• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan tilastot ja pelipäivät

Aloittaja Rossonero, tammikuu 16, 2008, 19:04:45

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#195
Tulen ensi maanantaina. Jos vastustajia löytyy, niin liigapelit ja cupin lohkopelit voin pelata vaikka kaikki.

Kesäkuussa pelit käyvät minulle melkein joka päivä, ja melkein mihin aikaan tahansa, joten muitakin pelipäiviä voi ehdottaa. Mielellään kuitenkin enemmän kuin yksi peli kerrallaan.

Hönkki

#196
Niin cupin kuin liigan puolesta olis tärkeätä saada Harri ja Pekkala paikalle. Mikä päivä onnistuu ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#197
Pääsisköhän Jussi ens ma 2.6 ? Leskinen ja Vesa näköjään pääsisivät, joten Middles voisi pelaa Spurs ja Birmingham pelit.

Minä tulen jos Arsu tulee.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

#198
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Niin cupin kuin liigan puolesta olis tärkeätä saada Harri ja Pekkala paikalle. Mikä päivä onnistuu ?

Nyt on todella kiireistä aikaa...katsellaan. Maanantait ei käy.

Hönkki

#199
Petri ja Kaitsu tulossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

JS

#200
Mulla alkaa poikkeuksellisesti treenit vasta 20:30, joten kahdeksan aikaa pitäisi päästä lähtemään matinkylästä. Jos tuohon aikatauluun mahtuu ne kaksi peliä niin tulen paikalle?

Hysteerinen rage quittaaja

#201
Olen paikalla maanantaina.. Mihin aikaan vain käy.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Arse

#202
Tulen pelaamaan vikan pelin, jos olet Hönkki paikalla. Sopisiko aloittaa klo 17.30?

Rossonero

#203
Hönkki ja Jussi voisivat pelata molemmat pelinsä, niin saataisiin liiga pakettiin kärjen osalta.

Jussihan voisi ehkä pelata sekä hitaan että nopean pelinsä pois kerralla, jos pääsee aloittamaan hyvissä ajoin. Minä voin tulla jo normaalia aiemmin, vaikka neljältä, ja pelata omani Jussia vastaan jo silloin.

Hönkki

#204
Todella valitettavasti en pääse huomenna. Pitää noita lapsen ristiäisiä hoitaa perskules ...

sorry !
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#205
Taktikointia...

Hönkki

#206
LainaaTaktikointia...

on myös kuumetta 37,6 mutta en viitsinyt vedota siihen kun oon kuitenkin menossa töihin
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#207
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaTaktikointia...

on myös kuumetta 37,6 mutta en viitsinyt vedota siihen kun oon kuitenkin menossa töihin

Tekosyitä... No ei, harmi ettet pääse.

Ei tarvitse vastata, mutta miksi ihmeessä perheellinen mies menee kipeänä töihin?

Epis

#208
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ei tarvitse vastata, mutta miksi ihmeessä perheellinen mies menee kipeänä töihin?
Kyl se 2 päivää viikossa perheen kanssa on ihan tarpeeks ;)
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

JS

#209
Olisiko sitten parempi että mä myös passaisin. Saataisiin sitten pelattua samalla kertaa?