• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesu-liiga

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 14, 2006, 13:23:01

« edellinen - seuraava »

Rossonero

#105
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Ja on ollut tapana, ettei muiden omistajien ns. aktiivisia joukkueita oteta omiin sarjoihimme.

Itse en edes tiennyt, että sinulla on Rangers, joten se aktiivisuudesta. Ja kyse ei edes ollut HeSun kaltaisesta perinteikkäästä liigasta.

Epis

#106
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Voimme tietenkin pelata HeSu:n ens kaudella kolmella ManU:lla ja kolmella Chelsealla.   :hihei:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#107
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"Wigan Athletic
Leeds United
Manchester City
PSV Eindhoven
Peterborough United
Rotherham United
  :aahaa: Glasgow Rangers
Argentina
River Plate
Exeter City
Urawa Red Diamonds
Washington D.C. United
Olympique Lyon
Napoli
Real Madrid
Corinthians
FC Schalke 04
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#108
No, ei ollut tarkoitus oikeasti piruilla. Tuohan on oikeastaan aika hankala asia. Missä vaiheessa jengi on "vapaa", ja jos antaa jollekin mahdollisuuden pelata joskus omalla jengillä, niin saako seuraavana vaatia jengin käyttöoikeutta takaisin jne.

Hysteerinen rage quittaaja

#109
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"No, ei ollut tarkoitus oikeasti piruilla. Tuohan on oikeastaan aika hankala asia. Missä vaiheessa jengi on "vapaa", ja jos antaa jollekin mahdollisuuden pelata joskus omalla jengillä, niin saako seuraavana vaatia jengin käyttöoikeutta takaisin jne.

Tämä on ollut Maunulan kerhojen aikana HeSussa enemmänkin herrasmiessopimus, jota kunnioitettiin syvästi. Itse en koskaan olisi aikoinaan asiasta isompaa meteliä nostanut, jos joku olisi tehnyt saman joukkueen, mikä itselläni oli. Myönnän, että HeSun kulta-aikoina, 86-98 olin lähes ainoa, jolla oli useampi kuin 1 aktiivinen joukkue. MT:llä ja MP:llä ( Ukko ) oli muitakin joukkueita kuin ns. "HeSu-jengi", mutta niiden pelimäärät olivat suhteellisen vähäisiä.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Rossonero

#110
Lainaus käyttäjältä: "Jewell"
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"No, ei ollut tarkoitus oikeasti piruilla. Tuohan on oikeastaan aika hankala asia. Missä vaiheessa jengi on "vapaa", ja jos antaa jollekin mahdollisuuden pelata joskus omalla jengillä, niin saako seuraavana vaatia jengin käyttöoikeutta takaisin jne.

Tämä on ollut Maunulan kerhojen aikana HeSussa enemmänkin herrasmiessopimus, jota kunnioitettiin syvästi. Itse en koskaan olisi aikoinaan asiasta isompaa meteliä nostanut, jos joku olisi tehnyt saman joukkueen, mikä itselläni oli. Myönnän, että HeSun kulta-aikoina, 86-98 olin lähes ainoa, jolla oli useampi kuin 1 aktiivinen joukkue. MT:llä ja MP:llä ( Ukko ) oli muitakin joukkueita kuin ns. "HeSu-jengi", mutta niiden pelimäärät olivat suhteellisen vähäisiä.

Tiettyjä joukkueita (näppituntuma) koskevana herrasmiessopimuksena tämä on ehdottoman kannatettavaa. Lähinnä tuo Rangers sen takia ihmetytti, kun et ole sillä ainakaan viime vuosina juuri pelannut. Ehkä HeSu-aikoina enemmän, mutta niistä en tiedä.

Nykyisessä HeSussa pidän Spursia omanani, koska se on ensimmäinen joukkueeni, ja sillä on pelattu jo naperona mm. Tuuria vastaan, ja se on myös ainut todellinen englantilaisjengini. Kuitenkin vanhan HeSulaisen Markon tullessa CL:aan mukaan annoin mielelläni hänen sillä pelata, koska itselläni oli sopivan paljon muita, joille halusin pelejä.

Nyt, kun pelaajia on aika paljon (yleisissä liigoissa), menevät joukkueet väkisin hieman päällekkäin.

Hysteerinen rage quittaaja

#111
Niin. Sen takia juuri Wiganilla on ollut hyvä lätkyttää, koska kukaan muu ei yhtä tyhmä ja valitse sitä omaksi jengikseen!  :winker:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#112
Viime hetkien dramaattisien tapahtumien jälkeen olen pakoitettu ilmoittautumaan seuraavaan HeSu-liigaan Evertonilla.  :bangh:  :voipomp:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hysteerinen rage quittaaja

#113
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Viime hetkien dramaattisien tapahtumien jälkeen olen pakoitettu ilmoittautumaan seuraavaan HeSu-liigaan Evertonilla.  :bangh:  :voipomp:


TraLaLa!   :moon:  :mosh:  :hihei:  :goal: <-- Unsworth 1-2 45min.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

#114
:ganf:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

brfcboy

#115
GOING DOWN   :twisted:  :lol:

Rossonero

#116
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Viime hetkien dramaattisien tapahtumien jälkeen olen pakoitettu ilmoittautumaan seuraavaan HeSu-liigaan Evertonilla.  :bangh:  :voipomp:

Hei, mulla on Everton! Heh, heh...

Se ei sitten ollutkaan varma juttu vielä, vaikka niin Massen kanssa sanoitte. Otan osaa.

Lainaus käyttäjältä: "Jewell"TraLaLa!   :moon:  :mosh:  :hihei:  :goal: <-- Unsworth 1-2 45min.

Voit siis jatkaa sittenkin Wiganilla!

Hönkki

#117
FISTF:n tilastoja varten pitäisi päättää mikä on Hesun virallinen nimi.
Minä ehdotan Hesu Tablefootball Club eli Hesu TFC.
Vesa ehdottaa Pöytäjalkapalloseura Hesu eli PJS Hesu.

Äänestää saavat Hesun entiset ja nykyiset jäsenet.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Arse

#118
Kielikysymyksessä olen ilman muuta samaa mieltä Vesan kanssa, että kotimaista on suosittava. Varsinkin, kun kaikki muut ryhmittymät näyttävät olevan TFC linjalla.

Oma ehdotukseni on PJK Hesu eli Pöytäjalkapalloklubi Hesu.

Masse

#119
Lainaus käyttäjältä: "Arse"Kielikysymyksessä olen ilman muuta samaa mieltä Vesan kanssa, että kotimaista on suosittava. Varsinkin, kun kaikki muut ryhmittymät näyttävät olevan TFC linjalla.

Oma ehdotukseni on PJK Hesu eli Pöytäjalkapalloklubi Hesu.

Vaikka minulla ei ole mitään tekemistä Hesun kanssa niin kannatan PJK:ta.

Miksi ylipäänsä tarvitsee olla joku tommonen FC? Onko se jotenkin säännöissä määrätty. Sorri jos selviää aikaisemmin ketjussa. Kiinnostaa vaan että pitääkö Kurvin Subu olla PJK KuSu jatkossa?
Support your local football club!