• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

subu pakettini

Aloittaja mikma, lokakuu 26, 2007, 01:15:47

« edellinen - seuraava »

mikma

Oli tuolla pörssissä juttua aiheesta ja löysin sitten selaillessani oman pakettini. eli tältä sivulta löysin pakettini. Aika katteva hboxi historia.

http://www.peter-upton.co.uk/boxsets4.htm

1990-1995 The final Waddingtons sets.

The first three pictures show the box sets available at the start of the 1990s. The modular construction of the box interiors of these sets allowed "exclusive editions" at certain retailers, with an added team, or a free set of referees etc.

aikalailla on saman näköiset tavarat kuin minulla. ja ennenkaikkea boxi on samanlainen ja juuri tuolla kuvalla

 ""60240: This had contents as for the World Cup 1986 set of the same number, but only had 11-a-side teams and no spare goalkeepers. This usually had two teams but sometimes had three. It did not have line flags, but had Tournament goals (61154), fence (61108), scoreboard (61158), and number transfers (61206). The original teams, as usual with World Cup editions are the hosts (Italy ref 415) and holders (Argentina ref 457). Although this was the World Cup set shown in the catalogues, there were actually a couple of alternative versions (see below).""
 
tosin minulla on kyllä Saksa ja Argentiina joukkueina.

Rossonero

#1
Joo, kyllä nuo pallot sitten ovat kansainvälisen pelin palloja, jotka ovat 22mm läpimitaltaan. Suomalaisessa käytetyt ovat 18mm.

mikma

#2
eli tuo joka siellä huuto.netissä myy tavaraa niin huomasin et hänellä on juuri se sama paketti myynnissä ku mul on oma.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/b ... 5-orig.jpg

pelaajat on argentiina/saksa ja kuvassa näkyvät pallot on minulla koko valkoisia ja vihreä teksti subbuteo.

Gnucastle (Ommo)

#3
Mä muuten ostin 1,5 vuotta sitten huutonetistä kaksi tällasta 60140 poksia. Vaikka laatikot ovat selvästi seura-edition pokseja, niin seura-joukkueina pokseista löytyi vain pari kertaa Portsmouth (tai luulen niin). Sen lisäksi mukana oli lisäksi Italia, Saksa, 3 x Unkari ja puolen tusinaa vajaata joukkuetta (esim. Hollanti). Ne ovat kaikki ymmärtääkseni lw-ukkoja. Mukana oli myös esim. kameramies-figuuri ja jotain pientä sälää. Lisäksi mukana oli myös yksi hw-joukkue jonka pelipaita ei vastaa mitään tuntemaani ja jonka pelaajien nimet (kirjoitettu jalustoihin) ovat perin outoja.

Laatikoissa luki myös entisen omistajan nimikirjaimet.
- Life is a witch and then you fly -

Hönkki

#4
LainaaMä muuten ostin 1,5 vuotta sitten huutonetistä kaksi tällasta 60140 poksia. Vaikka laatikot ovat selvästi seura-edition pokseja, niin seura-joukkueina pokseista löytyi vain pari kertaa Portsmouth (tai luulen niin). Sen lisäksi mukana oli lisäksi Italia, Saksa, 3 x Unkari ja puolen tusinaa vajaata joukkuetta (esim. Hollanti). Ne ovat kaikki ymmärtääkseni lw-ukkoja. Mukana oli myös esim. kameramies-figuuri ja jotain pientä sälää. Lisäksi mukana oli myös yksi hw-joukkue jonka pelipaita ei vastaa mitään tuntemaani ja jonka pelaajien nimet (kirjoitettu jalustoihin) ovat perin outoja.

Kokeile laittaa LW-figuuri HW-pohjaan. Figuurin tappia joutuu ehkä hiukan lyhentämään. Ainakin itse olen pitänyt tuon tyyppisistä hybrideistä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses