• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Epis

#210
Onkos edes Pekkala tulossa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#211
LainaaOlisiko sitten parempi että mä myös passaisin. Saataisiin sitten pelattua samalla kertaa?

voitte pelata nopean liigan loppuun
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#212
Lainaus käyttäjältä: "JS"Olisiko sitten parempi että mä myös passaisin. Saataisiin sitten pelattua samalla kertaa?

Eiköhän nämä hitaatkin nyt kannattaisi pelata, kun Leskinenkin tulee. Ei ole varmaa, että sellaista päivää tulee koko kesänä, joka käy sekä Jussille, Puulle, Hönkille, minulle, Leskiselle että Timolle.

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Onkos edes Pekkala tulossa?

Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Olen paikalla maanantaina.. Mihin aikaan vain käy.


Lainaus käyttäjältä: "SUFC"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ei tarvitse vastata, mutta miksi ihmeessä perheellinen mies menee kipeänä töihin?
Kyl se 2 päivää viikossa perheen kanssa on ihan tarpeeks ;)

Pitänee siis kysyä, miksi kukaan ylipäätään menee kipeänä töihin. En ole sitä ikinä ymmärtänyt.

Hysteerinen rage quittaaja

#213
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Onkos edes Pekkala tulossa?

Olen mestoilla.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#214
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Onkos edes Pekkala tulossa?

Olen mestoilla.
Pääsen 17 töistä, joten 17:30 aikoihin Maijalla. Oliko se Jussi nyt sitten jättämässä väliin vai tulossa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#215
Tottenham-Manchester City 1-0 (0-0)
1-0 Zokora 60.
varoitus: Corluca (M) 22.

Birmingham-Middlesbrough 0-6 (0-3)
0-1 Tuncay 15.
0-2 Mido 25.
0-3 Mido 34.
0-4 Mido 56.
0-5 Mido 63.
0-6 Cattermole 87.

Sheffield United-Manchester City 0-2 (0-0)
0-1 Elano 54.
0-2 Benjani 88.
varoitus: Webber (S) 8.

Middlesin murskajaiset aiheuttivat sen, että se ohitti maalierolla tasapisteissä olevan QPR:n. Viimeisessä pelissään se saa hävitä kahdella maalilla Spursille ja on silti lontoolaisten edellä tehtyjen maalien takia. QPR:n mestaruus on siis enää teoreettinen mahdollisuus.

Olisi hyvä, jos ManU ja Middles pelaisivat viimeisen pelinsä samaan aikaan esim. ensi maanantaina. Jos Hönkille ei sovi silloin kaksi peliä, niin toisen voisi yrittää pelata pois aiemmin.

So'tonin manageri McLaine voisi ehdottaa itselleen sopivia päiviä, niin saataisiin etenkin tuo Cup loppuun.

Rossonero

#216
Milloin seuraavat pelit?

Nythän EM-kisat vähentävät varmaan iltapelien vetovoimaa, joten milloin rästipelit pelataan?

Hönkin ja Jussin pitäisi nyt setviä milloin pelaavat loput pelinsä, ja pelaavatko samaan aikaan viimeisen kierroksen.

Minulla on Cupia Benalia vastaan, ja liigaa Jussia vastaan. Mieluusti pelaisin ne ennen Juhannusta pois.

Hönkki

#217
Maanantaina olen tulossa pelaamaan pari peliä. Pelaanko liigaa vai cuppia ?

Seuraava kerta olis torstaina jolloin ehdin pelata enemmänkin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#218
En tule huomenna. Kisat menevät mahdollisen yhden pelin edelle. Pääsen torstaina, jos pelejä löytyy (mielellään kaksi).

Benali

#219
Onglemaksi nousee oikeasti pelipäivien vähyys. Ennen juhannusta on tuleva torstai ainoa mahdollinen päivä, ja sekään ei itsestä kiinni.

Priorisoisin liigan cupin edelle eli pelaisin mielummin eka liigapelit pois. Tai siis jos vastustajia löytyy...

Rossonero

#220
Lainaus käyttäjältä: "Benali"Onglemaksi nousee oikeasti pelipäivien vähyys. Ennen juhannusta on tuleva torstai ainoa mahdollinen päivä, ja sekään ei itsestä kiinni.

Tuo sopisi minulle. Sopiikohan Puulle?

Lainaus käyttäjältä: "Benali"Priorisoisin liigan cupin edelle eli pelaisin mielummin eka liigapelit pois. Tai siis jos vastustajia löytyy...

Cupin pelit olisivat kuitenkin muiden kannalta tärkeämmät, koska jatkopelejä ei päästä pelaamaan ennen noita pelejä. Liigapelit eivät aiheuta muiden pelien viivästymistä. Jos nyt torstaina ei päästä Cupissa eteenpäin, menee sen loppu elokuulle.

Mutta en halua tätä yksin päättää.

Hovimestari

#221
Joo, cupia Sotonilla ennemmin, että saataisiin se välierävaiheeseen. Ainakin Soton-Wolves ja Soton-Wigan olisi hyvä pelata.

Hönkki. Cupin välierä Man Utd-QPR ei ole vielä varma, joten sitä ei voida tänään pelata.

Hönkki

#222
LainaaCupin välierä Man Utd-QPR ei ole vielä varma, joten sitä ei voida tänään pelata.

ok. Sitten pitäis saada Arsu ja/tai Man. City mestoille
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

#223
Olen maanantaina paikalla. Torstai ei käy tällä viikolla.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#224
Miten olisi torstaina HeSun viimeiset kärkiottelut ManU-Arsenal ja Middles-Spurs? Käykö kaikille?