• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Porvoon turkkilainen

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Itse pääsisin torstaina heti töiden jälkeen, eli puoli kuudeksi luultavimmin ennättäisin Matinkylään

kesämesu

en tulossa
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Pääsen torstaina paikalle.

Porvoon turkkilainen

Miltäs huominen näyttää, saadaanko pelejä aikaiseksi? Rossoneroa vastaan minulla olisi vielä niin hesun kuin divarinkin peli jäljellä.

Hönkki

Voin kyllä tulla yhden pelin pelaamaan, mutta Rossoneron pitäisi nyt vähän selventää mikä on kuvio, koska jotain pelejä ilmeisesti järjestetään myös Arabiassa.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hovimestari

Pystyn pelaamaan huomenna tarvittaessa ainakin sen CL-pelin, ehkä jotain muutakin.

Rossonero

Alustavasti kyselin siis yleisesti torstaista. Sittemmin Jykä ehdotti Arabian pelejä, ja selvittelin Hönkin ja Hovimestarin tilannetta CL-pelejä silmälläpitäen. Tällä välin Petri ja Jaakko ilmoittivat pääsevänsä.

CL-nelikko pääsee ja pyritään paikalle ennen puoli viittä. Aloitetaan heti, kun pystytään.

Petrille ja Jaakolle löytyy myös pelejä (kaikkien liigojen jengit mukaan varalta) tuon CL-kierroksen jälkeen, jos haluavat tulla Arabiaan. Kenttiä on kaksi, ja Hönkki pystyy pelaamaan ymmärtääkseni vain yhden. Infoan Petriä ja Jaakkoa vielä tekstarilla.

kesämesu

ke 1.4 pelataan Chelsea-Lyon CL peli ja toivottavasti jotain muitakin pelejä jos porukoille sopii?

Porvoon turkkilainen

Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"ke 1.4 pelataan Chelsea-Lyon CL peli ja toivottavasti jotain muitakin pelejä jos porukoille sopii?

Jos 1.4 pelataan, niin se sopii mullekin. Kaimaani vastaanhan mulla olisi hesun matsi jäljellä.

kesämesu

ke 1.4 myös FA Cupin peli Chelsea-Arsenal eli myös timo paikalla.

Epis

Meikältä on nyt hetken ollu punanen 3-paneelinen punanen/oranssi pikkupallo kateissa. En muista kelle jätin, mutta Kala-Maija tais paikka olla. Löytyiskö keltään?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

En pääse maanantaina. Kenties loppuviikosta Arabiassa. Palataan, Tappaja, siihen myöhemmin.

Killer

En pääse maanantaina; olen matkalla Stokiksen leirille. Mutta loppuviikosta Arabiassa, kun todellinen Lawrenrence (= Fransis) on Egyptissä.

Hovimestari

Jättänen huomisen väliin ja en ehkä pääse keskiviikkonakaan, kun on taloyhtiön kokous.