• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Treeniturnaus 10.7.2007

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 11, 2007, 00:10:24

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Marko Karhunen piipahti Helsingissä ja pelasimme pienellä porukalla epävirallisen treeniturnauksen. Vaikka ei nyt ihan samalla sykkeellä ja keskittymisellä pelattukaan kuin virallisia pelejä ja tuomaritkin puuttuivat, niin jollainlailla saatiin Makekin taidot punnittua. Makella pysyi puolustus hyvin kasassa ja nopeat läpimurrot olivat vaarallisia. Vedot olivat hyviä. Ehkä SM-kisoissa uppoaa sitten paremmin.

Zingaa lukuunottamatta pelattiin kyllä aika nihkeitä pelejä, mutta kausi onkin ollut pitkä ja raskas.

Hönkki - Make 1-1
Vesa - Kaitsu 0-0
Hönkki - Vesa 0-1
Zinga - Make 3-1
Hönkki - Kaitsu 1-0
Vesa - Make 1-0
Zinga - Kaitsu 3-2
Make - Kaitsu 2-0
Zinga - Vesa 3-0
Zinga - Hönkki 1-1

Zinga 4 3 1 0 10-4 10
Vesa  4 2 1 1 2-3 7
Hönkki 4 1 2 1 3-3 5
Make 4 1 1 2 4-5 4
Kaitsu 4 0 1 3 2-6 1

Lopuksi vielä treenimatsi Make - Timo 3-2
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

LainaaVaikka ei nyt ihan samalla sykkeellä ja keskittymisellä pelattukaan kuin virallisia pelejä ja tuomaritkin puuttuivat, niin jollainlailla saatiin Makekin taidot punnittua.

Great!! Saatiinhan vihdoin esimakua Makenkin näppäilytuntumasta...siitä se lähtee täällä Suomessakin...viimeistään Sm-kisoissa!!  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Marko asettui tämän session perusteella tasoltaan leveään Zingan takana olevaan rintamaan, jossa oikeastaan kaikki on mahdollista. Peli oli hieman kansainvälisemmän tyylistä kuin monella meistä. Vedot olivat myös napakoita, ja olisin hyvin voinut hävitä keskinäisen ottelumme. Oli hyvä saada kuitenkin käsitys tasosta, ja saimmepa tietää ainakin yhden uuden sääntötulkinnan.

Puppe

Lainaasaimmepa tietää ainakin yhden uuden sääntötulkinnan.

Minkä??
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

Lainaus käyttäjältä: "Puppe"
Minkä??
Kyse taisi olla siitä, että hyökkääjä näpäyttää ohi pallosta ja osuu liikkuvaan puolustavaan figuuriin, tulkitaan, että hyökkääjä on jo missannut pallon jolloin virhe on hyökkääjän.

Puppe

juuri niin  :D

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Puppe"

Minkä??

Arvasin, että heti joku kysyy, mutta en jaksanut miettiä miten sen ilmaisisin... Kiitos Zinga!

Eliot Kennedy

Interesting results pojat! And lots of close games....good to see. But what happened against Zinga, Vesa??

I have dug out my old board and pitches (cotton, nylon and wool, but no Astro), but have not set up anything or flicked yet. Too busy unpacking and tidying up the house and garden!

Hope you are all well and enjoying the Finnish summer. It has been cold (for Sydney) and wet since we got back, but is sunny and about 17 today - not so bad!

Cheers.

Eliot

Hönkki

LainaaInteresting results pojat!
Yes, it was interesting to play finally againts Karhunen and I also tested my new C5-team. A little bit more tuning and they are ok.

I noticed that there will be someone from Australia in the World Cup.
Have you anything to do with that ?  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"Interesting results pojat! And lots of close games....good to see.
The tournament was played with summer holiday feelings so that may explain the results. I have emphasized the importance of defending and maybe that has gone through to others, as the goal average was so low. More possible explanation is that the shooting skills were on holiday.

Normally I play quite tight game so it was nice to be the "hurlumhei" player of the tournament!

Game with Zinga: 3,5 Goals per Game
Game without Zinga: 1,1 Goal(s) per Game

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"But what happened against Zinga, Vesa??
Maybe I had something to proof against Vesa?  :wink:

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"But what happened against Zinga, Vesa??
Maybe I had something to proof against Vesa?  :wink:

I have to say that my game was on holiday after a tough season. I played badly most of the time - especially in attack - in all of my games, but somehow managed to get results.

Against Zinga the level of the play wasn't good neither (or neither...) way. But I was even more off than he. He even gave me a clear shot at 1-0 by losing the ball in shooting area, but my figure hit his nearby standing player, thus fouling. And the figure really was only nearby...

Glad to hear you are settling back to the life down under. Now you just have to get your old league going. Here we are glad to get Puppe in our league next season, so that someone can challenge Zinga for real now that you are there.

Eliot Kennedy

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"I noticed that there will be someone from Australia in the World Cup.
Have you anything to do with that ?  :cry:  :wink:

Well, keep flicking and have fun!

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"When will you start?

We are playing a bit more finnish style for the rest of the summer. The FISTF-league will start on September.

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"I guess I can't complain after a year off work :wink:

Well, as I always say, it's never useless to complain... No, really, I think your job is quite tiring because of the travelling. Hope you get in into the "normal" life as soon as possible. But it can take a couple of moans after a years vacation.

Lainaus käyttäjältä: "Eliot Kennedy"Well, keep flicking and have fun!

You, too! And remember that work is always secondary to Subu. And you should get in touch with your old players and play at least a little get together tournament. It's better to get the guys on board when you yourself are still aching to play.

Eliot Kennedy

Thanks Vesa  :)