• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

FI-sääntöjen SM-kisat Hermannissa 26.11.2023 - PERUTTU

Aloittaja Hönkki, lokakuu 03, 2023, 11:42:35

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Paikka: Hermannin kertsi, Haukilahdenkatu 6
Aika: 26.11.2023 klo 12.00 alkaen
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 24.11.2023
Osanottomaksu 5 eur (laitan tilinumeron myöhemmin)

Ilmoittautumiset tänne tai tekstarilla minulle (050-5493227) tai whatsappiin


Muistakaa loppusiivous !
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Aika ja paikka varmistuivat. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

L'Majuri

E.
Päivän jääpallomatsi menee edelle.
Tulen piipahtamaan, jos eräs huhuttu legenda saapuu paikalle.
 e_clap

Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..



Hönkki

Aloitetaan sittenkin vasta klo 11.30. Minulla on esteitä aamupäivällä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Tällä hetkellä osanottajia 4-5, koska Macconen perui ja Nabel epävarma. Jos perjantaihin mennessä ei tule lisää osanottajia, niin ehdotan että kisat siirretään. SM-kisat kuitenkin ja olisi kiva jos olisi vähän enemmän porukkaa.
Itsellenikin saattaisi sopia joku muu ajankohta paremmin.

Jos muutetaan ajankohtaa, niin uuden päivän valinnassa heidän sanansa painaa eniten, jotka ovat tähän mennessä ilmoittautuneet.

Katsotaan kuitenkin vielä tilanne perjantai-iltana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ei haudata vielä.

Pekka Lund tulossa. Mites Majuri ja se eräs musta hevonen 80-luvulta ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

L'Majuri


nabel


Hönkki

#12
Joo, elikkä kisat ollaan järjestämässä. Klo 12 aloitus, mutta tulen itse paikalle aikaisemmin, sillä kolmas pöytä pitää laittaa. Tällä hetkellä mukaan tulossa 6 pelaajaa. Yksi lohko ja yksinkertainen sarja ja siinä se. Olen aika varma ettemme enempää jaksaisi pelatakkaan.

Toki mukaan saa vielä ilmoittautua. Jos pelaajia enemmän kuin 6, niin useampi lohko. Perjantain aikana viimeistään pitää ilmoittautua, jos haluaa mukaan.

Otteluohjelman teen lauantain aikana. Jos pitää lohkoja arpoa, niin sekin lauantain aikana.


Tähän mennessä ilmoittautuneet:
Hönkki
Kesis
Puppe
Nabel
Marko L
Lund


Haaga voi laskea kertoimet, jos haluaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 23, 2023, 09:24:18Tähän mennessä ilmoittautuneet:
Hönkki
Kesis
Puppe
Nabel
Marko L
Lund


Haaga voi laskea kertoimet, jos haluaa.

Jos kenelläkään osallistujalla ei ole mitään sitä vastaan niin teen pienen leikkimielisen arvion kisoista kunhan lopullinen osallistujamäärä on selvillä ja se ketkä ovat mukana ja lohkot on arvottu. Laitan myöskin kertoimet osallistujille.

Hönkki

PERUTAAN ja siirretään toiseen ajankohtaan.

Yksi osallistujista ilmoitti olevansa koronassa ja olen itsekin oikeastaan aika flunssainen.

Yritetään löytää sopiva päivä vielä tälle vuodelle ja toivottavasti saadaan vähän runsaampi osanotto.

Sori, jos joku aikoi vielä ilmoittautua tänäiltana. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses