• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 8.2 Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, tammikuu 21, 2016, 15:27:06

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat


Hönkki

Yritän tulla. Inter lähtee pelaamaan Hellasta vastaan psykologisesti koukuttavaa köyhän miehen joga bonitoa kuudella hyökkääjällä. Kyllä se yksi maali saadaan, tai ehkä ei.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - tammikuu 23, 2016, 20:47:35
Yritän tulla. Inter lähtee pelaamaan Hellasta vastaan psykologisesti koukuttavaa köyhän miehen joga bonitoa kuudella hyökkääjällä. Kyllä se yksi maali saadaan, tai ehkä ei.

Interin ylimielinen 2-2-6-taktiikka voi kostautua. Kesken Interin myllytyksen Hellas pääsee tekemään vastaiskusta 1-0 ja puolustaa tiukasti. Lopussa tulee kalastuspaikka jonka Hellas käyttää ja hankkii kulman. Viimeisellä minuutilla tulleesta kulmasta Hellas tekee kylmästi 2-0. Saa nähdä miten käy. Odotan innolla.

Puppe

Jaa pelattaisko taas välillä...pääsen...katon vähän ketä tulossa et on sarjatilanteisiin nähden mielekkäitä ja järkeviä pelattavia pelejä
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Pääsen, viimeistään viiden maissa.

kesämesu

Rupee tauti olemaan ohi,joten jos sitä tulis klo 17.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Into kova, mahdollisuudet tulla pienet.
Nyklat mulla.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: TS10 / TS808 - tammikuu 21, 2016, 15:27:06
Pääsen
Tähtään kerholle klo 16.30 maissa. Voin hakea avaimet. Jykä miettii milloin ne voisi noutaa.

SouthernBoogieCat

Huomenna otan kaikki joukkueet mukaan Eli voin pelata kaikkia sarjoja missä olen mukana.

Porvoon turkkilainen


Killer

Tulen avaamaan oven klo 17.

SouthernBoogieCat


Hönkki

Tulossa jossain vaiheessa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

En pääse huomenna, mutta miltä keskiviikko näyttäisi itse kullekin, joita vastaan on pelejä? Voisin ehkä 2-3 peliä pelailla silloin.

SouthernBoogieCat

#14
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - helmikuu 08, 2016, 00:37:47
En pääse huomenna, mutta miltä keskiviikko näyttäisi itse kullekin, joita vastaan on pelejä? Voisin ehkä 2-3 peliä pelailla silloin.
Järjestyy (mikäli kerholle pääsee) koska kyseessä on spesiaalitapaus joka on hyödynnettävä kun on tilaisuus. Meillä on kaksi peliä joten voisimme pelata pois molemmat.