• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

La 30.1. Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, tammikuu 27, 2016, 18:12:25

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Puhetta oli että aloiteltaisiin klo 13 maissa. Itse pääsen tuolloin ja jopa aikaisemmin jos tarvis. Minun täytyy lähteä klo 17 joten jos klo 13 aloitellaan niin sitten ehdin 2-3 peliä pelata - jos aikaisemmin niin sitten enemmän.

Hovimestari

Klo 13 sopii minulle hyvin.


Porvoon turkkilainen

Hyvä homma, niin la klo 13

Killer


kesämesu

Metsällä sen verran vähän kuhinaa juuri nyt,että taidan tulla pelailemaan poikien kanssa.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Porvoon turkkilainen

Niin sitä pitää. Kesämesulta miehen puhetta.

JS


SouthernBoogieCat

#8
Hellas Veronan todennäköinen avauskokoonpano lauantaille julkaistu WhatsApps-ryhmässä. Odotettavissa kolmen pelaajan debyytti Hellas Veronan paidassa. Kokoonpano saatetaan julkaista myös Facebookissa ja Twitterissä mutta ei täällä. Odotettavissa on pelit sosiaalisen median ulkopuolella olevia managereita vastaan joten kyseessä voi olla taktinen veto. Todennäköisen avauskokoonpanon lähdekään ei välttämättä ole luotettava joten vaikka kokoonpano on julkaistu sosiaalisessa mediassa niin lopullinen julkistetaan virallista tietä myöhemmin.

Porvoon turkkilainen

Chievon managerilla on neljä veljeä. Olivat jo lapsena hyvin kilpailuhenkisiä. Yksi valmentaa ST Paulia, toinen Evertonia ja kolmas Cardiffia. Neljäs veli sai viime kauden päätteeksi potkut Villarealista, vaikka humalapäissään puhui pestin jatkosta jalkapallopubissa Bilbaon managerille mitä sattui. Veljilleen Chievon manageri toivottaa kovat tsempit lauantain matseihin ja on hieman pahoillaan, kun kokoonpanojen toimittaminen liitolle on hieman kangerrellut. Yksi lappunen löytyy Kukon pöydältä toinen käyrätorvesta, mikä tipahti maanantai-illan Bar Mendocinon jameissa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - tammikuu 29, 2016, 10:12:05
Chievon managerilla on neljä veljeä. Olivat jo lapsena hyvin kilpailuhenkisiä. Yksi valmentaa ST Paulia, toinen Evertonia ja kolmas Cardiffia. Neljäs veli sai viime kauden päätteeksi potkut Villarealista, vaikka humalapäissään puhui pestin jatkosta jalkapallopubissa Bilbaon managerille mitä sattui. Veljilleen Chievon manageri toivottaa kovat tsempit lauantain matseihin ja on hieman pahoillaan, kun kokoonpanojen toimittaminen liitolle on hieman kangerrellut. Yksi lappunen löytyy Kukon pöydältä toinen käyrätorvesta, mikä tipahti maanantai-illan Bar Mendocinon jameissa.

Minulle on jäänyt epäselväksi kuka veljeksistä on se kodinhengetär.
http://www.uudenkaupunginsanomat.fi/2016/01/muslimimies-osaa-siivota-ja-pyykata/
https://www.youtube.com/watch?v=WLMfy5jHhac

kesämesu

Eli huomenna klo 13.00 aloitellaan ?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

#12
Olen viikonloppuvapaalla, mutta taistelupioneerina avaan ovet klo 13.

Happy hour, pakko mennä: https://www.youtube.com/watch?v=7_TMUJIWwyI

edit. harvinaisen vahvaa punkkua tai sitten huono kestävyys...

SouthernBoogieCat

#13
Täytyy miettiä uudestaan tuota osallistumista huomiseen pelisessioon. Minulle näet tulisi (kun tulkitsin että Hovi jättää pelit väliin) vain yksi matsi Kokkosta vastaan. Toki sekin olisi tyhjää parempi. Entäs Majuri? Pelataanko toinen Serie A ja/tai La Liga? Jos Majuria vastaan pelit onnistuisi niin sitten saisin ainakin kaksi peliä jonka takia ainakin kannattaisi tulla. Mietin vielä ja katson lopullisen osallistujakaartin kokoonpanon ennen kuin lyön lukkoon huomisen.

kesämesu

jos hovi ei tuu,niin jää väliin.. katellaan ensi kesän keskiviikkona
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )