• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 07-08

Aloittaja Zinga, syyskuu 11, 2007, 23:58:11

« edellinen - seuraava »

Puppe

#75
Mä oon 14.1 maisemissa jos tarttee pelata... 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

#76
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Mä oon 14.1 maisemissa jos tarttee pelata... 8)

Mielestäni kannattaa pitää pelipäivä myös tuolloin, koska sarja on hieman jäljessä aikataulusta (jossa toki oli hyvin ylimääräistä aikaa).

Nyt kun sarja jatkuu kunnolla muistetaan taas ilmoittaa etukäteen poissaoloista sekä poikkeavista aikatauluista. Niiden sekä sarjaohjelman pohjalta tehdään pelikertojen ohjelmat.

Uuden kerhotilan myötä pelit voitaneen aloittaa hieman aiemmin, joten olisiko hyvä, jos aloitettaisiin pelaamaan 17.30. Paikalle olisi toki hyvä tulla hyvissä ajoin, jotta saadaan kaikki kuntoon.

Nopean pelejä varten tarvitaan metallimaaleja, joita minulla on yhdet. Olisi hyvä, jos saataisiin järjestettyä niin, että aina on neljät maalit paikalla. Parasta olisi siis, jos kaikki metallimaalien omistajat ottaisivat ne mukaansa.

HeSu on jo käynyt pelaamassa kerhotilassa, ja päädyimme siihen, että on parasta, että ulkojalkineet jätetään eteistilaan. Pelata voi sitten mieltymysten mukaan vaikka sukkasillaan.

Epis

#77
Multa löytyy yhelle kentälle maaalit
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

#78
Mä voin tuoda yhdet metallimaalit ja jos Zaccy tulee hakemaan pataan, on hänellä toiset.

Zinga

#79
FISTF-uutiskirjeestä: "More challenges are present for the next few months. FISTF is trying to find a solution to change the rules about the goalkeepers. We have several ideas but it will take time to achieve things. Anyway, a major move might happen in the next few months."

Saa nähdä, mitä tuo tarkoittaa.  :shock:

Rossonero

#80
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"FISTF-uutiskirjeestä: "More challenges are present for the next few months. FISTF is trying to find a solution to change the rules about the goalkeepers. We have several ideas but it will take time to achieve things. Anyway, a major move might happen in the next few months."

Saa nähdä, mitä tuo tarkoittaa.  :shock:

Onko kukaan huomannut mitään kansainvälisillä keskustelupalstoilla? Aika heikkoa toimintaa, että tuossa ei mainita mitä sääntökeskustelu koskee.

Kapitalismin aikakaudella olettaisin, että veskarin kokoa suurennetaan tai pienennetään n. millillä suuntaansa, jolloin kaikki nykyveskarin omistavat joutuvat ostamaan uuden...

Hönkki

#81
Jotenkin muistan sellaisen Coppenollen kommentin, että kaikki tällä hetkellä hyväksytyt veskarit eivät olisikaan hyväksyttyjä jatkossa. Saa nähdä miten ratkaisevat lopulta asian.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Masse

#82
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Seuraava pelikerta 7.1.2008 Matinkylässä. Tässä on pieni (?)epävarmuustekijä, koska Pekkalalla ei vielä omia avaimia vaan olemme laina-avaimien varassa. Ilmoitan ajoissa jos menee puihin.

Toi 30.12. pelivuoro tuli vähän puskan takaa ja en ehtinyt ilmoittaa että en päässe.

En päässe paikalle 7.1.2008 mutta tällä hetkellä näyttää siltä että pääsen pelaa 14.1.2008, ilmoitan ensi viikon alussa jos ei sittenkään käy.
Support your local football club!

Zinga

#83
Onko ensi maanantain avainhommelit varmistuneet?

Paikalla: Zinga, Juho, Zaccy, Vesa, Kaitsu, Jussi (19:30-)
Poissa: Masse, Hönäys, Puppe
Ei tietoa: Timo, Wille, Petri, Saku (ilmoittakaa ASAP).

Mahdollisia pelejä:

3. kierros
Saku-Petri
Jussi-Timo

4. kierros
Zaccy-Wille
Kaitsu-Jussi

5. kierros
Zinga-Zaccy
Vesa-Kaitsu

6. kierros
Zinga-Wille
Zaccy-Jussi

7. kierros
Vesa-Zaccy

8. kierros
Jussi-Wille
Zinga-Vesa
Juho-Timo
Zaccy-Petri

9. kierros
Timo-Saku
Petri-Zinga
Kaitsu-Juho

10. kierros
Vesa-Wille
Jussi-Petri
Saku-Kaitsu

11. kierros
Petri-Vesa
Zaccy-Juho

12. kierros
Timo-Kaitsu
Saku-Zaccy
Zinga-Juho

13. kierros
Wille-Kaitsu
Juho-Jussi
Zinga-Saku

Hönkki

#84
Wille tulossa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#85
Petri tulee
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Sakdi

#86
Tulossa.
Sori Hönkki, tekstari unohtu.

Rossonero

#87
Timo ei pääse maanantaina.

Jos päästään aloittamaan hyvissä ajoin, niin ehditään viisikin pelikierrosta. Itse olen paikalla klo 17 mennessä. Pelataan jokseenkin seuraavasti:

Saku-Petri
Vesa-Kaitsu
Zinga-Zaccy

Zaccy-Wille
Kaitsu-Juho
Petri-Zinga

Vesa-Zaccy
Saku-Kaitsu
Zinga-Juho

Jussi-Wille
Zinga-Vesa
Zaccy-Juho/Saku-Zaccy

Zaccy-Jussi/Juho-Jussi
+ ehkä muita, jos onnistuu

Rossonero

#88
Tuloksia illan peleistä.

Saku-Petri 0-2
Vesa-Kaitsu 0-1
Zinga-Zaccy 4-1

Zaccy-Wille 0-1
Kaitsu-Juho 0-0
Petri-Zinga 0-5

Vesa-Zaccy 3-0
Saku-Kaitsu 0-2
Zinga-Juho 1-1

Jussi-Wille 1-0
Zinga-Vesa 3-0
Zaccy-Juho 1-2

Juho-Jussi 1-0

Illan onnistuja oli Juho, joka ei hävinnyt yhtään peliä. Kaitsukin selvisi tappioitta.

Illan epäonnistuja taisi olla allekirjoittanut, jonka totuttelu uuteen pelityyliin ja joukkueeseen on vienyt maalintekokyvyn. Zingaa vastaan peli oli selvä, vaikka hieman halpa ensimmäinen maali ja onnekas toinen harmittavatkin. Itselläni ei ollut juurikaan paikkoja.

Mielenkiintoinen tilastoseikka oli se, että ainoastaan SiSun keskinäisissä välienselvittelyissä molemmat joukkueet tekivät maaleja. Muissa jompikumpi jäi nollille.

Sarjatilanne:

Puppe 8 8 0 0 27-2 24
Timo 7 5 0 2 16-5 15
Zinga 8 7 1 0 31-2 22
Hönkki 5 3 1 1 12-2 10
Jussi 7 4 0 3 14-11 12
Petri 8 4 0 4 7-13 12
Wille 8 3 2 3 7-6 11
Vesa 7 3 0 4 10-8 9
Kaitsu 9 4 1 4 8-7 13
Saku 7 0 2 5 3-14 2
Juho 9 2 3 4 4-12 9
Zaccy 6 0 0 6 2-12 0
Masse 7 0 0 7 0-47 0

Pelatut pelit on päivitetty sarjaohjelmaan 1. sivulle.

Hönkki

#89
LainaaZinga-Juho 1-1
:mosh:


toisaalta aika pelottava tulos ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses