• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Nopean treeniliiga

Aloittaja Hönkki, syyskuu 27, 2007, 14:46:26

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Tätä liigaa on siis tarkoitus pelata Hefi-liigan ohessa ilman tiukkaa sitoutumista ja otteluohjelmaa. Pelejä ei tule olemaan hirveän montaa. Jos ilmoittautuneita on paljon, niin pelataan vaikka yksinkertaisena sarjana tai keksitään joku muu viritys.

Mukana näyttäisivät tällä hetkellä olevan seuraavat pelaajat:

Hönkki
Vesa
Kaitsu
Wille
Heikonen
Tommi

Onko muita tulijoita ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#1
Mitenköhän Miku tai muut kauempana asuvat. Jossain vaiheessa Miku oli tällaisesta kiinnostunut.

Purtsi

#2
Mä voisin olla kiinnostunu osallistumaan tähän liigaan. Miten usein tätä olis tarkotus pelata?
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

#3
Pelejä on tarkoitus pelata satunnaisesti silloin, kun siihen on mahdollisuus. Kuitenkin kerran parissa kuukaudessa voidaan maanantaivuoro käyttää pitkälti tämän liigan pelaamiseen. Tässä on aika paljon kyse aikataulujen sopivuudesta, ja pelejä voi varmasti pelata Kurvissakin (Heikonen) välillä.

Kerran parissa kuukaudessa tai harvemminkin riittää varmasti, jos pelataan enemmän kerralla.

Purtsi

#4
Mä voisin osallistua tähän liigaan. Mä kysäsen jos Sami ois kans innokas lähtemää völjyy. Toi tahti kuulostaa meikäläiselle varsin sopivalta ku tota välimatkaa on kuitenki jonkun verran... Sit jos saa sen verran pyytää että pelipäivän sais aina tietoo niin aikaisin ku mahdollista ni pystyy sumplimaa työt sun muut menot sillee että pääsis mahd.usein paikalle.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

#5
Lainaus käyttäjältä: "Purtsi"pelipäivän sais aina tietoo niin aikaisin ku mahdollista

Näin pyritään tekemään.

Purtsi

#6
Sami Heinolasta tulee kans mukaa
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Hönkki

#7
Tiikkaja on kiinnostunut tulemaan mukaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#8
Tämä liiga aloitetaan 5.11, jos on vai tulijoita
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#9
Tommi Hujala olis tulossa maanantaina 5.11
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#10
Myös Purtsi olisi tulossa. Treeniliigan järjestelyistä varmaankin selvitään niin, että laitetaan viides pöytä. Voidaan aloittaa Hujala-Purtsi pelillä. Tuomaria ei tarvita. Hefiläisistä tässä liigassa ovat mukana minä, Kaitsu ja Wille (Vesa ei ilmeisesti osallistu), joten täytyy ujuttaa joillekin meistä muutama peli Hujalaa ja Purtsia vastaan. Jos Puppe tulee maanantaina ja pelaa 4 peliä Hefiä, niin näiden neljän kierroksen aikana varmaan joku edellämainituista hefiläisistä ehtii jonkun pelin pelata treeniliigaakin. Ainakin toivon niin.

Uskoisin että treeniliigaa pystytään jatkossakin aika pitkälle pyörittämään laittamalla viides pöytä, sillä 5 osanottajaa (Heikonen, Tiikkaja, Purtsi, Sami ja Hujala) ei kuulu Hefiliigaan ja vain 3 (Hönkki, Kaitsu ja Wille) kuuluu. Paljon suurempi ongelma on saada näitä kavereita samaan aikaan koululle, mutta tätä liigaa ei ollutkaan tarkoitus pelata kovin nopeassa tahdissa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#11
LainaaJos Puppe tulee maanantaina ja pelaa 4 peliä Hefiä

Tulossa olen...mietin tuossa vaan lähinnä Veskua ajatellen et miten olet ajatellut järkätä seuraavaa hefiä...mulla olis mahis jäädä nopean sm-kisojen jälkeen maanantaix myös paikalle jos jaksat järkkäillä pelit myös maanantaina turneen jälkeen. Muussa tapauksessa mun seuraava kerta ens maanantain jälkeen on se 10.jouluista kuuta!!! :roll:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

#12
Sami tulee jos pääsee lähtemää töistä ajoissa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

#13
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Tulossa olen...mietin tuossa vaan lähinnä Veskua ajatellen et miten olet ajatellut järkätä seuraavaa hefiä...mulla olis mahis jäädä nopean sm-kisojen jälkeen maanantaix myös paikalle

Kisojen jälkeinen maanantai pelataan HeSua, mutta neljäs pöytä parille nopealle on mahdollinen, jos sopivia vastustajia löytyy. Tämä selvinnee maanantaina. FISTF-iltaa isommassa mitassa ei kuitenkaan järjestetä, vaan voisi ehkä pelata kolmella pelaajalla kaikki kaikkia vastaan.

Hönkki

#14
Viimeinkin aloitettiin: Hönkki - Tommi 3-0.
Peli kannatti pelata, koska Tommille palautuivat säännöt suurinpiirtein mieleen ja minulle palautui mieleen miten tarkkana nopeassa pitää olla. Annoin vastustajalle ehkä 10 vaparia omista sormivirheistäni. Tommin paras paikka oli heti pelin alussa, veto meni kuitenkin ohi. Tommilla oli monia todella hyviä haltuunottoja, mutta parannettavaa on vielä paljon nopeissa puolustussiirroissa ja yleensäkin nopean taktiikassa - kuten meillä kaikilla siinä vaiheessa, kun FISTF-kokemusta on vasta 5 peliä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses