• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

FI-sääntöjen SM-kisat Hermannissa 26.11.2023 - PERUTTU

Aloittaja Hönkki, lokakuu 03, 2023, 11:42:35

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Yritämme löytää uuden kisapäivän tämän vuoden puolelta. Jos olet kiinnostunut osallistumaan kisoihin, niin voit ehdottaa täällä sinulle sopivaa päivää.

Olen pyytänyt ehdotuksia myös whatsapp -ryhmässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses


Hönkki

Olen uutta pelipäivää kovasti miettinyt ja tässä joutuu joku väkisinkin pettymään. Vaihtoehdot ovat käytännössä 9.12 ja 17.12.

Aikaisemmin lupasin, että heillä ketä olivat tulossa 26.11, on painavin sana valittaessa uutta pelipäivää.

Tulossa olivat
Hönkki
Kesis
Puppe
Marko L
Nabel
Lund

Jos nyt olen oikein ymmärtänyt mikä pelipäivä kenellekin sopii, niin näyttää tältä

Hönkki: molemmat käy
Kesis: molemmat käy
Puppe: 17.12
Marko L: 9.12
Nabel: 17.12
Lund: ei tietoa

Sitten jos katsotaan heitä, ketä eivät olleet tulossa 26.11, niin näyttää tältä

Majuri: 9.12
Hovi: 9.12
Tiikkis: 17.12


Menee siis kohtuullisen tasan tää valinta. Yritän nyt pelata avoimin kortein ja asiasta voisi vielä keskustella. Onko esim. joitain muita jotka haluaisivat tulla kisoihin ?

Henkilökohtaisesti 17.12 sopii pikkuisen paremmin, mutta 9.12 on täysin mahdollinen.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

9.12 taitaa olla kyllä parempi päivä. 17.12 on niin lähellä Joulua, että siinä on kuitenkin itsekullakin jotain säätöä mistä ei vielä tiedä mitään.

Pidetään siis 9.12. Onpahan päätetty.
Pyydän anteeksi niiltä, joille päivä ei sovi ja olisivat halunneet osallistua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses