• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Äänestys 2021 FI-sääntöjen SM-kisojen ajankohdasta

Aloittaja Hönkki, lokakuu 26, 2021, 14:13:46

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Kisat, edes pienet sellaiset, olisi kiva pitää. Ajankohdan kanssa tosin jälleen perinteinen arpominen, joka tällä kertaa hoidetaan äänestyksellä.
Ohessa lista päivistä, jotka sopivat minulle (olen järjestäjä). Ilmoittakaa kaikista listalla olevista päivistä sopiiko vai eikö sovi.  Kellonaikatoivomuksiakin saa esittää. En tosin tiedä kuinka hyvin ne voi ottaa huomioon. Sitäkään en tiedä onko kertsillä jotain muuta
toimintaa listalla olevilla päivillä. Selvinnee pian.

Kisapaikka Hermanni. Ajatuksen tasolla sellainen sivujuoni, että jos paljon pelaajia ja Makolle käy, niin yksi lohko Oulunkylässä.

Ehdolla olevat päivät:
21.11
27.11
28.11
5.12
6.12
11.12
12.12
   


Niiden ei tarvitse ilmoittaa mitään, jotka eivät muutenkaan olisi tulossa  :)


edit: Majurin mukaan kertsille ei vielä varauksia talon asukkaiden taholta ehdollaoleville päiville, mutta ikinä ei tiedä onko niitä tulossa. Mitä nopeammin saamme päätettyä kisapäivän, niin sitä nopeammin voimme myös tehdä varauksen.

edit2: Ilmoituksen minulle saa tehdä ihan miten haluaa. Tekstarilla, privameilillä, whatsappissa, suullisesti tai tänne suoraan. Kaikki käy.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Helpotetaan vähän. Jos ette pysty
kertomaan varmasti kaikista päivistä,
niin kertokaa edes osasta. Kisapäivä on hyvä
päättää aika pian.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

Mulle käyvät päivät:
Su 21.11,Su 5.12,Ma 6.12 ja Su 12.12
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

nabel

21.11 ja 12.12 parhaat.

Ps. tänne voi aloittaa myös äänestyksen, toki sitten saa vain yhden vaihtoehdon valita.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - lokakuu 27, 2021, 08:31:40
Ps. tänne voi aloittaa myös äänestyksen, toki sitten saa vain yhden vaihtoehdon valita.

Kyllä ja siksi valitsin tämän tavan, jotta voi valita useamman päivän ja voi myös kertoa, jos joku päivä ei sovi missään nimessä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Macconen


Mulle oikeasti ainoa mahdollinen näistä päivistä on toi 12.12.

Mr. Posh

Orimattilan alkulohko lauantaina?

12.12.21 klo 12:12 käy.
Äänet myös Kesiksen kalenterille.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Hyökkäysketju

Periaatteessa mikä vaan ehdotetuista päivistä käy.

Puppe

12.12 sopii. Olan alkulohko ei onnistu, 11.12 töissä  ::)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#9
Eiköhän tää ole selvä. Haetaan 12.12.2021.

edit. hakemus lähetetty
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses