• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesu-liiga

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 14, 2006, 13:23:01

« edellinen - seuraava »

Epis

#420
Mielelläni jättäytyisin tämän ulkopuolelle vaikkei Sheff Utd:stä montaa kaveria HeSu-liigan kilpaileviin seuroihin olekaan lähtenyt. Noiden HW-äijien saanti on hieman hankalampaa edelleen ja tuskin niitä kukaan mielellään heittelee huvikseen ympäriinsä.

Puolestani halukkaat saavat tätä toteuttaa ihan vapaasti, mutta itse mieluummin "raiskaan" jengiäni uudelleen nimeämisellä. Tämän ei pitäisi muodostua ongelmaksi sillä näin olen saanut hyväksytysti toimia alkuajoista asti. Tuolloin en tosin omistanut kuin 10 figuurin joukkueen, mutta ei noita pelaajia ole multa myöhemminkään vaadittu vai oliko vaihtorumba jo osittain kuollut isompien jengien hankkimiseni jälkeen...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

#421
LainaaManun maalit

 :wink:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#422
Mä teen ainakin 2 maalia ensikin kaudella
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#423
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Mä teen ainakin 2 maalia ensikin kaudella

Jepjep  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

#424
Vanhassa siirtoruljanssissa on kai olleet lähinnä mukana enää minä, Puu ja Jykä.

Pakkasen kunnostettavaan Blackburniin laitan kyllä alkuperäisen Robertsin kärkeen, joka löytyi Bristol Roversin museo-osastolta...

Hönkki

#425
LainaaMä teen ainakin 2 maalia ensikin kaudella

Tosin tuskin samassa pelissä kahta maalia. 2-0 voitossa on jo turhan työn makua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#426
Olen valmis pelaajiani antamaan eteenpäin, mutta pitää huomioida tuo Hönkin kommentti molempia hyödyttävästä siirrosta. En näe järkeä siinä, että annan Hönkille itselleni sopivasti viritetyn muikku-Berbatovin, jonkalaista Hönkki ei ole tottunut käyttämään kärjessä.

Ei ole myöskään järkevää, että etenkään heikommilla sarjasijoituksilla olevat jengit joutuvat luopumaan parhaista figuureistaan, vaikka toki joku korvaussysteemi voitaisiinkin luoda.

En myöskään näe järkeä siinä, että C. Ronaldo ei HeSussa pelaa, mutta Pique pelaa, koska Ronaldolle on sattunut huono figuuri joskus aikojen alussa. Mielestäni hyvä systeemi on, että yhdellä kaudella ei figuureja vaihdella, jos ei ole välttämätöntä täystuhon sattuessa. Kausien välillä sen sijaan tottakai voi avauskokoonpanoon vaihtaa parempia figuureita, jos haluaa.

Itse aion noudattaa ainakin osittain klassista linjaa, ja tehdä pelaajia hieman oikeita ominaisuuksia peilaten, enkä pelkästään parhaita figuureita käyttäen. Tällä kaudella Spursin puolustuksessa ei kuitenkaan taida pelata kevyttä muikkua, kun Y-P Lee lähti pois.

Benali

#427
Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Vanhassa siirtoruljanssissa on kai olleet lähinnä mukana enää minä, Puu ja Jykä.

Höpö höpö...

Hönkki

#428
Tämä voi tulla jollekin yllätyksenä, mutta Coventry on anonut liigapaikkaa ja se on sille nyt myös myönnetty. Ehtona oli että Coventryn manageri luopuu divarista ja La Ligasta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#429
Toivotan Coventryn tervetulleeksi liigaan ja ihmettelen samalla ehtoja. Mutta joka tapauksessa mukavaa saada wanhoja naamoja liigaan. Mites Pakkanen ja Blackburn?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Benali

#430
Eli monta jengiä on nyt liigassa? 11?

Hönkki

#431
Lainaaihmettelen samalla ehtoja

Siinä on rajansa mitä kukin pystyy pelaamaan. Tulevaisuus näyttää pystyykö Coventryn manageri pelaamaan enemmän.

LainaaEli monta jengiä on nyt liigassa? 11?

jep
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Benali

#432
Joo kyllä taidan jättää Italian väliin ja keskityn täysillä HeSuun.

SouthernBoogieCat

#433
Lainaaihmettelen samalla ehtoja.

Sama täällä! Miksei Jykä voisi pelata myös La Ligassa? Sen ymmärrän ettei Coventry voi pelata sekä divarissa että HeSu-liigassa mutta mielestäni La Ligaa ei pitäisi sotkea tähän. Pelaavathan monet muutkin kahdessa sarjassa ja edessä on pitkä kausi joten vaikka Jykä pelaisi kahdessa liigassa saadaan molemmat varmasti loppuun kohtuullisessa ajassa. Ehdottaisin että arvoisa puheenjohtaja harkitsisi vielä uudelleen noita ehtoja.

SouthernBoogieCat

#434
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
Lainaaihmettelen samalla ehtoja
Siinä on rajansa mitä kukin pystyy pelaamaan. Tulevaisuus näyttää pystyykö Coventryn manageri pelaamaan enemmän.

Uskon että kaksi sarjaa sellaiselta vanhalta konkarilta kuin Jykältä menisivät ilman vaikeuksia etenkin kun La Ligassa otteluita on niin vähän (12 ottelua/joukkue). Pelasihan Jykä käsittääkseni viime kaudella La Ligan lisäksi ainakin myös Kurvin sarjassa. Tietysti asia on Jykän itsensä päätettävissä osallistuuko hän La Ligaan ensi kaudella mutta mielestäni tuollaisia ehtoja ei saisi asettaa että "jotta pääset tähän mukaan täytyy sinun luopua tuosta". Ehdottaisin siis että asiaa mietittäisiin vielä uudelleen!