• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat FI-säännöillä la 19.11.2016 Hermannissa

Aloittaja Pejoka, syyskuu 30, 2016, 08:03:08

« edellinen - seuraava »

Epis

#15
Lainaus käyttäjältä: Epis - syyskuu 30, 2016, 08:59:01Mukana ja Shefu ensisijainen joukkuevalinta..

Epävarmuustekijöitä ja osallistuminen näyttää sittenkin heikolta :(

Edit: En osallistu.. Triplabookkaus kyseiselle päivälle ja subu ei vaan selvinnyt voittajaksi >:( Pelatkaa hyvät kisat!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Epis - marraskuu 09, 2016, 19:54:33
Lainaus käyttäjältä: Epis - syyskuu 30, 2016, 08:59:01Mukana ja Shefu ensisijainen joukkuevalinta..

Epävarmuustekijöitä ja osallistuminen näyttää sittenkin heikolta :(

Edit: En osallistu.. Triplabookkaus kyseiselle päivälle ja subu ei vaan selvinnyt voittajaksi >:( Pelatkaa hyvät kisat!

Harmi...tämän seasonin otteiden perusteella olisin odottanut kovaa tulosta näissä karkeloissa.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

Lainaus käyttäjältä: Puppe - marraskuu 11, 2016, 12:23:09Harmi...tämän seasonin otteiden perusteella olisin odottanut kovaa tulosta näissä karkeloissa.

Niimpä.. Samaa itsekin harmittelin, mutta onhan näitä pelikertoja ja turnauksiakin vielä tulevaisuudessakin..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Kovaa sijoitusta ooteltiin! Mullahan on kesänakit autossa joten kimppakyytisaumoja etsitään...

Pejoka

Alustavaa tiedustelua. Jos osallistumismäärä jää noin kymmeneen, onko mahdollista pelata kisat yksinkertaisena sarjana ilman erillisiä pudotus- ja mitalipelejä? Onko sarjamuotoinen SM-turnaus kielletty jossain säännöissä?

Ainakin kerran vedettiin Askolassa kv-rankingturnaus (10.3.2012) läpi sarjamuotoisena. Otteluohjelma oli laadittu siten, että etukäteen kovimmat pelaajat kohtasivat vasta viimeisillä kierroksilla.

Jos meitä osallistuu vain 10 pelaajaa, tulisi jokaiselle siis yhdeksän ottelua, kun pelattaisiin kaikki kaikkia vastaan. Ei jatkoaikoja eikä pilkkukisoja. Toisaalta, jos olisi kaksi lohkoa ja "perinteiset" ½- ja välerät, niin otteluita mitalisteille kertyisi 7 eli vain kaksi vähemmän kuin sarjamuotoisena. Ajallisesti melkein voisi mennä tasan nämä kaksi eri vaihtoehtoa.

En tässä vaiheessa ota vielä kantaa Hönkin ehdottamaan ja Ilen tässä topicissa viittaamaan pelisysteemiin.

Mielipiteitä, kiitos.

PS. Toki, jos ilmottautumisia tulee "roppakaupalla" lisää, sarjamuotoinen turnaus ei tule kysymykseen.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: nabel - marraskuu 11, 2016, 14:09:02
Mullahan on kesänakit autossa joten kimppakyytisaumoja etsitään...

Tiedän tunteen :)

Anyway, mun kyydissä pääsee, mutta koska olen "kisaorganisaatiossa" mukana, lähden aikaisin Stadista ja olen luultavasti viimeisenä takaisin.

Hönkki

Jos aikataulun puitteissa selvitään yksinkertaisesta sarjasta, niin mikä ettei. Luulen vaan ettei ehditä.

Tarvitsen muuten itsekin kyydin. Varmistan siis osallistumiseni.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Enpä usko että aikataulullisesti on mahdollista. Lisäksi 9 peliä tauotta kuulostaa aika HClle  ;D
Kahdessa isossa lohkossa voisi toki ajatella pelattavan. Lisänä sit jatkopelejä jotenkin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

nabel

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - marraskuu 11, 2016, 14:45:46
Lainaus käyttäjältä: nabel - marraskuu 11, 2016, 14:09:02
Mullahan on kesänakit autossa joten kimppakyytisaumoja etsitään...

Tiedän tunteen :)

Anyway, mun kyydissä pääsee, mutta koska olen "kisaorganisaatiossa" mukana, lähden aikaisin Stadista ja olen luultavasti viimeisenä takaisin.

Lähtö ois käytännössä mistä&milloin? Paluusta ei niin väliä kunhan on evästä tarpeeksi.  :kkk

Hovimestari

#24
Kyytiä kaipaan minäkin, Puppe on kai lähdössä Keravan suunnalta? (Pääsen mm. sinne hyvin. Pitää muistaa, että subupelaajat ovat hiukan kuin valtiojohto, kaikkia ei kannata sijoittaa samaan kulkuvälineeseen onnettomuusriskin takia).

AriFerra

Mä en kyllä yheksää matsia pelaa, en varmasti. Tosin olis tossa tiettyä ohjelmaakin tällä päivälle, eli jos jäisin pois, teille jäisi sitten vain kaheksan peliä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Porvoon turkkilainen


Puppe

Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

mikma

Epävarmuustekijä näköpiirissä. Varmistus loppuviikosta.

Pejoka

Reilu pari kuukautta sitten oli vielä 7-paikkainen auto, nyt enää 5-paikkainen.

Nabelille (ja muillekin) tiedoksi, että mitä idempää lähtö tapahtuu, sen myöhäisempi olisi lähdön ajankohta. Fakta on se, että riippuen, ketkä kaikki PSK:laisista osallistuu kisoihin, niin Porvoossa pitäisi olla viimeistään klo 8 aamulla, jotta oltaisiin Askolassa noin 8.15.

En tiedä, missä Nabel (ja Hovi) asuvat. Hönkin ja Kokkiksen asuinpaikan tiedän, jos eivät ole vuoden sisään muuttaneet. Hönkki pääsee 560:llä 300 metrin päähän mun himasta. Kokkis pääsee 550:llä Ititkseen ja siitä tarvittaessa metrolla Vuosaareen, ja eikä se 560:nkään pysäkki taida olla kovin kaukana.

Eli kysymys Nabelille, jos Hovi koukkaa Keravan kautta, missä päin asut ja/tai onko paha rasti tulla Itäkeskus-Vuosaari -sektorille lauantaiaamuna?