parturi puuttuu) !!

Rossonero

#257
Nyt puuttuu enää Atleticon ja Getafen pelien tulokset taulukosta. Muut tilastot myöhemmin tällä viikolla ajan tasalle.

Sevilla 12 9 1 2 26-10 28
Real Madrid 11 8 1 2 33-12 25
Athletic Bilbao 10 6 3 1 15-5 21
Almería 10 3 1 6 6-13 10
Atlético Madrid 8 1 4 3 7-7 7
Getafe 7 2 0 7 10-23 6
Barcelona 12 1 2 9 4-29 5

Lainaus käyttäjältä: "Killer"Isot onnittelut Sevillalle (vain parturi puuttuu) !!

Kiittämme! Jimenez teki stoichkovit eikä käy parturissa, vaikka lupasi niin tehdä, jos mestaruus tulee.

SouthernBoogieCat

#258
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Nyt puuttuu enää Atleticon ja Getafen pelien tulokset taulukosta. Muut tilastot myöhemmin tällä viikolla ajan tasalle.

Sevilla 12 9 1 2 26-10 28
Real Madrid 11 8 1 2 33-12 25
Athletic Bilbao 10 6 3 1 15-5 21
Almería 10 3 1 6 6-13 10
Atlético Madrid 8 1 4 3 7-7 7
Getafe 7 2 0 7 10-23 6
Barcelona 12 1 2 9 4-29 5


Atletico pelasi ainakin meitä vastaan pelin joka päättyi 1-1. Ottelun tilastot ovat tässä:

Atletico-Barcelona 1-1 (1-0).
21.min Lopez (Maxi Rodriquez) 1-0, 47.min. Milito 1-1


EDIT: Vai tarkoititko kenties Atleticon ja Getafen välistä/välisiä otteluita? (kysyn koska huomasin sitten että Barsan sarjataulukon tiedot ovat ajantasalla joten todenäköisesti olisit huomannut myös mainitsemani Atletico-Barsa pelin)

SouthernBoogieCat

#259
Ensi kautta varten voisimme alkaa käyttämään myös Espanjan liigassa HeSu-liigassa ensi kaudella käyttöön (ehkä) otettavaa Excel-taulukko systeemiä:

Eli saanko pikaviestitse  Hovimestarin, Rossoneron ja Brfboyn sähköpostiosoitteet (muiden minulla jo on) jotta voin tehdä Excelillä taulukot joihin jokainen kirjoittaa ensi kauden joukkueensa ja lähettää minulle sen taulukon takaisin? Tai vaihtoehtoisesti jos haluaa voi itse tehdä Excelillä taulukon jossa on oma joukkueensa pelaajalista (pelaajan numero, pelaajan nimi, pelatut ottelut, tehdyt maalit, maalisyötöt) ja sitten lähettää minulle sähköpostitse. Laitan kaikille sähköpostiosoitteeni tulemaan jotta se on kaikkien tiedossa.

Teen myös Excelillä ottelutaulukon eli jokaisen joukkueen nimi vaaka ja pystysuoraan johon voidaan sitten laittaa pelatut ottelut tuloksineen.

Ensi kaudellakin tarvitsen jokaisen pelatun ottelun jälkeen kokoonpanot.

Tämän kauden lopputilastokatselmus on projektina ennen ensi kauden alkua. Suuret kiitokset Rossonerolle (ja muillekin jos en ole huomannut) ansiokkaasta avustamisesta (kun en itse aina ole ehtinyt sitä tehdä) tilastokatselmusten laadinnassa pitkin kautta jotta niitä hyödyntäen on helpompi myös tehdä lopputilastokatselmusta! Tilastot ovat minulla tietokoneellani joten ajan kanssa käyn ne läpi ja laadin yksityiskohtaisen kauden tilastokatselmuksen.

Hovimestari

#260
Saadaanko brfcboylta vielä maanantain tilastoja, kun aika on kypsä?

Odotan innolla Katalonian tilastokeskuksen loppuraporttia, kun viimeiset pelit on saatu pelattua.

brfcboy

#261
Atletico M. - Barca   1-1

Franco,lopez,pablo,perea,seitaridis,simao,santana,pernia,maxi,forlan,aguero

maalit: (maxi)Lopez

-------------------------------------------------------------------------------------
 Getafe - A.Madrid 0-1
Franco,lopez,pablo,eller,seitaridis,simao,santana,perea,maxi,forlan,aguero

Maalit: (Lopez)Aguero           vaihdot:seitaridis pois/Pernia sisään

-------------------------------------------------------------------------------------
Atletic Bilbao 0-0 A.Madrid

Franco,lopez,pablo,eller,perea,simao,pernia,santana,maxi,forlan,aguero

-------------------------------------------------------------------------------------

A.Madrid - Getafe   1-0
Franco,lopez,pablo,eller,perea,simao,pernia,santana,maxi,forlan,aguero

Maalit:Aguero(Santana)

-------------------------------------------------------------------------------------

PS. mulla ei ole exell ohjelmaa joten taitaa olla turhat mulle sellaset viritykset.

