• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ilmoittautuminen kauden 2021-2022 sarjoihin

Aloittaja Hönkki, elokuu 11, 2021, 12:43:56

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Ilmoittautumiset tänne elokuun loppuun mennessä. Sarjojen aloitus mielellään heti syyskuun alussa. Voimassa kuitenkin koronavaroitus, eli koronatilanteesta johtuen ilmoittautumisen takarajaa ja kauden aloitusta voidaan siirtää myöhempään ajankohtaan.

Itse otan oman maksimiannokseni.
Hesu: ManUtd
Serie A: Inter
divari: Norwich
CL: ManUtd ja Inter
cupit: ManUtd
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Porvoon turkkilainen

hesu ja cupit: everton
viekkis ja kansalliscupit: kups

nabel

HeSu&FA cup: Newcastle
Bundes: HSV
Skotti: Dundee U

---

Pitkiä iltavuoroja en pahemmin arkena jaksa jos&kun etätyöt vähenevät. Toinen kysymys on se montako pöytää sullotaan kertsille näin aikoina eli miten hoidetaan se ettei kellekään jää rästipelejä aivan älyttömiä määriä?

Hyökkäysketju

Macconen

kesämesu

HeSu + Liigacup ja Fa Cup
CL
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Pejoka

Komppaan Hovia eli:

Hesu ja cupit - Forest
Divari (ja cupit, jos huolitaan ja/jos tarvetta esim. tasaparien saamiseksi) - Brentford
Viekkis ja cup - Viikingit
Serie B - Sampdoria
La Liga - Eibar
Europelit - Club Brügge ja Ajax, jos ovet avautuvat noille CL:ään ja/tai Eurooppa-Liigaan

Puppe

Näillä näkymin :

Hesu+cupit ja Viekkis ja CL Dortmundilla

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

terwari

Ikävä kyllä, hyvin suurella todennäköisyydellä kausi 2021-22 tulee olemaan kohdallani välivuosi.

Hönkki

Eikö Rosso todellakaan halua Hesuun ? Ilmoittautuminen ei toki ole päivän päälle. Voidaan antaa viikko lisää miettimisaikaa, koska ennenkin on ollut jälki-ilmoittautumisia. Olen lähettänyt Rossolle tekstarin asiasta (itseasiassa parikin). Jos mitään vastausta ei tule edes Hovin kautta, niin pakko tulkita, että ei ole tulossa.

Onko Rosso mukana vai ei, on nyt oleellista Hesun, CL:n ja liigacupin kohdalla. Ne pitäisi saada käyntiin melko pian. Pikkuliigat ja FA cup voidaan sumplia myöhemminkin.

Hönkki

Tännehän pitää lisätä Jarkon Peterborough.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 01, 2021, 09:26:47
Eikö Rosso todellakaan halua Hesuun ? Ilmoittautuminen ei toki ole päivän päälle. Voidaan antaa viikko lisää miettimisaikaa, koska ennenkin on ollut jälki-ilmoittautumisia. Olen lähettänyt Rossolle tekstarin asiasta (itseasiassa parikin). Jos mitään vastausta ei tule edes Hovin kautta, niin pakko tulkita, että ei ole tulossa.

Onko Rosso mukana vai ei, on nyt oleellista Hesun, CL:n ja liigacupin kohdalla. Ne pitäisi saada käyntiin melko pian. Pikkuliigat ja FA cup voidaan sumplia myöhemminkin.

Pidelkää hevosianne. Täällä on kehitetty korona-aikana elämää.

Pika-arviona 40-50 peliä kauden maksimi. Ja kertakäynnillä olisi pelattava min. 3 peliä, jottei tule liian kalliit pelit (käynti vie polttoainetta ehkä 15€:lla). Eli kerran 3-4 viikossa kävisin.

Mitenkäs pelipäivät? Näyttää siltä, että ma on aika huono minulle lasten harrastusten takia. Onko muita?

Tältä pohjalta:

Spurs Hesu ja cupit

Nämä riippuen pelimääristä:
Milan Serie A
Bayern Bundes
CL riippuen pelitavasta

Hönkki

Hyvä, kiitos. Tältä pohjalta saadaan jo jotain käyntiin.

Porvoon turkkilainen

Mulle kanssa syys ja lokakuun maanantait eivät käy, joten mielellään koittaaa, jos jengiä sais vaikka torstaille tai ti, tai ke, miten sovitaan. Torstaisin jengiä tietääkseni ollut hyvin paikalla, ellei teokraattiset opin kappaleet ole keskenään sotineet  ;D