• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Epis

#75
Lainaus käyttäjältä: "Killer"
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pääsiäisenä pääsen vain maanantaina.

Jos silloin on enemmän HeSu-väkeä paikalla, voitaisiin aloittaa hallitustunnustelut, vaikka itse asiasta olen henk.koht. sitä mieltä, että sovittaan mieluummin kaikki yhdessä isossa valiokunnassa kuin tehdään ratkaisuja muutaman tyypin kesken...

Samaa mieltä. Emme tarvitse vanhasia, kanervoja. Kannatan 'yhtäköyttä -yhdistystä'.
Jooh, voitais pitää juttu-tuokio samalla viime aikaisista jutuista ja tulevista jutuista.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#76
Mikä aikataulu maanantaina? Minulle käy melkein mikä aika vain, ja voin pelata pitemmänkin session, koska muutama nopeakin pitäisi pelata. Mieluummin kuitenkin niin, ettei mene yhtä myöhään kuin yleensä.

Maanantaina voisi samalla käydä hieman läpi tiettyjä sääntöasioita, kuten kierrekosketuksia.

Hallituksen etu on se, että asioista on helpompi päättää. "Yhtä köyttä" -linja on loistava, jos porukka on tarpeeksi homogeeninen. En ota tässä vaiheessa kantaa kummankaan puolesta.

Lainaus käyttäjältä: "Killer"Emme tarvitse vanhasia, kanervoja.

Porvoon haastattelusi jälkeen en usko silmiäni. Itse olin jo asennoitunut olemaan Veltto Virtasen ja Sulo Aittoniemen risteytys (Sulo Veltto).

Arse

#77
Ilmoitan, että en pääse maanantaina. Olen pääsiäisen Savon mualla ja palailen maanantain aikana. Aikatauluni on muista riippuvainen, joten en voi luvata ehtiväni Kalamaijaan.

Olen "Yhtä köyttä" konsensuksen kannalla. Keskitytään pelaamiseen eikä hallinnointiin.

Hönkki

#78
Onko ma klo 12 hyvä ? Yritän järjestää niin että pääsen paikalle. Cupin pelit pelaisin etten ole jarruna. Huhtikuun ja varmaan toukokuunkin aikana pelini ovat vähissä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#79
12 ok
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#80
Petrikin on tulossa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#81
Klo 12 käy myös minulle.

Kahteen ekaan viestiin päivitetty tilastoja. Kansion syövereissä ollut kaivattu tuloslappukin löytyi, joten kaikkien pelien maalintekijät on merkitty.

Vain Middlesbroughin yhdestä meelintekijästä on epäselvyyttä, kun on merkitty Yakubu (?), ja kyseinen kaverihan on ollut jo elokuun lopusta Evertonissa.

Killer

#82
Saavun paikalle n. klo 13.

SouthernBoogieCat

#83
Saavun varmaankin joskus klo 12-15 välillä riippuen siitä monelta herään. Jos herään oikein aikaisin voin ehtiä jo klo 12:a ja jos taas nousen ylös myöhemmin saapumiseni ajoittuu lähemmäs klo 15:a. Katotaan nyt miten käy. Pitää myös huomioida matkaan (Hakunila-Matinkylä) kuluva aika joka on noin tunti jos hyvin käy mutta voi myös olla 1,5 tuntiakin jos huono tsägä käy.

miku

#84
Lainaus käyttäjältä: "BarsaJake"Saavun varmaankin joskus klo 12-15 välillä riippuen siitä monelta herään. Jos herään oikein aikaisin voin ehtiä jo klo 12:a ja jos taas nousen ylös myöhemmin saapumiseni ajoittuu lähemmäs klo 15:a. Katotaan nyt miten käy. Pitää myös huomioida matkaan (Hakunila-Matinkylä) kuluva aika joka on noin tunti jos hyvin käy mutta voi myös olla 1,5 tuntiakin jos huono tsägä käy.

en mitenkään liity tähän ketjuun mutta pitäisikö kerätä kolehti ja ostaa barsajakelle herätyskello.. :lol:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#85
Lainaaen mitenkään liity tähän ketjuun mutta pitäisikö kerätä kolehti ja ostaa barsajakelle herätyskello


Täytyy ottaa huomioon että Barcalla on sunnuntaina vastassa Valladolid.  Tosifani käy joka pelin jälkeen kuumana vielä tuntikausia.   :D
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#86
Lainaus käyttäjältä: "miku"en mitenkään liity tähän ketjuun mutta pitäisikö kerätä kolehti ja ostaa barsajakelle herätyskello.. :D Herätyskello minulla jo on mutta laitan sen herättämään ainoastaan arkiaamuisin.  :D

SouthernBoogieCat

#87
LainaaTäytyy ottaa huomioon että Barcalla on sunnuntaina vastassa Valladolid.  Tosifani käy joka pelin jälkeen kuumana vielä tuntikausia.   :D

No, ehkä pistän kellon herättämään minut joskus klo 10 maanantaina jotta ehtisin kerholle hyvissä ajoin ennen klo 15:a. :D

Hönkki

#88
Pääsen paikalle vasta klo 14-15, mutta tulossa ollaan. Voin pelata sitten useamman pelin jos vain vastustajia on.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#89
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Pääsen paikalle vasta klo 14-15

Punavalkoisen joukkueen voitto kokopunaisesta otti noin koville?  :D
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.