Rossonero

#262
Ajantasalla oleva (kunniakas) sarjataulukko:

Sevilla 12 9 1 2 26-10 28
Real Madrid 11 8 1 2 33-12 25
Athletic Bilbao 10 6 3 1 15-5 21
Atlético Madrid 10 3 4 3 9-7 11
Almería 10 3 1 6 6-13 10
Getafe 11 2 0 9 10-25 6
Barcelona 12 1 2 9 4-29 5

Ottelumäärien suhteen taulukossa on, Jukka Pakkasta lainaten, kaunista symmetriaa.

Lähetän Sevillan kokoonpanot Barcelonan tilastokeskukseen, kun ehdin ne kirjoittaa puhtaaksi.

Tuollainen HeSu-liigaan suunniteltu systeemi sopii La Ligaankin. En tosin ole aivan varma millaista Laporta tarkoitti.

SouthernBoogieCat

#263
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Lähetän Sevillan kokoonpanot Barcelonan tilastokeskukseen, kun ehdin ne kirjoittaa puhtaaksi.

Ok, hyvä homma!

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Tuollainen HeSu-liigaan suunniteltu systeemi sopii La Ligaankin. En tosin ole aivan varma millaista Laporta tarkoitti.

Tarkoitan systeemiä että Excelillä tehtäisiin jokaisesta joukkueesta erikseen rosteri (pelaajalista) johon merkittäisiin aina joka pelin jälkeen kunkin ottelussa pelanneen pelaajan ottelut, mahdolliset maalit, mahdolliset maalisyötöt. Näin kirjanpito olisi entistä ajantasaisempaa ja olisi helppo aina kun on tilastokatselmuksen aika ja loppukaudesta lopputilastoita raportoidessa etsiä Excel-taulukoista jokaisen joukkueen kohdalta eri pelaajien tilastot ja laittaa ne esille. Jos olisin ajatellut Exceliä kauden alussa (ennen kuin luin siitä HeSu-topicista) olisi se helpottanut asioita entisestään. Ei tämä nykyinenkään systeemi ole susi mutta Excel sopisi Subu-liigojen tilastointiin vallan mainiosti.

SouthernBoogieCat

#264
Unohdin irtoveskarini maanantaina Cala-Mayaan. Se jäi siihen keskimmäiselle kentälle missä pelasin Almeria-pelin. Onkohan joku mahdollisesti ottanut sen talteen tai laittanut johonkin sivuun siellä kerholla? Kiitos etukäteen - vai pitäisiköhän tässä tapauksessa sanoa jälkikäteen?:)!

Epis

#265
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Tosin Valencian managerilta voitaisiin vielä kysellä että haluaako hän liittyä mukaan kaudelle 2008-2009 kun ennen päättyvän kauden alkua hän vetäytyi viime tingassa pois.
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"..kerroin olevani mahdollinen raapaisemaan kokoon Valencian sekä Juventuksen suht pienellä aikataululla Europeleihin. Serie A / La Liga on toistaiseksi pudotettu laskuista.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hovimestari

#266
Irtoveskari laitettiin siihen isoon laatikkoon.

Mulla on kaksi valkoista pikkupalloa hallussani, jotka ovat kai Vesan...

Rossonero

#267
Tuo Excel-systeemi olisi varmasti hyvä. Jos tuo ohjelma Jaakolta näppärästi sujuu, niin kokeillaan toki. Ymmärsinköhän oikein, että kerholla olisi paperiversiot, ja kenties sitten koneelle päivitetään toiset?

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Irtoveskari laitettiin siihen isoon laatikkoon.

Pieni mies isossa laatikossa. Mitähän tuo tekee Valdesin psyykelle.

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Mulla on kaksi valkoista pikkupalloa hallussani, jotka ovat kai Vesan...

Joo, pidä tallessa.

SouthernBoogieCat

#268
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Tuo Excel-systeemi olisi varmasti hyvä. Jos tuo ohjelma Jaakolta näppärästi sujuu, niin kokeillaan toki. Ymmärsinköhän oikein, että kerholla olisi paperiversiot, ja kenties sitten koneelle päivitetään toiset?

Juu, Excelin käyttö on minulla hallussa. Oikein ymmärsit eli kerholla olisi paperiversiot joihin merkataan aina otteluiden jälkeen tilanteet jotka sitten päivitän Exceliin jokaisen pelipäivän jälkeen.

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Irtoveskari laitettiin siihen isoon laatikkoon.

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Pieni mies isossa laatikossa. Mitähän tuo tekee Valdesin psyykelle.

Valdezin psyyke ehtii varmasti parantua ennen uuden kauden alkua sikäli kun siihen mitään traumaa pääsee syntymään.:)

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Mulla on kaksi valkoista pikkupalloa hallussani, jotka ovat kai Vesan...

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Joo, pidä tallessa.

Hyvä että tossakin tapauksessa oikea omistaja löytyi.

Killer

#269
Täten jätän U.D. Almerian La Liga -paikkahekemuksen kaudelle 2008-09 päättävien tahojen käsiteltäväksi.