• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FI-sääntöjen SM-kisat 9.12.2018

Aloittaja Hönkki, lokakuu 25, 2018, 18:55:24

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Voisko joku ottaa tästä ns. pallon haltuun ja hoitaa järjestelyt. Tää syksy on mulle tosi paha muuttokiireiden takia. Muutto tapahtuu suurimmaksi osaksi marraskuun lopussa, mutta viikonloput muuton molemmin puolin on kuitenkin niin täynnä kaikenlaista säätämistä, että en uskalla luvata järjestäväni mitään kisoja marras-joulukuussa. Osanotto ehkä just ja just mahdollinen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

Jos sattuisi osumaan jollekin sunnuntaille, niin Heinolasta ehkä snadi sauma osallistua kisaturistina.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Porvoon turkkilainen

Oisko kisat sunnuntaina 2.12 tai 9.12? Nämä siis minun ehdotuksiani

nabel

Sunnuntait oikeastaan aina ok paitsi 16.12. Edellisenä yönä Orionin italomaraton. Toki myös Popeda ois Vermossa.

Hovimestari

Luultavasti kaikki viikonloput ovat yhtä hankalia marras-joulukuun vaihteessa, mutta yritän toki päästä.

Puppe

Ihme kyllä mulle käy kaikki viikonloput 24.11-16.12  ::)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

nabel

Oon talkoohommissa mukana, pöytien kasausta ja kahvinkeittoa kunhan saadaan päivä selväksi ( :buds ). Ay-toveri Kokkikselle kyllä ulkoistan keksityksen ja taulukoihin ym en koske pitkällä tikulla tai Excelillä.

Myös jälkipelit Kukossa ok.  :hangman

Porvoon turkkilainen

Selvää on ettei sellaista päivää saada mikä sopisi kaikille, mutta vahva ehdotus olisi 9.12, miten on? Heinolan jäbät ois mukava nähdä turnauksessa pitkästä aikaa

miku

Mulla ei oo joulukuussa saumaa päästä, mutta älkää sitä miettikö jos saatte vaan pvm päätettyä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Porvoon turkkilainen

Lyödäänkö kisat 9.12 lukkoon?

nabel


kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Tämä on vaivattomampaa kuin piseriakeikat. 9.12 lyöty lukkoon ja nyt vaan ilmoittautumaan. Itse toki mukana

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!