• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 9.1.2023 Hermanni

Aloittaja Pejoka, tammikuu 06, 2023, 11:23:14

« edellinen - seuraava »

Pejoka

Voisin tulla, jos pelejä tiedossa.

Hönkki

Tulossa klo 17. FA cuppia olisi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Pitäisi olla ok, ehkä jo ennen 17.

nabel

Voisin tulla, matseja riittänee.

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

L'Majuri


Pejoka

Hyvältä näyttää. Paikalla klo 17, ehkä jo aikaisemmin. Aikaisempi tulo ratkeaa viimeistään ma iltapäivällä.

Masse

Voi voi, tällä viikolla en pääse ma enkä to, kun työkaverit päättivät äänestää niin että meidän työporukan shakkikerhon kerran kuussa oleva shakkikerho pelaa juuri tänään ma pelejä sekä torstai tuli taas äänestetyksi lautapelikerhon pelipäiväksi. Eli viikon päästä tulen taas jos löytyy vastustajia ja to 19.1. kerkeen paikalle klo. 16-17.00.
Support your local football club!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Masse - tammikuu 09, 2023, 09:20:33
Voi voi, tällä viikolla en pääse ma enkä to, kun työkaverit päättivät äänestää niin että meidän työporukan shakkikerhon kerran kuussa oleva shakkikerho pelaa juuri tänään ma pelejä sekä torstai tuli taas äänestetyksi lautapelikerhon pelipäiväksi. Eli viikon päästä tulen taas jos löytyy vastustajia ja to 19.1. kerkeen paikalle klo. 16-17.00.

Hienoa että näissäkin piireissä joku pelaa shakkia myöskin. Olen jonkinverran pelannut yhdistyksen - jonka toiminnassa olen ollut mukana - pelikerhoissa shakkia. En ole mikään kova pelaaja mutta olen joitakin pelejä voittanutkin. Harvakseltaan pelaan lähinnä yhdistyksen pelikerhoissa jos siellä käyn. En ole nyt vähään aikaan käynyt mutta varmaankin joskus taas uudestaan.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: SouthernBoogieCat - tammikuu 09, 2023, 10:40:53
Lainaus käyttäjältä: Masse - tammikuu 09, 2023, 09:20:33
Voi voi, tällä viikolla en pääse ma enkä to, kun työkaverit päättivät äänestää niin että meidän työporukan shakkikerhon kerran kuussa oleva shakkikerho pelaa juuri tänään ma pelejä sekä torstai tuli taas äänestetyksi lautapelikerhon pelipäiväksi. Eli viikon päästä tulen taas jos löytyy vastustajia ja to 19.1. kerkeen paikalle klo. 16-17.00.

Hienoa että näissäkin piireissä joku pelaa shakkia myöskin. Olen jonkinverran pelannut yhdistyksen - jonka toiminnassa olen ollut mukana - pelikerhoissa shakkia. En ole mikään kova pelaaja mutta olen joitakin pelejä voittanutkin. Harvakseltaan pelaan lähinnä yhdistyksen pelikerhoissa jos siellä käyn. En ole nyt vähään aikaan käynyt mutta varmaankin joskus taas uudestaan.

Ikuisuuksiin en ole shakkia pelannut, mutta aikoinaan sijoitus oli Helsingin yläasteiden aloittelijoiden sarjan viides. Siihen oli hyvä lopettaa ja siirtyä subuun.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hyökkäysketju

Tulen vähän ennen klo 17. Sori myöhäinen ilmoitus.