• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ti 27.12. Heruli

Aloittaja Killer, joulukuu 24, 2016, 13:23:43

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#15
Mieluummin jätän huomisen pelin väliin ja tulen kerholle kuin torstaina 5.1 jolloin on todellinen huippupeli Pietarin SKA:ta vastaan jota en jätä missään nimessä väliiin.

Hoville tiedoksi: Muistaakseni puhuit että olisit kiinnostunut näkemään KHL-pelin paikanpäällä. To 5.1 on erinomainen tilaisuus koska Pietarin SKA- tai Moskovan TsSKA-pelit (jälkimmäistä vastaan ei ole enää tällä kaudella pelejä ainakaan runkosarjassa) ovat sellaisia että jos haluaa yhden pelin nähdä niin jompikumpi noista on erinomainen vaihtoehto. Jos olet tulossa niin lippu kannattaa ostaa heti koska jos otteluun myydään paljon lippuja niin hinta voi olla korkea esim. SKA-peleissä lipun hinta on voinut olla jopa 50-60 € kun normaalisti siihen katsomoon missä olen niin lipun hinta on noin 28 €. Viimeksi kun katsoin niin lippujen hinta oli muistaakseni yli 30 € minimissään. Paikkani on katsomossa 317 ja rivillä 14 ja paikka 1 joten siitä vierestä voi vielä saada lipun ja vaikka yksi rivi alempaa. Uskon että otteluun myydään ainakin yli 12000 lippua (tai jopa myydään loppuun) joten kannattaa ostaa lippu pian mikäli haluaa varmistaa paikkansa tuossa huippuottelussa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 26, 2016, 13:15:47

Hauessa tarjolla we-were-there ottelu Brighton v QPR.

Klo 14.30 alkaen katsomme Hovin kanssa tämän pelin. Sitten subuilut.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 26, 2016, 23:31:16
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 26, 2016, 13:15:47

Hauessa tarjolla we-were-there ottelu Brighton v QPR.

Klo 14.30 alkaen katsomme Hovin kanssa tämän pelin. Sitten subuilut.

Ok, hyvä tietää! Eli tuo ko. peli loppuu noin klo 16.30 maissa (hieman ennen ehkä) joten olen tulossa kerholle siinä klo 16.30 jälkeen tai noin klo 17 maissa.

nabel

Jos käyn S-kaupassa niin saatan ostaa eväsleivän mutta jos K-kauppa niin ehkä jokin lämmitettävä (leivän voi syödä kylmänä). Jos Majuri on löytänyt mikron lautasen niin olisi hyvä tietää (viimeistään 16.35), lörtsy saattaa levähtää muuten sinne mikroon sotkien paikat. Tietenkin se pitäisi höyryttää joten ei ehkä kuitenkaan ja kefiiri saattaa olla ratkaisu.

Toisaalta voisin hakea punkposteljoonilta levyjä ja käydä salaatilla samalla. Posteljooni saattaa kyllä olla Jyväskylässä lomailemassa.  ???




Hönkki

Olen tulossa ja Inter - Lazio olisi ihan kiva.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Shefu tod.näk. paikalla voimasuhtein 1+2..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer


Killer

Mikron lautanen on löytynyt. Pohdin tässä toisinko sen. Jos laitan sen heti laukkuun, niin ei unohdu. Toisaalta jos tarvitsen laukkua ennen kertsiä rantakivien kantoon, saattaa lautanen rikkoutua. Tosin en ole lähdössä kantamaan kiviä (en edes ranta), joten ehkä pakkaan. Pakkaa ajatukset pakkautumaan.. Klo 10.55.

Epis

Niin mihis aikaan se aloitus oli?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Epis - joulukuu 27, 2016, 12:12:22
Niin mihis aikaan se aloitus oli?

Majuri ja Hovi katsovat ensin ottelun joka päättyy noin klo 16.30 joten sen jälkeen ilmeisesti aloitus on. Itse olen tulossa tuon klo 16.30 jälkeen tai noin klo 17 maissa.

Killer

#25
Avaimet voi noutaa Hauesta milloin vaan klo 14.30 jälkeen.

Mikrolautasvaraus Nabelille.