• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hölpatin tulevaisuus

Aloittaja Killer, tammikuu 28, 2020, 10:29:52

« edellinen - seuraava »

Killer

Onko Hölöpatti ajankuvaan sopiva populistinen liike, vai jotain pysyvämpää?

Oman "seurat & liigat" -otsikonsa se ainakin ansaitsisi - ja täten saataisiin pois perinteisen HeSu-topiikkien joukosta. Helpottaisi varmasti myös foorumin käyttäjiä.
VINK! Herrat Hönkki & mode Epis.

T: nimim omaa kerhoa etsivä

SouthernBoogieCat

#1
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 28, 2020, 10:29:52
Onko Hölöpatti ajankuvaan sopiva populistinen liike, vai jotain pysyvämpää?

Vaikuttaa että Hölpatti ajaa hölpattilaista agendaansa ja koettaa muuttaa vallitsevaa kulttuuria mm. kokoonpanoasioissa (tähän tuplahymiö). Vakavasti ottaen: nyt on ainakin vaihtoehdot nille jotka haluavat ns. Hard Core-puuhastella tarkasti kokoonpanojen yms. yksityiskohtien kanssa ja niille joille noilla ei ole niin väliä. Olen aikaisemminkin ehdottanut että nyt kun on useimmille paikka missä pelata niin jos pelaa useammissa niin pitäisi sopeutua niihin sääntöihin millä siellä pelataan eikä napista mm. pistemenetyksistä jos niitä sääntöjen mukaan pitää tulla. Mielestäni Hölpatin tulo Subbuteo-skeneen on asia jonka tulisi poistaa nuo kiistat. Jos on pelaajia useammille "koulukunnille" niin mikä estää perustamasta useampia. Olihan Samurai-ajan Japanissakin useita eri tyylisuuntia taistelulajeille joten miksei myös 2020-luvun Suomessa Subulle.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 28, 2020, 10:29:52


T: nimim omaa kerhoa etsivä

Eikös KOSTO ollut sinun perustamasi? Jos näin niin sinne vaan pelaajia (jos Hölpatti ei ole vienyt kaikkia) ja liigat pystyyn.

Hölpatti kieltämättä ansaitsisi oman otsikkonsa.

SouthernBoogieCat

Vaarana toisaalta siinä että liikaa vaihtoehtoja tulee Subbuteo-skeneen (jos myös KOSTO aktivoituu) on että toiminta pääkaupunkiseudulla pirstaloituu liikaa ja kohta mihinkään tyylisuuntaan ei riitä pelaajia. Otan esimerkin NHL-pelin World of Chel-pelitilasta jossa on jos minkälaista pelimuotoa. Perinteiseltä 6 vs 6-pelimuodolta tuo on syönyt hieman pelaajia kun toiminta on pirstaloitunut liikaa. Monen mielestä riittäisi ihan hyvin 6 vs 6 ja vaihtoehdoksi ehkä 3 vs 3 sekä satunnaispelit. Sama vaara voi olla täälläkin jos toiminta jakautuu liikaa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Gavrilo P. Princip - tammikuu 28, 2020, 10:52:54

Hölpatti kieltämättä ansaitsisi oman otsikkonsa.

Samalla Hölöpatti saisi käyttöön oman "kalenteri' -osion, missä sopia/infota pelikerroista. Uskoisin että kaikille hyödyksi. Kun esim isot ko sarjan sessiot, niin voi muut arvioida kannattaako tulla paikalle.

Porvoon turkkilainen

Uudet liikkeet syntyvät epävakaudesta ja tyytymättömyydestä vallitseviin oloihin, jolloin niitä on helppo syyttää populistisiksi, joita ne usein myös ovat, kun muuta annettavaa ei ole. Uskon, että Hölpatti on vakaammalla pohjalla. AIkoinaan KOSTO syntyi samoista lähtökohdista, mutta valitettavasti alkuinnostuksen jälkeen lässähti.

Hönkki

Hölpatti-otsikko voidaan kyllä siirtää ja luoda sille oma kalenteri (heti kun Epis jaksaa, minä en muista miten tehdään).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Ehkä kertsillä pitäisi rajata joka liigalle aidoin oma alue. Kulku vessaan kuitenkin sallittava ja joka liigalla omat wc-paperit.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Itse asiassa kun kertsillä se 3 pöytää aika max niin kalenterit jees. Varsinkin kun mulle ei yö- tai tunnin sohvavuorot duunin jälkeen oiken natsaa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 28, 2020, 12:13:22
Ehkä kertsillä pitäisi rajata joka liigalle aidoin oma alue. Kulku vessaan kuitenkin sallittava ja joka liigalla omat wc-paperit.

Tuskin kuitenkaan tarpeen. Selvästi pystyttiin olemaan erillään ilmankin, kuten esim eilen.
Sanotaanko, että näin näkymättömät aidat

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 28, 2020, 12:36:25
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 28, 2020, 12:13:22
Ehkä kertsillä pitäisi rajata joka liigalle aidoin oma alue. Kulku vessaan kuitenkin sallittava ja joka liigalla omat wc-paperit.

Tuskin kuitenkaan tarpeen. Selvästi pystyttiin olemaan erillään ilmankin, kuten esim eilen.
Sanotaanko, että näin näkymättömät aidat

Niin no, miten se sun yks kommentti menikään toissakerralla ? Taisi olla "Hölpatti on kusella laimennettua muumilimua"
Kyllä siinä henkisiä aitoja syntyy.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#11
Vedellä laimennettua muumilimua.

Ja se liittyi alla olevaan:

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 19, 2020, 07:31:06
Olen miettinyt. Jos kehittelisin ja nimeäisin erilaisia aikuisten juomia, niin jälki olisi tällaista:
Hölpatti, kolmosolut


Epis

Mä siirrän nää huomenna töissä, kun on aikaa ja energiaa paremmin
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaVedellä laimennettua muumilimua.

En tiedä pettikö minulla kuulo vai sinulla muisti, mutta aivan sama. Kumpikin vaiva voi kyllä tulla iän mukana.

Jakelle tiedoksi, että Hölpatin perustamiseen oli kaksi syytä:

1) halusin sarjan, jossa ei ole pisterangaistuksia kokoonpanojen takia
2) halusin sarjan, joka on tarkoitettu sellaisille managereille, joita ei hyväksytä mukaan Hesuun tai jotka eivät itse halua pelata Hesussa. Toki myös Hesuun kuuluvat managerit saavat osallistua Hölpattiin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 28, 2020, 12:13:22
Ehkä kertsillä pitäisi rajata joka liigalle aidoin oma alue. Kulku vessaan kuitenkin sallittava ja joka liigalla omat wc-paperit.

Näkisin Hölpatin ns. pihapeleinä.

Tuo muumilimu-gate kertoo, että neste on kuulijan korvassa.