• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

La 30.1. Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, tammikuu 27, 2016, 18:12:25

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - tammikuu 29, 2016, 19:43:31
jos hovi ei tuu,niin jää väliin.. katellaan ensi kesän keskiviikkona


Minulla on ainoastaan Hovia, Kokkosta ja Majuria vastaan pelejä näistä jotka ovat mahdollisia tulla huomenna. Esimerkiksi Puu (jota vastaan minulla on 4 peliä) ja Hönkki (jota vastaan 3 peliä) eivät ole ilmoittaneet tulevansa joten Hovi, Kokkonen ja Majuri ovat tällä hetkellä ainoat joita vastaan voin pelata huomenna. Jos Hovi ei tule niin pelimahdollisuudet supistuvat aika lailla (Hovia vastaan 2 peliä). Ei kannata tulla kerholle jos ei ole pelattavaa.

Killer

En pysty millään lukemaan Hovin kirjoituksesta  etteikö tulisi.
No panic.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 29, 2016, 20:02:44
En pysty millään lukemaan Hovin kirjoituksesta  etteikö tulisi.
No panic.

Minä taas tulkitsen että tulee avaamaan ovet mutta lähtee sitten pois.

Hovimestari

...ei ongelmia ajan suhteen. Olen paikalla klo 13 eteenpäin vaikka ilman pokia iltaan asti, kun Verona/Lontoo/Firenze ja Vihreät Jääkärit kutsuvat:

https://www.youtube.com/watch?v=akkrsFqBZ-Q

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - tammikuu 29, 2016, 20:07:19
...ei ongelmia ajan suhteen. Olen paikalla klo 13 eteenpäin vaikka ilman pokia iltaan asti, kun Verona/Lontoo/Firenze ja Vihreät Jääkärit kutsuvat:

https://www.youtube.com/watch?v=akkrsFqBZ-Q

Ok. Tulkitsin sitten väärin. Ymmärsin että olet viikonloppuvapaalla (eli ryyppäämässä) ja tulet vain avaamaan ovet taistelupioneerin sisulla vaikka kankkunen on päällä ja lähdet sitten pois parantelemaan kankkusta. :) Noin minä asian ymmärsin.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - tammikuu 29, 2016, 19:11:10
Täytyy miettiä uudestaan tuota osallistumista huomiseen pelisessioon. Minulle näet tulisi (kun tulkitsin että Hovi jättää pelit väliin) vain yksi matsi Kokkosta vastaan. Toki sekin olisi tyhjää parempi. Entäs Majuri? Pelataanko toinen Serie A ja/tai La Liga? Jos Majuria vastaan pelit onnistuisi niin sitten saisin ainakin kaksi peliä jonka takia ainakin kannattaisi tulla. Mietin vielä ja katson lopullisen osallistujakaartin kokoonpanon ennen kuin lyön lukkoon huomisen.

Koska näyttää olevan pelattavaa niin tulossa klo 13 maissa.

kesämesu

voi saatana! tulen klo 13 jos jussi,hönkki tai majuri tulee, en tule yhden pelin takia ja metsälläkin taas vilkkaampaa, varmistuksia please!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Tulen. Eka varaus punaviinipäistä Hovia vastaan. Vanhimman (ja v-mäisimmän) oikeudella. Jos Mesulla kajander, niin 2 .varaus.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 29, 2016, 21:04:01
Tulen. Eka varaus punaviinipäistä Hovia vastaan. Vanhimman (ja v-mäisimmän) oikeudella. Jos Mesulla kajander, niin 2 .varaus.

Minä varasin ensimmäisenä Hovia vastaan pelin mutta voin joustaa sillä perusteella että yleensä pahempi kankkunen tulee mitä pidemmälle päivä menee eli pelaan Hovia vastaan mahdollisimman myöhään (kuitenkin ennen klo 17:a). Kokkosta vastaan pelaan ensimmäisenä koska hän ei selviä koskaan niin on sama koska häntä vastaan pelataan. :) :) (tuplahymiö). Jos kolmannen matsin ehdin niin pelaan Jykää vastaan sopivassa kohdassa.

kesämesu

ilmeisesti pelejä..joten klo 13.00 paikalla
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Huomenna siis pelit 13. Loistavaa.

Killer

Onko Hönkin VLV:stä mitään tietoa?

Killer

#27
Pelien jälkeen voitais toki lähteä Kallion kierrokselle!  Kokoonpanolla: keskikenttä minä, Kesis ja Hovi. Kärjessä itseoikeutetusti Kokkis.
Penkillä Base (nykyisin kirjain-numero-miesmään) ja Hönkki.
JS jonkun Miss marjatukkurin kanssa überillä Ytimeen, mutta toki tervetullut mukaamme.