• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Epis

#300
Liverpool -pelin tilastot löytyvät siitä yhteisestä lappusesta, kuin myös tuo Chelseaa vastaan tehdyn fisse-maalin tiedot. Webber teki molemmat, mutta ajoista ei muistikuvaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#301
Virallisen tilastotopikin voisi tosiaan avata tälle kaudelle. Tilastolaput päätyvät tietääkseni aina Vesalle, joten odotellaan. Minä tai Vesa monistaa ensikerraksi (29.9) tyhjät kaavakkeet pelaajarinkejä varten. Kaavakkeisiin merkataan rasti ruutuun-systeemillä joka pelin kokoonpano.

22.9 on Hefin pelikerta, mutta Kitchen Ground on vapaa eli muutama manageri voi tulla pelaamaan hitaan sarjoja. Toivottavasti tuleekin.

Ekan pelikerran kamppailut lupaavat odotetusti hyvin tasaista kärkipäätä. Liverpooliin hypännyt Middlesin manageri tarvitsee ehdottomasti muutaman muikun tai viivallaseisojan lisää hyökkäykseen, jos tarkoituksena on viedä jälleen mestaruus. Liverpool koostuu kohtuullisista kuoppa HW-äijistä, mutta ei kuitenkaan niin hyvistä kuin esim. Sheffield U. Middlesin manageri on juhlinut tähän asti aika erityyppisillä pohjilla ja siksi veikkaan, että totutteluun saatta mennä jonkin aikaa. Chelsea näyttää saavan jo paljon paikkoja, mikä lupailee maalisumaa kauden puolestavälistä alkaen, kun vedot alkavat vähitellen osuakkin. Spurs sai hyvän pinnan Chelsealta. Myös QPR:llä ja Man.Cityllä ok avaukset ja varmasti tulevat roikkumaan pitkälle loppukauteen kärkipäässä. Manusta sen verran, että ekan matsin jälkeen tilanne on ok. Avaukseen nostetut walker-tyyppinen Possebon ja scarecrow-tyyppinen Hargreaves lisäävät karvausvarmuutta entisestään ja penkillä oli vielä odottamassa viivallaseisoja Berbatov, jos Andersonin kierrevoima ei yksin riitä. Mestaruuteen vaaditaan kuitenkin, että jatkot onnistuvat kriittisissä peleissä keskiryhmän jengejä vastaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#302
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Virallisen tilastotopikin voisi tosiaan avata tälle kaudelle. Tilastolaput päätyvät tietääkseni aina Vesalle, joten odotellaan.

Ei ole minulla tällä kertaa. Itse asiassa toivoisin jopa, että joku muu kirjoittaisi tulokset tänne tulossivulle pelikertojen jälkeen, ainakin välillä.

Voin avata ja ylläpitää tilasto-otsikon yhteenvetoja mielellänikin.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Minä tai Vesa monistaa ensikerraksi (29.9) tyhjät kaavakkeet pelaajarinkejä varten. Kaavakkeisiin merkataan rasti ruutuun-systeemillä joka pelin kokoonpano.

Voin tulostella jokaiselle jengille oman, mutta pelaajat saa jokainen kirjoittaa itse. Tietokoneellisille helpointa toki olisi, jos lähettäisin tuon pohjan sähköpostilla. Eli halukkaat lähettäkööt postiosoitteensa pm:llä.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"22.9 on Hefin pelikerta, mutta Kitchen Ground on vapaa eli muutama manageri voi tulla pelaamaan hitaan sarjoja. Toivottavasti tuleekin.

Itse asiassa Kitchen Groundin lisäksi käytössä on joko Hall Ground tai Living Room Ground (Elävän Huoneen Stadion). Nopeassa käytetään kolmea, ja kenttiä on viisi.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Avaukseen Possebon

...

Epis

#303
Just huomasin, että itse peluutin Steadia molemmissa peleissä täydet minuutit vaikka sälli on lainassa Ipsussa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

#304
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Just huomasin, että itse peluutin Steadia molemmissa peleissä täydet minuutit vaikka sälli on lainassa Ipsussa.

Ja jo siirtynyt pysyvästi Ipuun. (joko Sir S kysellyt nappulaa ?)

Epis

#305
Taitaa 'Wanhalla herrasmiehellä' olla oma Steadinsa enkä tuosta figuurista luovu muutenkaan.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#306
Täytyy yrittää järkkäillä myös muita pelipäiviä kuin maanantait. Markolle käyvät keskiviikot (paitsi ei seuraava ke) ja jokatoinen viikonloppu. Petri tulee 29.9, mutta muuten maanantait tekevät hänelle tiukkaa. Kaikki muut viikonpäivät sopivat Petrille paremmin.

Tänne pitää tapauskohtaisesti alkaa sopimaan pelipäiviä. Toivoisin että aina kun maanantai ei sovi jollekin, niin tänne tulisi ehdotus jostakin toisesta päivästä, joka sopisi kyseiselle managerille. Jos maanantai on huono päivä, niin vastuu jonkun toisen päivän järjestämisestä on ensisijaisesti sillä managerilla, jolle maanantai ei käynyt. Olen lähettänyt kaikille Hesun puhelinluettelon, joten puhelimen välitykselläkin asioita voi hoitaa. Voisi myös harkita olisiko Kaitsun kertsistä apua ? Liiga pitää saada kunnolla vauhtiin ja kaikille pelejä.

Maanantai pidetään tietenkin edelleen peruspäivänä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#307
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Petri tulee 29.9, mutta muuten maanantait tekevät hänelle tiukkaa. Kaikki muut viikonpäivät sopivat Petrille paremmin.

Miten ihmeessä Petri aikoo saada sekä HeSun, divarin että La Ligan pelattua? Marko sentään pelaa vain HeSun, ja tieto tästä tuli jo aikaa sitten.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jos maanantai on huono päivä, niin vastuu jonkun toisen päivän järjestämisestä on ensisijaisesti sillä managerilla, jolle maanantai ei käynyt.

Ehdottomasti näin. Jos ei pelaa maanantaisin, pitää olla erityisen aktiivinen. Toki Hönkin tyyliin (tämä torstai, joka ei ilmeisesti kellekään käynyt) voi ehdotella muutenkin itselle sopivia päiviä.

Jos tällaisia pelaajia on kaksi (tai useampia), vaikeuttaa se jo todella paljon, koska ei voida olettaa saman päivän sopivan heille molemmille (kaikille) sekä samalla muille.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Maanantai pidetään tietenkin edelleen peruspäivänä.

Tämä on selvä asia, koska suurin osa on pyrkinyt sen järjestämään pelipäiväksi. Jos maanantai ei käy, on siis mietittävä mitä pystyy pelaamaan, koska ei muilta voi odottaa kovin paljon muita sopivia pelipäiviä.

Puppe

#308
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Täytyy yrittää järkkäillä myös muita pelipäiviä kuin maanantait. Markolle käyvät keskiviikot (paitsi ei seuraava ke) ja jokatoinen viikonloppu. Petri tulee 29.9, mutta muuten maanantait tekevät hänelle tiukkaa. Kaikki muut viikonpäivät sopivat Petrille paremmin.

Tänne pitää tapauskohtaisesti alkaa sopimaan pelipäiviä. Toivoisin että aina kun maanantai ei sovi jollekin, niin tänne tulisi ehdotus jostakin toisesta päivästä, joka sopisi kyseiselle managerille. Jos maanantai on huono päivä, niin vastuu jonkun toisen päivän järjestämisestä on ensisijaisesti sillä managerilla, jolle maanantai ei käynyt. Olen lähettänyt kaikille Hesun puhelinluettelon, joten puhelimen välitykselläkin asioita voi hoitaa. Voisi myös harkita olisiko Kaitsun kertsistä apua ? Liiga pitää saada kunnolla vauhtiin ja kaikille pelejä.

Maanantai pidetään tietenkin edelleen peruspäivänä.

Mulle voi kans ehdotella muitakin päiviä kuin maanantaita. Oon erityisesti loppuvuoden etelä-suomessa aika aktiivisesti joten varmasti pääsen tarvittaessa muinakin viikonpäivinä pelaamaan. Toki toivon kyllä sitä et saan sit kerralla pelattua kolme peliä...kaksikin menee hätätapauksessa...mutta yritän aina saada sen kolme peliä kerralla  :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

#309
Pystyn varmaankin pelaamaan maanantaina 22. päivä, mutta pitää vain katsoa, ettei tule ylibuukkausta, kun on nopean päivä...

Rossonero

#310
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pystyn varmaankin pelaamaan maanantaina 22. päivä, mutta pitää vain katsoa, ettei tule ylibuukkausta, kun on nopean päivä...

Keitä nyt olisi tulossa maanantaina?

Minä voin pelata yhden tai pari hidasta nopean pelien jälkeen. Nopeat alkavat aika aikaisin, joten puoli kahdeksan maissa olen varmaan valmis hitaaseen, jos löytyy vastustajia. Ainakin divaria ja HeSua voin pelata. Tarvittaessa ehkä muitakin.

SouthernBoogieCat

#311
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pystyn varmaankin pelaamaan maanantaina 22. päivä, mutta pitää vain katsoa, ettei tule ylibuukkausta, kun on nopean päivä...

Keitä nyt olisi tulossa maanantaina?

Minä voin pelata yhden tai pari hidasta nopean pelien jälkeen. Nopeat alkavat aika aikaisin, joten puoli kahdeksan maissa olen varmaan valmis hitaaseen, jos löytyy vastustajia. Ainakin divaria ja HeSua voin pelata. Tarvittaessa ehkä muitakin.

Olen tulossa maanantaina pelaamaan divaria. Olen tulossa klo 17 maissa mutta en ole varma olenko tuonne  klo 20 asti. Katsotaan....

kesämesu

#312
HUOMENNA PAIKALLA JA LIIGAA VOIS VAIKKA PELATA ESIM COVENTRYA TAI BLACKBURNIA VASTAAN
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

brfcboy

#313
Huomenna paikalla voin pelata 2peliä liigaa ja espanjaliigan matsin pois.

Jos on saatu painostettua blackburnin sponsori parsimaan peli asut kuntoon.

mutta tico tico paikalla ainakin

Hönkki

#314
Cardiff - Birmingham 1-0

Cardiffin manageri ei osallistu La Ligaan. Mennään vanhan mutta toimivan kliseen voimalla: kyllä tämä tästä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses