• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSun rauhankonferenssi la 6.2

Aloittaja SouthernBoogieCat, helmikuu 03, 2016, 10:39:53

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Viimepäivien tilanteet ovat olleet melko kuohuvia joten olisiko syytä pitää rauhankonferenssi la 6.2 esim. klo 12 alkaen kerholla. Itse pääsisin tuolloin. Toki konferenssipäivänä saa myös pelata.

Hovimestari

Kokous on hyvä pitää, esim. pelipäivän yhteydessä juuri.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: TS10 / TS808 - helmikuu 03, 2016, 10:39:53
Viimepäivien tilanteet ovat olleet melko kuohuvia joten olisiko syytä pitää rauhankonferenssi la 6.2 esim. klo 12 alkaen kerholla. Itse pääsisin tuolloin. Toki konferenssipäivänä saa myös pelata.

Hyvä ajatus, ajankohdasta en omalta kohdaltani vielä tiedä.
Mielelläni annan sun käyttää myös minun äänioikeuttan lauantain mahdollisessa tapahtumassa.
Oletan ettei sitä ja mitään äänestyksiä kuitenkaan tarvita.
Tiedämme ettet halua ratsastaa pistemenetyksillä vaan ansaita ne itse, kuten olet aiemmin maininnut.
Tiukan tappion nostattamat tunteen purkaukset kuuluvat mitä hienoimmilla tavalla asiaan. Nehän kuuluvat futikseen vaikka jälkikäteen turhautumisen nostattamille epäkohdille on vaikea heti (itse)nauraa.
Kertoo paljon pelaajien asenteesta ja siitä että, kyse on urheilusta ja pelataan pisteistä/sijoituksista.
Foorumi on hyvä paikka päästää höyryjä ilmaan, arvostan mitä ja miten Subu on viime hetkinä saanut susta kaivattua fiilisten muodossa pintaan. Se sisäinen managerin palo roihahti kyllä kirkkaana, etenkin kun on kyse sulle tärkeästä asiasta, kokoonpanoista, tilastoinnista ja niiden täsmällisyydestä. Asioilla on onneksi tapana selvitä, etenkin kun ollaan valmiita sopimaan/ ottamaan toiset huomioon ja managereiden nenät osoittaa samaan suuntaan, eli kerhon ovea, ei siirtoikkunaa.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Tarkemmin kalenteria tarkistamatta. Paikalla.

SouthernBoogieCat

Toivottavasti myös kiistan toinen osapuoli pääsee lauantaina paikalle. Silloin nähdään toteutuuko yöllinen viestini vai miten kausi jatkuu osaltani.

Porvoon turkkilainen

La Tampereella. Ehdotus Hesuun on, että sitä jatkossa pelattaisiin kokoonpanojen suhteen, kuten Porvoossa. Pyritään, että ovat oikeita, mutta pisteitä lähtee vain silloin, jos on peluuttanut pelaajaa, joka joutunut pelikieltoon omien otteluiden seurauksena. Sitähän Mr.Posh jo toi esiin. Jaakko pelaat Porvoon liigaa, niin eikö samat säännöt voisi hyväksyä myös Hesuun? Sama kysymys Hönkille.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - helmikuu 03, 2016, 11:59:44
La Tampereella. Ehdotus Hesuun on, että sitä jatkossa pelattaisiin kokoonpanojen suhteen, kuten Porvoossa. Pyritään, että ovat oikeita, mutta pisteitä lähtee vain silloin, jos on peluuttanut pelaajaa, joka joutunut pelikieltoon omien otteluiden seurauksena. Sitähän Mr.Posh jo toi esiin. Jaakko pelaat Porvoon liigaa, niin eikö samat säännöt voisi hyväksyä myös Hesuun? Sama kysymys Hönkille.

Itse haluaisin että HeSussa pelattaisiin kuten tähänkin asti eli pistemenetyksiä jos on peluuttanut pelikiellossa olevaa figuuria tai kuten nyt eli on rikkonut viimeisen ottelun-sääntöä eli peluuttanut kaksi kertaa siirron jälkeen siirtynyttä figuuria. PoLi on asia erikseen. Siellä pelataan paikallisilla säännöillä. HeSun olennaisena osana on mielestäni pyrkiminen  realistisuuteen koskien joukkueita ja siirtoja yms.

Killer

Lainaus käyttäjältä: TS10 / TS808 - helmikuu 03, 2016, 11:56:25
Toivottavasti myös kiistan toinen osapuoli pääsee lauantaina paikalle. Silloin nähdään toteutuuko yöllinen viestini vai miten kausi jatkuu osaltani.

Jos toinen osapuoli ei pääse, niin on järjestettävä kokonaan toinen ajankohta.

Eiköhän jätetä uhkailu sikseen...
Liekitetty (missä on)pihvi on jo täysin karrelle palanut.

Epis

Lauantaina on Narinkkatorilla "Rajat Kiinni" mielenosoitus osana PEGIDA:n maailmanlaajuista mielenosoitusta, joka alkaa klo 15:00.. Mahdollistaako aikataulu alkulämmöt rauhankonferenssissa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - helmikuu 03, 2016, 12:37:42
Lauantaina on Narinkkatorilla "Rajat Kiinni" mielenosoitus osana PEGIDA:n maailmanlaajuista mielenosoitusta, joka alkaa klo 15:00.. Mahdollistaako aikataulu alkulämmöt rauhankonferenssissa?

Kiireeksi kieltämättä vetää. Itse menen hämmentämään, ja pitämään puheen noista molempiin.
http://yle.fi/uutiset/seka_maahanmuuton_etta_rasismin_vastustajat_osoittavat_mieltaan_helsingissa_lauantaina/8632548?ref=leiki-uu

Killer

Ei helv.... nehän meni jo! Puheet pidän silti!

Porvoon turkkilainen

Vastustuspuhe maahanmuutosta ja samalla naamalla toisessa leirissä puolustuspuhe. Hyväksyttäisiinkö minut molempiin leireihin vai vihattaisiinko? Vielä kun ratkaisunsa osaisi perustella yhtä taitavasti kuin Paavo Väyrynen, niin olisi kumma, jos ajatukseni eivät herättäisi ihmisissä samanlaisia tunteita kuin mitä Pentti Linkola aiheuttaa. TV-keskusteluissa täysin ylivoimainen, jos väittelytaidot olisivat samaa luokkaa mitä meidän Rossonerolla. Pieni väpätys ja virne suupielessä, mutta ei häiritsevä, jotta se huomattaisiin, kun muut keskustelijat eivät voi olla repimättä pelihousujaan studion lämmössä.

Hönkki

En pääse la klo 12. Joskus klo 17 voidaan harkita. Saatan kahlita itseni kiinni subukenttään mielenosoitusmielessä.

Olen valmis liennytykseen, mutta pistevähennysliigat eivät ole minua varten. Minulta on otettu jo ihan tarpeeksi pisteitä pois, ottaen huomioon millä panostuksella pelaan ja että kaikki virheelliset peluutukset ovat olleet vahinkoja. Haluatte että ringit ovat 100 % oikein. Minulla ne voivat olla jotain 90 %, mikä sekin on kuitenkin aika hyvin. Miksi pitää olla niin ehdotonta, sanoisin jopa suvaitsematonta ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer


SouthernBoogieCat

Eli lauantai lienee peruttu? Maanantaina sitten uusi yritys rauhankonferenssille.