• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#480
tulossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#481
Paikalla myös, onko Puusta tietoa?

Pakkaselle infoksi, että 'tico on yhä vaiheessa ja ei valmistu vielä täksi kerraksi...

kesämesu

#482
en ole tulossa,viisauden hampaan leikkauksen jälkeen vielä vähän olotiloja.....
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

#483
Huomenna (15.12.) olen tulossa. JS, JS..saavuthan ? Myös Bundes- ja La Liga -valmius.

Puppe

#484
En maisemissa
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#485
Tulossa. Mielelläni pelaisin Jussia vastaan CL-pelin.

Kaikki muutkin käyvät. Petriä vastaan on pelejä liigassa ja divarissa, ja sitten on vaikkapa die Bundesligaa HSV:ta vastaan.

Hysteerinen rage quittaaja

#486
Tulossa.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

#487
PYYDÄN JO ETUKÄTEEN ANTEEKSI MUTTA TIEDÄN ETTÄ OLEN SEURAAVAN KERRAN PELIMAISEMISSA HESUN OSALTA VASTA AIKAISINTAAN 26.1.2009...MAHDOLLISESTI JO 19.1 MUTTA SE VARMISTUU VUODENVAIHTEESSA...LÄHINNÄ FA CUPPIA AJATELLEN!!! :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#488
Täällä voisi nyt jo viritellä keskustelua siitä mitkä päivät olisivat Joulun aikaan sopivia pelipäiviä kenellekin.

Minulle 23.-26. ja maanantai 29. eivät ainakaan käy. Tammikuun kuudenteen asti muut periaatteessa (luultavasti järjestettävissä) käyvät päivällä tai illalla. Mielelläni ainakin parina päivänä pelaisin, jos porukkaa löytyy.

Kuinka moni on tulossa ensi maanantaina?

Hönkki

#489
ma 22.12 kyllä pitäis onnistua
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#490
Imellän ma 22. päivä perunalaatikkoa, joten en ehdi Espooseen.

27.-31.  olen käytettävissä myös päivisin, mutta luultavasti ti 30. on hiukan kiireinen.

Killer

#491
En tule ma 22.12.  Ti 30.12. ja la tai su (3. ja 4.1.) sopivat.

Hönkki

#492
LainaaImellän ma 22. päivä perunalaatikkoa, joten en ehdi Espooseen.

Piiskaan itseäni kinkun syönti kuntoon eli varmasti tulossa. Käykö 16.30 ? On mahdollista että ehtisin jo aikaisemminkin, mutta tiedän vasta ma. Petri tulossa klo 19.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

#493
olen tulossa pelaamaan vaikka pari peliä liigaa
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Epis

#494
Vopite olla etten tule näpsyttelemään...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!