• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#645
Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Porvoon turkkilainen

#646
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Itse pääsisin torstaina heti töiden jälkeen, eli puoli kuudeksi luultavimmin ennättäisin Matinkylään

kesämesu

#647
en tulossa
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

#648
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Jätän väliin tämänpäiväisen. Kysyn nyt samalla olisiko tulijoita esim. torstaina?

Pääsen torstaina paikalle.

Porvoon turkkilainen

#649
Miltäs huominen näyttää, saadaanko pelejä aikaiseksi? Rossoneroa vastaan minulla olisi vielä niin hesun kuin divarinkin peli jäljellä.

Hönkki

#650
Voin kyllä tulla yhden pelin pelaamaan, mutta Rossoneron pitäisi nyt vähän selventää mikä on kuvio, koska jotain pelejä ilmeisesti järjestetään myös Arabiassa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#651
Pystyn pelaamaan huomenna tarvittaessa ainakin sen CL-pelin, ehkä jotain muutakin.

Rossonero

#652
Alustavasti kyselin siis yleisesti torstaista. Sittemmin Jykä ehdotti Arabian pelejä, ja selvittelin Hönkin ja Hovimestarin tilannetta CL-pelejä silmälläpitäen. Tällä välin Petri ja Jaakko ilmoittivat pääsevänsä.

CL-nelikko pääsee ja pyritään paikalle ennen puoli viittä. Aloitetaan heti, kun pystytään.

Petrille ja Jaakolle löytyy myös pelejä (kaikkien liigojen jengit mukaan varalta) tuon CL-kierroksen jälkeen, jos haluavat tulla Arabiaan. Kenttiä on kaksi, ja Hönkki pystyy pelaamaan ymmärtääkseni vain yhden. Infoan Petriä ja Jaakkoa vielä tekstarilla.

kesämesu

#653
ke 1.4 pelataan Chelsea-Lyon CL peli ja toivottavasti jotain muitakin pelejä jos porukoille sopii?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

#654
Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"ke 1.4 pelataan Chelsea-Lyon CL peli ja toivottavasti jotain muitakin pelejä jos porukoille sopii?

Jos 1.4 pelataan, niin se sopii mullekin. Kaimaani vastaanhan mulla olisi hesun matsi jäljellä.

kesämesu

#655
ke 1.4 myös FA Cupin peli Chelsea-Arsenal eli myös timo paikalla.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Epis

#656
Meikältä on nyt hetken ollu punanen 3-paneelinen punanen/oranssi pikkupallo kateissa. En muista kelle jätin, mutta Kala-Maija tais paikka olla. Löytyiskö keltään?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#657
En pääse maanantaina. Kenties loppuviikosta Arabiassa. Palataan, Tappaja, siihen myöhemmin.

Killer

#658
En pääse maanantaina; olen matkalla Stokiksen leirille. Mutta loppuviikosta Arabiassa, kun todellinen Lawrenrence (= Fransis) on Egyptissä.

Hovimestari

#659
Jättänen huomisen väliin ja en ehkä pääse keskiviikkonakaan, kun on taloyhtiön kokous.