• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Porvoo (jutustelua Subusta ja muustakin)

Aloittaja Hönkki, elokuu 15, 2007, 11:28:25

« edellinen - seuraava »

mikma

#225
vai niin.... millanenhan sali/huone koululla olisi saada? ajatus ihan hyvä. oishan se kiva jos olisi iso tila jossa voisi kunnolla levittäytyä, säilyttää vanerit vaikka kenttineen ja muut PSK:n tavarat.

onhan nykyinen hieman ahdas, mutta hyvinhän olemme kuitenkin pärjänneet. ja vaikka me kaikki olisimme samaan aikaan paikalla ei meillä ole kuin 3 kenttää joilla pelata, joten ei varmaan tuota paljon ongelmaa jatkaa kuten ennenkin.
ja jos pete poikineen pelaa vain syyskauden ja meillä on vain 3 kenttää, niin tarvitsemmeko isompaa tilaa? ja nykyinen on kuitenkin vielä ilmainen.  :)

kyllä se niin on, että vaimon vuorotöistä johtuen en voi osallistua kuin joka toinen viikko. periaatteessa pe ilta olisi ainut milloin minulla olisi parempi mahdollisuus olla paikalla, mutta visiin pe iltana on yleensä parempaakin tekemistä.

nixa

#226
Lainaus käyttäjältä: "mikma"vai niin.... millanenhan sali/huone koululla olisi saada? ajatus ihan hyvä. oishan se kiva jos olisi iso tila jossa voisi kunnolla levittäytyä, säilyttää vanerit vaikka kenttineen ja muut PSK:n tavarat.

onhan nykyinen hieman ahdas, mutta hyvinhän olemme kuitenkin pärjänneet. ja vaikka me kaikki olisimme samaan aikaan paikalla ei meillä ole kuin 3 kenttää joilla pelata, joten ei varmaan tuota paljon ongelmaa jatkaa kuten ennenkin.
ja jos pete poikineen pelaa vain syyskauden ja meillä on vain 3 kenttää, niin tarvitsemmeko isompaa tilaa? ja nykyinen on kuitenkin vielä ilmainen.  :vihel:
koska senhän me kaikki tiedämme että mikään ei saa maksaa liikaa... :zzzzz:

AriFerra

#227
Luulenpa siis, että jatkamme nuokkarilla.
Kaikin puolin selvempi homma, ja tosiaan kun on ilmainenkin.
Kiitos hyvistä mielipiteistä.

Nyt iski lasku maaleista, palloista, taimerista ja Kassen veskarista (vaikka kamoja ei olekaan vielä tullut. Ne italiaanot...).
Eli sen 13€ (vai oliko 12, olen sen ilmoittanut) saisi tilille laittaa.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#228
Ihan muihin aiheisiin:
Jotkut muistaakin, kun olen kertonut kaveristani joka on automekaanikko. Sehän vielä jokapäiväistä, mutta kaveri on 1971 syntynyt Milanossa ja 2003 muuttanut Suomeen.

Ja on "sen oikean" Milanolaisen seuran fani. Eli San Sirolla istui aina kausikorttipaikalla kun Milan pelasi.

Asiaan: pari kertaa olen ollut futaamassa kaveriporukassa, jossa tämä Michele mukana. Aina ihaillut että onpa kosketus palloon kevyt ja kaunis.
Tänään kun olivat kylässä, selvisi:
Kaverihan ei olekaan mikään ihan jokakulman futari. Ei ihme että niin hyvä. Ok, ei nyt mikään Milanin kasvatti, mutta ihan sarjajoukkueessa pelannut tyyliin V-divari Suomessa.

Joukkue: Milano S. Leonardo Gallaratese

(eipä taida edes Rossonero tunnistaa joukkuetta? On kaupunginosa joukkue tyyliin Kontulan Pallokerho)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#229
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Joukkue: Milano S. Leonardo Gallaratese

(eipä taida edes Rossonero tunnistaa joukkuetta? On kaupunginosa joukkue tyyliin Kontulan Pallokerho)

Ei tunnista, ei. Hovimestarilla saattaisi olla jotain näppituntumaa ainakin tuohon joukkueen sarjan tasoon, mutta hänkään ei varmaan tiedä itse joukkuetta.

Suurin osa italialaisista kadunmiehistä osaa pelata jalkapalloa ihan mukavasti verrattuna meikäläisiin, joten tuollainen amatöörisarjan pikkujengikin on varmasti aika kovatasoinen.

AriFerra

#230
Nyt olisi aika mahtawia uutisia.
Toisen otsikon alla tästä jo keskusteltiinkin. Siirrän kuitenkin toistaiseksi tänne.

Jos/kun asiaa lähdetään pidemmälle suunnittelemaan, niin se joka ottaa vetovastuun avannee uuden otsikon Yleistä-alle?

Aihe siis SM-rankingturnauksen FISTF-säännöillä järjestäminen syksyllä Porvoossa tms.

Saisin nimittäin aika upean tilan. Isohko ruokasali + lisäksi vielä suuri kabinetti jossa valkokangas, videotykki, DVD-kotiteatteri-laitteet.
Illalla turnauksen päätteeksi saunatilat.
http://www.kirjapainouusimaa.fi/kartta_uusimaa.html

Jos Hallitus rupeaa asiaa ajamaan, niin homma pitäisi kai tehdä niin, että minä otan vastuukseni paikan saamisen/käytön. Hallitus hoitaa kaiken muun. Eli kentät jne. Esitänpä jo peräti ehdotuksen päiväksikin: 29.11.2008.

Lähden huomenna aamulla yhdeksäksi päiväksi Moselin rannalle. Katson kun palaan onko asiaan otettu  mitään kantaa.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#231
Kuulostaa erittäin hyvältä. Siis isohko ruokasali eli mahtuu hyvin esim. 6 kenttää ? Päivämäärä viittaisi siihen, että vois olla jopa SM-kisat kyseessä.

Katsotaan sitten kisojen jälkeen alammeko järjestää kansainvälisiä Porvoo open -kisoja noissa tiloissa   :wink:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#232
29.11 ei sovi mulle ja kyseessä on viikonloppu niin tod näk olen ko la+su estynyt vanhemman muksun synttäreiden johdosta. Löytyykö muita ajankohtia?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

#233
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Siis isohko ruokasali eli mahtuu hyvin esim. 6 kenttää ?

Juuri kävin katsomassa. Saliin mahtuu varmasti hyvin 5 kenttää. Muuten kuusikin, mutta kun yhdessä kohdassa jokin kumma turha betonipilari.
Jos vedetään se aamulla ensimmäiseksi rälläkällä poikki?

Salin vierässä suuri "suorakaiteen" muotoinen (sali "neliön") kabinetti johon mahtuu neljä kenttää.

Pöydät salissa ovat 130x80x70cm. Viimeksimainittu korkeus. Voisiko käyttää vanereiden alla? Ei teidän tarvitsisi niitä sahauspukkeja roudata.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

#234
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"29.11 ei sovi mulle ja kyseessä on viikonloppu niin tod näk olen ko la+su estynyt vanhemman muksun synttäreiden johdosta. Löytyykö muita ajankohtia?

6.12? Itseppäisyyspäivä. Haittaako?

8.11? 9.11. isänpäivä. Haittaako?

Hätävaihtoehto joka kuitenkin luultavasti käy: 15.11.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#235
LainaaPöydät salissa ovat 130x80x70cm. Viimeksimainittu korkeus. Voisiko käyttää vanereiden alla? Ei teidän tarvitsisi niitä sahauspukkeja roudata.

Pöydät ovat sopivan kokoisia, mutta sahapukkien tuominen on pikkujuttu itse levyjen roudaamiseen nähden. Ilmeisesti monet tykkäsivät niistä sahapukeista kun jalat eivät osuneet koko ajan pöydän jalkoihin.

Muuten Ile, kun olet kerran kirjapainossa töissä, niin mites siellä onnistuu julisteiden teettäminen ?

Uskoisin että ainakin 6 pöytää tarvitaan, mutta jos se kabinetti on ihan ruokasalin vieressä, niin eiköhän se onnistu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#236
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"29.11 ei sovi mulle ja kyseessä on viikonloppu niin tod näk olen ko la+su estynyt vanhemman muksun synttäreiden johdosta. Löytyykö muita ajankohtia?

6.12? Itseppäisyyspäivä. Haittaako?

8.11? 9.11. isänpäivä. Haittaako?

Hätävaihtoehto joka kuitenkin luultavasti käy: 15.11.
Isänpäivä voisi sopia aiheeseen osittain varsinkin, kun noita isukkeja alkaa porukassa olla enemmänkin. Tosin en osaa muiden puolesta sanoa, miten haluavat ko päivän viettää. 15.11 ei ainakaan mulle ole ongelma. 6.12 hiinä ja hiinä, mutta ajatus 'SM-kisat itsenäisyyspäivänä' on ihan jeesh.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#237
LainaaIsänpäivä voisi sopia aiheeseen osittain varsinkin, kun noita isukkeja alkaa porukassa olla enemmänkin

Luulisin että juuri sen takia isänpäivä ei missään nimessä tule onnistumaan. Minulle ei onnistu ainakaan. Itsenäisyyspäiväkin on aika paha.

8.11, 15.11 ja 29.11 kävisivät minulle hyvin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

mikma

#238
omalta osalta sopinee mikä päivä tahansa. ainakin tässä vaiheessa.




ja Porvoon pojat laittakeepa minulle taasen PoLin ja PoFin kokoonpanot tulemaan, jotta saan ne päivitettyä sivuille, jotka kokevat taas suuren muutoksen.....  :shock:

ja antakee ideoita, jos jollain on jotain mielessä. mitä lisätä jne.

AriFerra

#239
Tarkoitinkin isänpäivä viikonloppua nimenomaan niin, että kisa olisi lauantaina. Ei missään tapauksessa sunnuntaina jolloin isänpäivä.

Jos levyjen roudaamisesta jää kiinni, niin sitten pitää vain todeta, että emme ole vielä valmiit järjestämään täällä kunnollista isoa turnausta.

Julisteiden (ja minkä [lähes] tahansa muunkin painotuotteen) teettäminen käy näin:
Ottaa yhteyttä Markus Niemiseen. http://www.kirjapainouusimaa.fi/yhteyst ... simaa.html

Kertoo että olet minun hyvä frendi ja hinta tulee olla subuvelihinta.
Markus on pitkäaikainen kaverini duunin ulkopuoleltakin, eli antaa niin edullisen hinnan kuin ikinä pystyy.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!