• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Jaakon 40-vuotisjuhlaturnaus 13.5.2017

Aloittaja SouthernBoogieCat, tammikuu 17, 2017, 19:50:44

« edellinen - seuraava »

Mr. Posh

Kauko perkele, ilmoittautumis tekstini alkoi jo vartti sitten..!?
Näppäilyvahinko versus vesi vahinko. Onko nyt nyt?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - toukokuu 01, 2017, 00:03:44
Ilmoittautumisaika päättynyt. Turnauksen osallistujat ovat minä ja Kokkis molemmat kahdella joukkueella. Turnauspäivä varmistui nyt lopullisesti eli turnaus pelataan lauantaina 13.5.

Tulen vaikka tuomariksi ja päätteksi vedetään lätkäjätkien kesken vielä KalPa-Tappara, eller hur?
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - toukokuu 01, 2017, 00:04:39
Kauko perkele, ilmoittautumis tekstini alkoi jo vartti sitten..

Tekstin kirjoittaminen saattoi alkaa jo vartti sitten mutta sen olisi pitänyt näkyä topicissa viimeistään 23.59 ja se näkyi 1.5 klo 00.04.39 eli hakemus myöhässä. Asia on loppuunkäsitelty. Myönsin jo joustoa kun jatkoin alkuperäistä ilmottautumisaikaa 31.3 lähtien 30.4 saakka sekä luovuin osallistumismaksuista. Enää ei joustoa luvassa. Osallistujia on kaksi eli minä ja Kokkis ja turnaus pelataan 13.5. Juryn päätös on lopullinen eikä valituksia oteta huomioon. En halua tästä enää keskustelua. Asia on selkeä mitä vajaat tunti sitten ilmoitin. Olisit ilmoittautunut aikaisemmin. Turha enää valittaa. Säännöt ovat selkeät.

Mr. Posh

Hovin vasen jatko myös. Pihalle kioski, dj:nä vanhat parrat Maju ja noooh, viiksenä Kesis. Kuski Porvoosta??
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Oot oikeassa. Täs nyt ollu kaikenlaista. Mukana hengessä!  :up
-j.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Mboma 90+2
Ions 90+4

Furuholm 90+3


Mitä vittua? Aina ja kaikki+baarin Akun tehtaan lenkkareilla itsekin..ei vittu.
Hönkin ja Jaken äiti on siis olemassa ja täällä. Putin päättää lopputuloksen.
Tikku paskassa. Ei saatana. Huolimattomuus saa virkaatekevän koheltamaan
pääkaupunkiin arvostelemaan muita ylimuiden tienaavia matalaakynnystä
ylläpitävien paremmuutta tienata matalia kynnyksiä kulkevilla.
Yks Luke veti mahan täyteen munia. Toinen herkutteli vuosia.
Järkkäs kuitenkin munannielijälle mahiksen kahvitella.
Alkuun toki "töidensä" puolesta versus päiväkodinhoitajan tai muun oikeasti hoitavan liksa jne.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

#141
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - toukokuu 01, 2017, 03:09:50
Lainaus käyttäjältä: Kauko Kamarunkkari - toukokuu 01, 2017, 00:10:34
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - toukokuu 01, 2017, 00:04:39
Kauko perkele, ilmoittautumis tekstini alkoi jo vartti sitten..

Tekstin kirjoittaminen saattoi alkaa jo vartti sitten mutta sen olisi pitänyt näkyä topicissa viimeistään 23.59 ja se näkyi 1.5 klo 00.04.39 eli hakemus myöhässä. Asia on loppuunkäsitelty. Myönsin jo joustoa kun jatkoin alkuperäistä ilmottautumisaikaa 31.3 lähtien 30.4 saakka sekä luovuin osallistumismaksuista. Enää ei joustoa luvassa. Osallistujia on kaksi eli minä ja Kokkis ja turnaus pelataan 13.5. Juryn päätös on lopullinen eikä valituksia oteta huomioon. En halua tästä enää keskustelua. Asia on selkeä mitä vajaat tunti sitten ilmoitin. Olisit ilmoittautunut aikaisemmin. Turha enää valittaa. Säännöt ovat selkeät.

Jo on nipotusta!
Hyviä runkkuja sit vaan.

PS Itse olin ilmoittautumassa klo 23.21,mutta baarista loppu akku.

Kenties nipotusta mutta kuten ylläolevassa lainauksessa sanotaan olin joustava asioiden suhteen mitä tuossa mainitsin ja myös senkin suhteen että Kokkis ilmoittautui alun perin ennen virallista ilmoittautumisaikaa ja hylkäsin sen ja annoin mahdollisuuden ilmoittautua uudelleen minkä Kokkis käytti. Ilmoittautumisaika oli varmasti kaikkien tiedossa jo pitkään ja siitä vielä säännöllisesti ja hyvissä ajoin muistuttelin joten yllätyksenä takaraja 30.4 klo 23.59 ei voinut tulla kenellekään. Ilmoittautumisen olisi voinut tehdä jo paljon ennen kuin juuri ennen deadlinea tai puhumattakaan juuri sen jälkeen.

Iso peukku Mr. Poshille että otti ylläolevan perustelun asiallisesti ja ymmärsi minun olleen oikeassa. Joustin aivan tarpeeksi ja jos joustan kokoajan niin päätöksilläni ei ole enää mitään virkaa ja auktoriteettini menee tällaisissa tilanteissa. Parempi olla kenties nipottaja ja hieman mulkku kuin sellainen joka on aina mukava, kaikkien kaveri ja jonka päätöksiä ei kunnioiteta. Sellaisesta minulla on karvaita kokemuksia 1990-luvulta jolloin esim. Ukko kiteytti asian hyvin kertoessaan minusta eräälle kaverilleen "Pikkis huijaa mutta Jaakko antaa aina periksi". Näin juuri oli mm. Ukon ja Pikkiksen kohdalla sekä muutaman muun tuon ajan pelaajan. Riitatilanteissa aina annoin periksi ja en saavuttanut minkäänlaista kunnioitusta. Olin Jaakko joka aina hymyilee siististi ja on kiltti ja kaikkien kaveri ja Seppo sanoi "Jaakon olevan aina niin ystävällinen" (ja käytti sitä hyväkseen mm. pelin riitatilanteissa sekä myi minulle ylihintaan huonoja Subufiguureita koska en tiennyt niistä paljoa ja myönnyin kaikkeen). Vastaavia esimerkkejä on takavuosilta muistakin tilanteista kuin Subu-skenestä. Kiltteyttäni on käytetty hyväksi. Sittemmin mieluummin menetän kavereita (joita saa aina uusia ja todelliset ystävät pysyvät kyllä) ja olen hieman nipottaja tai mulkku kuin taivun kiistatilanteissa. Tässä siis hieman taustaa miksi olen sellainen mikä olen. Lainaus Tahdon Asia-sarjasta "Jos yrittää olla kaikkien kaveri niin kohta ei ole kenenkään kaveri". Tuo on hyvä kiteytys. Kaikkia ei tarvitse miellyttää.

Eli tämä ilmoittautumisaika-asia on loppuunkäsitelty ja turnaus pelataan 13.5 Kokkiksen ja minun välillä.

SouthernBoogieCat

Ennen turnausta tosin mahdollisuus yksittäisiin treenipeleihin turnauskentällä erikseen sovittaessa mutta tämä turnaus on ainutkertainen eli mitään esiturnausta ei ole tulossa.

Porvoon turkkilainen

Mikäli turnaus pelataan 13.5 niin tulen kyllä. Se levy tehdään myös jossain kohtaa

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - toukokuu 01, 2017, 21:46:25
Mikäli turnaus pelataan 13.5 niin tulen kyllä. Se levy tehdään myös jossain kohtaa

Vuorokauden vaihtuessa 30.4:sta 1.5:n varmistui että turnaus pelataan 13.5. Levy myös tehdään jossain kohtaa. Voidaan alkaa tämän kuun aikana jo suunnittelemaan sitä.

SouthernBoogieCat

Nyt kun turnaus pelataan kahdella joukkueella per osallistuja niin laitatko Kokkis toisen joukkueesi tähän topiciin. Oma toinen joukkueeni on Bradford City. Taktikoinnin välttämiseksi tulee molempien päättää ennen turnausta ykkösjengi jolla pelaa oman joukkueiden välisen pelin. Oma ykkösjengini on Hellas Verona. Voit päättää ykkösjengisi viimeistään ennen kuin turnauksen avausottelu alkaa. Turnauksen avausottelu alkaa vasta kun molemmat ovat päättäneet ykkösjengit. Ykkösjengin päättäminen ennen turnausta on tärkeää koska se estää sen että jonkun ratkaisevan ottelun pelaa sillä jengillä/antaa toiselle pelattavaksi jonka esim. häviämisestä/voittamisesta on itselle etua. Kun ykkösjengi on päätetty ennen turnausta niin kesken turnauksen sarjataulukon mukaan ei voi tehdä taktikointia.

Turnauksen otteluohjelma laaditaan mahdollisimman pian. Tämän vuoksi olisi suotavaa että Kokkiksen toinen joukkue olisi selvillä pian. Muussa tapauksessa otteluohjelmassa merkitään Kokkiksen toinen jengi esim. Kokkis Kakkonen yms. Turnausformaatti on siis yksinkertainen sarja neljän joukkueen kesken jonka voittaja on turnausvoittaja. Tasapisteissä ratkaisee keskinäinen ottelu. Jos keskinäinen ottelu on päättynyt tasan ratkaisee ensin koko turnauksen maaliero, seuraavana tehdyt maalit, sitä seuraavana se kummalla on vähemmän varoituksia ja viimekädessä rangaistuspotkukilpailu.

SouthernBoogieCat

Jotta turnauksen tuomarilinja olisi mahdollisimman tasapuolinen niin turnauksesta sivuun jääneet voivat halutessaan tulla tuomitsemaan ottelut (maksimissaan 3 henkilöä). Tuomariston kokoonpano voisi olla vaikkapa Hovimestari (erotuomari), Majuri (avustava tuomari) ja Mr. Posh (maalituomari). Tällä kokoonpanolla on näkemystä pelistä ja kokemusta lajista pitkältä ajalta. Toki Hönkki sopisi myöskin tuomaristoon. Toki muutkin kuin em. voivat ilmaista kiinnostuksensa tuomarointiin. Maksimissaan siis 3 ensin ilmoittautunutta valitaan. Valintaan toki vaikuttaa kokemus ja näkemys lajista joten etusijalla ovat kokeneet laji-ihmiset. Tuomariksi haluavien tulee ilmoittaa kiinnostuksensa tähän ketjuun viimeistään pe 12.5 mennessä. Mikäli ilmoittautumisia tulee enemmän kuin kolme niin max. kolme sopivinta tehtävään valitaan.

Turnauksen Jurya edustaa järjestäjä. Jury päättää turnauksen formaatista, ilmoittautumisista, turnauksen muista asioista. Pelien tilanteet kuuluvat tuomaristolle mikäli sellainen saadaan kasaan.

Hovimestari

Olisin varmaan osallistunut pelaajana, mutta tuomarointikaan ei valitettavasti onnistu. Olen äitienpäiväviikonlopun 13-14. päivä Porissa ja 20. päivä tanssinäytöksessä "Hiiri kiireinen", joten sekin päivä on buukattu.

nabel


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: nabel - toukokuu 02, 2017, 10:04:08
Entä haamuääni ???

Haamuääni siirtyi ajasta iäisyyteen 1.5 klo 00.00 lähtien. RIP