• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hesu-liiga

Aloittaja Hönkki, kesäkuu 14, 2006, 13:23:01

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Jatketaan nykyisillä säännöillä vaan. Ja jatkamista todellakin tarvittaisiin, sillä yksi FISTF-kisojen katselija (huom. ei ainoa katselija) sanoi, että haluaisi tulla seuraamaan myös Hesu-liigan pelejä.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jatketaan nykyisillä säännöillä vaan. Ja jatkamista todellakin tarvittaisiin, sillä yksi FISTF-kisojen katselija (huom. ei ainoa katselija) sanoi, että haluaisi tulla seuraamaan myös Hesu-liigan pelejä.

Sitten vain miettimään sopivia päiviä peleihin. Viikonloput ja arki-illat ovat aina mahdollisia pelien järjestämiseen. Aina ei sovi, mutta niitä voivat muutkin ehdottaa, jos joku tuntuu itsestä sopivalta.

Ensi viikonloppuna voisin järkätä, jos useammalle sopiva aika löytyy. Kertokaa nyt ainakin tätä lukevat (Hönkki, Kaitsu ja Pekkala), että sopiiko ollenkaan.

Seuraavan viikon illat ja viikonloppu eivät muistaakseni itselleni käy.

Hönkki

Siis eikö ensiviikko käy ? Mulle olis käyny ensviikon ma ja ti. Mulla on ollut nyt kolme peliviikonloppua putkeen (välillä salibrandya), joten täytyy olla välillä himassakin.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Siis eikö ensiviikko käy ? Mulle olis käyny ensviikon ma ja ti. Mulla on ollut nyt kolme peliviikonloppua putkeen (välillä salibrandya), joten täytyy olla välillä himassakin.

Joo, itse asiassa maanantai ja ehkä keskiviikkokin sopivat minulle. Maanantaina taidetaan kuitenkin pelata FISTF-liigaa, joten en sitä laskenut mukaan. Voihan silloin toki muutakin pelata.

Hysteerinen rage quittaaja

Sunnuntai kävisi, lauantai niet.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

Maanantaina olisi tulossa vanha Hesu-liigalainen Tuomas Kivelä (Bolton) kokeilemaan miten näpäytys lähtee. Tuomas on hitaan miehiä.

Myös Marko Leskinen voisi tulla maanantaina, jos minimegaa saataisiin aikaiseksi.

TheRedMikke

Olisin kans tulossa pelaamaan maanantaina pari treenimatsia nopeaa jos vaan sopii. Kertokaapas paikka ja aika 8)
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Maanantaina olisi tulossa vanha Hesu-liigalainen Tuomas Kivelä (Bolton) kokeilemaan miten näpäytys lähtee.

Siinä tapauksessa allekirjoittanut jättää kyllä pelit väliin.

Hönkki

LainaaSiinä tapauksessa allekirjoittanut jättää kyllä pelit väliin.

Jewellin kanssa käymäni puhelinkeskustelun perusteella tätä kommenttia ei sitten tarvitse ottaa liian vakavasti.

Ohessa tunnelmia viimeisestä HeSu -liigan ottelusta Wigan-Bolton jostain vuodelta -90. Ottelu keskeytettiin Wiganin johtaessa ottelua 1-0, eikä ottelua koskaan pelattu loppuun.. Puheenjohtaja saattaa löytää tilastojen kätköistä tuomittiinko Wiganille voitto luovutuksella, vai kuinka asia kurinpitovaliokunnassa lopulta päätettiin.

Wigan - Bolton ( 2 min. pelattu )   :fo:  ( 10 min. ) :goal:  ( 25 min )  :baseb:  :sniper:  :wstupid:  :fo:  :chats:  :banni:  :electric:  :red:

Hönkki

Sitten ymmärsin väärin. Tuosta pelistä on kyllä aika pitkä aika ...

Hönkki

Vesa ei järjestä sunnuntaina pelejä, mutta ilmeisesti Kaitsu voisi järjestää. Miten on ?

Epis

Pakko todeta etten pysty, vaikka mieli tekisikin.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Maanantaina ei siis myöskään pelejä (kts. FISTF-otsikko).

Hönkki

Pelattu koululla:

Arsenal - Sheffield U 2-0