• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Aloittelija tiedustelee..

Aloittaja Pele10, huhtikuu 07, 2010, 15:03:12

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

#30
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 11, 2010, 00:16:05
LainaaMä olen Hevari ja Ganes-fani henkeen ja vereen, mutta ei anneta sen haittaa..

Tällä foorumilla on tunnus "Porvoon turkkilainen". On niinikään bändi-miehiä ja voisin kuvitella että lähtee mukaan vaikka sitten TIXI-liigaan.

Mä voin olla "slowhand", vähän niinkuin Clapton. Valitettavasti lempinimi kuvaa paremmin pelityyliäni kuin musikaalisuuttani.

Itsekin olen bändimiehiä joten meillä pikkuhiljaa alkaa olla Sububändi koossa.

SouthernBoogieCat

#31
Ja Hönkki ehdottomasti bändiin solistiksi ja Lynxin taustakuoro "The Lynxettes" taustalauluun niin johan alkaa kuulostamaan hyvältä!

Bändin kokoonpano näyttäisi jotakuinkin seuraavalta:

Hönkki (vocals)
Porvoon turkkilainen (guitar)
BarsaJake (keyboards, guitar)
Pele10 soitin vielä tuntematon guitar? drums?
The Lynxettes: Miku, Puppe, Purtsi (background vocals, percussion)
Wille (bass)

AriFerra

#32
Soitin bassoa vuosina 81-86 Rock `n`Roll/Rockabilly/Psycho bändissä. Treenikämppä oli siinä Tixin steissin edessä olevassa nuokkarissa. Wanha omakotitalo Kurjen akvaariokaupan vieressä. Onkohan enää taloa olemassa?
Ja bassohan oli tietysti kuten soittajakin: Läski. Siis kontra-, pysty-, slappi-.

K: Miksi kannatta olla lihava?
V: Lihavia on vaikeampi kidnapata.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - huhtikuu 11, 2010, 10:59:05
Ja Hönkki ehdottomasti bändiin solistiksi ja Lynxin taustakuoro "The Lynxettes" taustalauluun niin johan alkaa kuulostamaan hyvältä!

Bändin kokoonpano näyttäisi jotakuinkin seuraavalta:

Hönkki (vocals)
Porvoon turkkilainen (guitar)
BarsaJake (keyboards, guitar)
Pele10 soitin vielä tuntematon guitar? drums?
The Lynxettes: Miku, Puppe, Purtsi (background vocals, percussion)
Wille (bass)

Ja bändin nimi on tietysti Jake The Snake and The Motherfuckers
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Pele10

Heh. Soitan nykyään bassoa, mut rummut ja kitarakin menee :)
Huomenna olen sitten menossa sinns Kala-Maijaan (vai mikä se nyt olikaan).
Pääsee varmaan ekan Subbuteon näpäyksen tekemään :)
Mitenköhän se eilinen FC Kuusankosken matsi oikein meni kun en oikein mistään löytänyt ottelun tulosta?

Pete

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Pele10 - huhtikuu 11, 2010, 20:36:31
Mitenköhän se eilinen FC Kuusankosken matsi oikein meni kun en oikein mistään löytänyt ottelun tulosta?
Juhoa eilen vähän kyrsi. Hävisivät jatkoajalla 3-4. Eli siis Kuusankoski voitti.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 11, 2010, 00:16:05
LainaaMä olen Hevari ja Ganes-fani henkeen ja vereen, mutta ei anneta sen haittaa..

Tällä foorumilla on tunnus "Porvoon turkkilainen". On niinikään bändi-miehiä ja voisin kuvitella että lähtee mukaan vaikka sitten TIXI-liigaan.

Mä voin olla "slowhand", vähän niinkuin Clapton. Valitettavasti lempinimi kuvaa paremmin pelityyliäni kuin musikaalisuuttani.

Äläs nyt Hönkki yhtään ole vaatimaton...todistusaineistoakin löytyy arkistosta että kyllä se soololaulukin hyvin sujuu  :P
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaItsekin olen bändimiehiä joten meillä pikkuhiljaa alkaa olla Sububändi koossa.

Jaakko on yllätysten mies


LainaaÄläs nyt Hönkki yhtään ole vaatimaton...todistusaineistoakin löytyy arkistosta että kyllä se soololaulukin hyvin sujuu

Lähtisin kyllä duetosta Porvoon turkkilainen (hänkin on Petri) - Puppe. Loput Lynxistä taustalle mossaamaan. Näytöt on annettu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Pulloon Koskenkorvaa kuluu 1 820 ohranjyvää – Palaako vehnä suosikkiviinaan?