• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

TFC Lynx -liiga 2007

Aloittaja miku, kesäkuu 10, 2007, 00:40:33

« edellinen - seuraava »

miku

Eiköhän pelata tällainen liiga rauhallisesti kaksinkertaisena tän vuoden aikana. Eli mukana:

Miku
Puppe
Sami
Wille
Purtsi
(Teemu)

Oisko ideaa niin saataisiin taasen jotain uutta skabaa meillekin aikaiseksi?

Pelejä turnausten ohessa ja sitten järjestetään pari pelisessiota vaikkapa Heinolaatiossa ja täällä Leppävedellä. Matsien jälkeen luonnollisesti saunan kautta baariin niin saadaan kapteenin nauhaa kiertoon..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Kannatetaan...ehdottomasti ja nimenomaan rauhallisella tahdilla...mutta kapteenin nauhasta saattekin taistella aika rautaisesti... 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Juu tuskin sitä nauhaa kovin helpolla luovutellaan.

sami

Kylläpä vain. Millainen aikataulu teillä oli startin suhteen mielessä?
Teemulta täytyy kysäistä halukkuus osallistua. Se vähän arkailee tuon osallistumisen kanssa vielä, mutta katsotaan mikä on tilanne sen suhteen...

miku

Mulla ei mitään ideaa aloittamisesta eli heittäkää jotain fiiliksiä milloin olisi saumaa pelata?

Purtsi

Liiga ois ehdottomasti mukava saada käyntii mut mulla on tod.näk aika kokolailla kortilla tässä ja ens kuussa ku pukkaa se remontti ja muutto päällensä. Mut jos jollain on jotain ideoita esim. ekasta pelisessiosta ni laittakaa vaa rohkeesti tänne ehdotuksia ni mä kyllä parhaani mukaan koitan osallistua. Tietysti ensin pitäis päättää minkätyyppinen sarja pelataa.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Mun mielestä lähdetään vaan kaksinkertaisesta sarjasta liikkeelle. Ja kansainvälisillä säännöillä.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: "miku"Mun mielestä lähdetään vaan kaksinkertaisesta sarjasta liikkeelle. Ja kansainvälisillä säännöillä.

Kuulostaa järkevältä.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

kaikki käy... :shock:
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

No niin. Vihdoin sitten tuo TFC Lynxin liiga käynnistyy tulevana viikonloppuna eli 28.-29.9. täällä Leppävedellä.

Mukaan sessioihin tulossa allekirjoittaneen lisäksi ainakin Wille, Purtsi ja Puppe. Hyvällä tuurilla voitaisiin Samikin saada mukaan - ainakin mies oli mua koittanut tänään tavoittaakin puhelimella.

Josko päästään iskemään kahdella kentällä niin voitaisiin miettiä tuota sarjasysteemiä vielä uudelleen?

Onko Puppe tai Purtsi mahdollista tuoda toista astroa?

Tervetuloa pelailemaan, säädän ruokahuollon kohdilleen duunipaikan kautta niin ei tuhraannu turhaa aikaa siihen..

Puppe

LainaaOnko Puppe tai Purtsi mahdollista tuoda toista astroa?

Mun astro on vielä(kin) avaamattomana tuubissa... :oops:  ei kun on ollu hiukan laiska ettimään puutavaraa täältä kylältä...ELI EI OO LEVYÄ MULLA!!! Sälät on kyllä...

Purtsi

LainaaOnko Puppe tai Purtsi mahdollista tuoda toista astroa?

Jos Wilsonin kanssa tullaa kahestaa ni sit saan tuotua kentän mut jos Sami lähtee völjyy ni takapenkkiläisellä on aika vittumainen matka leppävedelle ja takas. Samin pitäis sit melkein tulla omalla autolla... mut 2 kenttää pitää kyl ehdottomasti saada, on aika hanurista pelata viitee pekkaa yhel kentällä. tietysti taas toisaalta siin voi käydä helposti sillee että pääsee juopumaa pelien välissä...  :friday:

Puppe

Lainaakäydä helposti sillee että pääsee juopumaa pelien välissä...

aijai...muistakaa kapteenin nauha... :pintsm8:  :pintsm8:

miku

No niin. Eli TFC Lynxin KANSAINVÄLISILLÄ säännöillä pelattavaan liigaan mukaan:

Miku
Puppe
Wille
Purtsi
Sami

Liiga pelataan nyt alustavasti vain kaksinkertaisena (vai kolmin..??) ja starttikierros 28.9. antoi seuraavia tuloksia:

Purtsi-Miku 4-2
Wille-Puppe 0-4
Puppe-Purtsi 6-0
Miku-Wille 0-2
Wille-Purtsi 3-1
Puppe-Miku 5-1

Sarjatilanne siis:

Puppe 3 3 0 0 15-1 9
Wille 3 2 0 1 5-5 6
Purtsi 3 1 0 2 5-11 3
Miku 3 0 0 3 3-11 0
Sami x x x x x-x x

sami

Hitto kun ei päässyt tuolloin mukaan!
Onko mitään tietoa seuraavasta pelisessiosta siellä / täällä. Me saadaan periaatteessa järkättyä turnee meillä jos otetaan purtsilta kenttä ja pöytä matkaan, niin multa liikenee kyllä 2-huonetta pelikäyttöön. Purtsin kanssa voidaan tässä toki iskeä ekan kierroksen matsit milloin vain. Treeni matseissa on ollut suht tiukkaa hinkkaamista.