• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

FI-sääntöjen SM-kisat Heinolassa 29.11.2020 - PERUUTETTU

Aloittaja Hönkki, syyskuu 08, 2020, 22:35:57

« edellinen - seuraava »

Puppe

Rankingin kärki laskettu niin saadaan ainakin sijoitetut selville
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Upeeta.

Ja hw-jengi vaatimuksena?

Puppe: Mä voisin ostaa sulta yhden tai kaks iRmaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Killer

Pääkaupunkiseudun korona-koordinaatioryhmä päätti juuri todeta, että pääkaupunkiseutu on siirtynyt koronan leviämisvaiheeseen.
Tiedotamme huomenna klo 11 tähän liittyvistä uusista rajoituksista, suosituksista ja muista toimista.


— Jan Vapaavuori (@Vapaavuori) 19. marraskuuta 2020

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Killer


miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

SouthernBoogieCat

Yhdistyksessä jossa olen mukana tuli äsken tietoa että he ovat kiinni toistaiseksi ja kaikki toiminta (vaikka tapahtuisi ulkona) on peruttu heiltä. Uskon että samoin toimii toinen paikka missä pidämme bänditreenejä vaikka tietoa sieltä ei olekaan vielä tullut. Eli valitettavasti uskon että Hermanni menee myös kiinni mutta lienee virallista tietoa tulossa sieltäkin piakkoin.

Lähipiirini tutuilla (joita en tunne enkä siis ole tavannut) on todettu korona. Lähipiirini kanssa olen ollut tekemisissä joten pidän itsekin eristäytymistä toistaiseksi vaikka karanteenissa en ole virallisesti. Oireita ei ole ollut eikä myöskään lähipiirilläni. Hekään eivät ole karanteenissa mutta pitävät etäisyyttä. Eli nyt on taas kevään tavoin samankaltaisen toiminnan aika eli sosiaalisen eristäytymisen. Toisessa bändissäni basistilla oli hiljattain vatsaoireita ja ilmeisesti koronatestissä on käynyt. Tietoa tuosta odotellaan ja sitten mahdollisesti (varmasti) itsekin testiin jos käy niin että bändin basistilla on korona ja meillä oli tuossa pari viikkoa sitten treenit joissa pienessä tilassa treenasimme tavalliseen tapaan - toki maskit päässä.

Hönkki

Jos kertsi pysyy auki, niin pelaisin kisat (maskit päässä toki).
Jos kertsi kiinni, niin sitten ei kisoja.

Makon autotallissa pystyy jotain ihan pientä järjestämään, jos Makolle käy.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Mulla on tietty kans hallussa sellainen reilu 300 neliömetrin kokoinen tila, jossa turvavälit on helppo saada kuntoon. Jos haluaa kisat Heinolaan siirtää siis ;-).
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 20, 2020, 17:35:43
Mulla on tietty kans hallussa sellainen reilu 300 neliömetrin kokoinen tila, jossa turvavälit on helppo saada kuntoon. Jos haluaa kisat Heinolaan siirtää siis ;-).

Kuulostaa paljon fiksummalta kuin suht snadille kertsille 10 henkeä.
  :up

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - marraskuu 20, 2020, 17:57:31
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 20, 2020, 17:35:43
Mulla on tietty kans hallussa sellainen reilu 300 neliömetrin kokoinen tila, jossa turvavälit on helppo saada kuntoon. Jos haluaa kisat Heinolaan siirtää siis ;-).

Kuulostaa paljon fiksummalta kuin suht snadille kertsille 10 henkeä.
  :up

Onko Heinolassa pöytiä? Mulla ei ehkä autoa käytössä kisapäivänä. Itse pääsen vaikka bussilla, mutta pöytien kuiskaus Helsingistä pieni ongelma.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Kentät järjestyy eli TFC Lynx tarjoutuu järjestämään kisat pikaisella aikataululla.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Mulla lyhyempi matka Heinolaan kun Hesaan joten toki
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..