• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

JS

#450
Voisin tulla aikaisin jos on pelejä. Lähinnä mestareiden liiga olisi osaltani hyvä saada käyntiin. Timo? Ja oliko toinen vastus Vesa? Ilmoitelkaa.

Killer

#451
Tulossa paikalle, todennäköisesti brfcboy'n kanssa. (Ainakin HSV:n CL karsintapeli kiikarissa).

Hysteerinen rage quittaaja

#452
En pääse tänään.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Puppe

#453
En tulossa
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

#454
Pääsen, jos dösä ei juutu nietoksiin.

Hönkki

#455
tulossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#456
Juuri sain kuulla, ettei 'brfcgirl' (sokerista ?) :thumbdown: tulekaan. No, pääasia, että miehet paikalla.

Hönkki

#457
LainaaJuuri sain kuulla, ettei 'brfcgirl' (sokerista ?)  tulekaan

Olisin voinut pelata brfc:tä vastaan mestareiden liigaa öisissä lumitöissä väsytetyin käsin. Siinä meni kauden paras tilaisuus.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#458
Olen kipeä, joten en pääse tänään.

Lainaus käyttäjältä: "JS"Voisin tulla aikaisin jos on pelejä. Lähinnä mestareiden liiga olisi osaltani hyvä saada käyntiin. Timo? Ja oliko toinen vastus Vesa? Ilmoitelkaa.

Joo meillä on pelit myös. Mutta molemmat CL-jengisi ovat minulla, joten ei onnistu tällä kertaa. Katsotaan, jos vaikka saadaan järkättyä joku eri pelikerta pienellä porukalla (Timo, minä, sinä ja ehkä pari muuta), niin saadaan noita eteenpäin.

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Pääsen, jos dösä ei juutu nietoksiin.

En olisi uskonut sanojen "dösä" ja "nietokset" mahtuvan samaan lauseeseen. Mutta nythän elämme monikulttuurisessa innovaatioympäristössä...

Hönkki

#459
Seuraavat pelimaanantait 8.12 ja 22.12.

Toivottavasti onnistuu yksi iso pelikerta ennen joulua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#460
Noiden nopean pelikertojen yhteydessä kannattaa pelata hitaitakin. Ainakin pari pöytää on siis käytössä nopean pelien aikanakin. Ja nopeiden jälkeenhän on hyvä pyöriä hitaiden tahtiin.

Muitakin pelipäiviä kuin nuo maanantait voi myös ehdottaa. Useamman pelin saa jokaiselle, jos paikalla on vaikka neljä pelaajaa.

Hönkki

#461
Petrille sopisi pelata 4.12 to noin klo 17 alkaen. Onko kiinnostuneita ? Olen tulossa, mutta en viivy kauaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#462
Alustavasti uskon pääseväni, voisin pelata divaripelin Petriä vastaan (Newcastle-Bristol R).

Rossonero

#463
Onko Petri tulossa huomenna? Olisi CL-peli tiedossa.

Entä muiden hitaan pelit (joko nopean jälkeen tai aikana)?

Hysteerinen rage quittaaja

#464
Olen huomenna maisemissa, jos vastustajia löytyy.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.