• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 4.1.2016 Hermanni

Aloittaja SouthernBoogieCat, joulukuu 28, 2015, 14:44:21

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Olen tulossa. Jos Hovimestari on tulossa niin voitko ottaa Hellaksen pelaajat mukaan mikäli ne ovat valmiita.

Hovimestari

Olen tulossa viimeistään viideksi.

Puppe

Avaimet mulla. Tuun miten porukkaa tulee sopivasti
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Tulossa.
Puppe, mihin aikaan? Mä pääsen esim klo 14 -->.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - tammikuu 02, 2016, 00:29:09
Tulossa.
Puppe, mihin aikaan? Mä pääsen esim klo 14 -->.

Varmaan puoli 3 ja 3 välillä ehdin paikalle
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Olen tulossa klo 15 jälkeen.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - tammikuu 02, 2016, 13:42:55
Olen tulossa klo 15 jälkeen.

Ohjelma muuttui maanantaille. Suomen voitto Kanadasta tiesi sitä että Ruotsi-ottelu on klo 16 joten katson sen ja sen jälkeen tulen kerholle jos siellä on vielä silloin porukkaa. Otteluohjelmasta en tiennyt ennen kuin katsoin sen nyt Kanada-ottelun jälkeen. Eli pelin katson ja sitten tulen pelaamaan jos kerholla on porukkaa.

JS

Tulossa seiskan aikaan. Voisi Jaakko pelata Verona - Roma pelin. Lisäksi aamusta asti pelannut Jyrki on varmasti jo tarpeeksi olotilassa Roma - Sassuoloa varten.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: JS - tammikuu 02, 2016, 21:56:23
Tulossa seiskan aikaan. Voisi Jaakko pelata Verona - Roma pelin. Lisäksi aamusta asti pelannut Jyrki on varmasti jo tarpeeksi olotilassa Roma - Sassuoloa varten.

Pelataan vaan, mutta maanantaina ajatukseni eivät ole 100 % Subupeleissä vaan lätkässä koska Suomen matsin jälkeen alkaa KHL-peli jonka seuraan samaan aikaan Subupelien kanssa tabletista joten voi tulla kaikkien aikojen ennätyspiiskajaiset.:)

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - tammikuu 02, 2016, 22:37:51
Lainaus käyttäjältä: JS - tammikuu 02, 2016, 21:56:23
Tulossa seiskan aikaan. Voisi Jaakko pelata Verona - Roma pelin. Lisäksi aamusta asti pelannut Jyrki on varmasti jo tarpeeksi olotilassa Roma - Sassuoloa varten.

Pelataan vaan, mutta maanantaina ajatukseni eivät ole 100 % Subupeleissä vaan lätkässä koska Suomen matsin jälkeen alkaa KHL-peli jonka seuraan samaan aikaan Subupelien kanssa tabletista joten voi tulla kaikkien aikojen ennätyspiiskajaiset.:)

Ehkä kuitenkin olisi viisainta jos jätän maanantain väliin koska silloin ajatukseni eivät ole täyspainoisesti Subussa ja tulen vasta seuraavana maanantaina jolloin ei tule otteluita (tsekattu jo). Ottelun seuraaminen kesken Subusessioiden voi sitä paitsi häiritä muita Subuun silloin keskittyviä. Tuloksetkin paranevat jos pelaan siten ettei muita häiriötekijöitä ole ympärillä.

Porvoon turkkilainen

Mulla jää valitettavasti tämä maanantai väliin. Koitan uudestaan viikon päästä, jos silloin pelaisi pitkän kaavan mukaisesti.

Killer

Huostaanotettavista Rosso tulee.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Jep, tulossa joskus viiden-kuuden välillä. Aika auki on päivän aikataulu, mutta noin voisi nyt arvioida. Eli, koska asiat ovat auki, tulen ehkä viiden-kuuden välillä, mutta voi olla, että ei sittenkään juuri silloin, koska aikataulut epäselvät.

Capisce?