• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni 26.10

Aloittaja kesämesu, lokakuu 23, 2015, 10:44:05

« edellinen - seuraava »

kesämesu

10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

Paikalla 17.30 - 19.30. Jätän myöhäisosuuden väliin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Paikalle tarvittaessa ennen viittä..mitä, 2-4 matsia.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Puppe

Pääsen vaik jo puoli 4
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Mahdollisesti paikalla. En valitettavasti pysty vahvistamaan kuin vasta viimetingassa koska olen menossa terveydenhoitajalle päivällä ja en tiedä vielä että miten sen jälkeen jaksan lähteä pelaamaan. Jos vahvistaisin nyt niin joutuisin ehkä maanantaina perumaan joten en tee sitä vielä. Tuloni ratkeaa maanantaina n. klo 15.30 maissa ja jos olen tulossa niin tulen paikalle noin klo 17. Pelaan sitten ketä vastaan sattuu silloin pystyvän pelaamaan eli minua ei tarvitse odotella eikä kenenkään tarvitse minun takiani tehdä suunnitelmia että tuleeko vai eikö. Katsotaan sitten klo 17 jos pääsen tulemaan että mitä voidaan pelata. Toivoisin että voisin vahvistaa tulemiseni jo nyt mutta en voi. Normaaleina maanantaina asia olisi jo nyt varma.

Killer

En pääse. Puppe hakee avaimet. Ajankohta vielä auki.

JS

Kyselen 18:30 tilannetta. Jos löytyy pari peliä, niin tulen seiskalta.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: JS - lokakuu 26, 2015, 12:37:24
Kyselen 18:30 tilannetta. Jos löytyy pari peliä, niin tulen seiskalta.

Meillä olis Chämppärii ja Liigaa.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BassJake - lokakuu 24, 2015, 12:29:55
Mahdollisesti paikalla. En valitettavasti pysty vahvistamaan kuin vasta viimetingassa koska olen menossa terveydenhoitajalle päivällä ja en tiedä vielä että miten sen jälkeen jaksan lähteä pelaamaan. Jos vahvistaisin nyt niin joutuisin ehkä maanantaina perumaan joten en tee sitä vielä. Tuloni ratkeaa maanantaina n. klo 15.30 maissa ja jos olen tulossa niin tulen paikalle noin klo 17. Pelaan sitten ketä vastaan sattuu silloin pystyvän pelaamaan eli minua ei tarvitse odotella eikä kenenkään tarvitse minun takiani tehdä suunnitelmia että tuleeko vai eikö. Katsotaan sitten klo 17 jos pääsen tulemaan että mitä voidaan pelata. Toivoisin että voisin vahvistaa tulemiseni jo nyt mutta en voi. Normaaleina maanantaina asia olisi jo nyt varma.

Ei tällä kertaa virtaa tulla pelaamaan joten parempi jäädä tällä kertaa kotiin. Ensi viikon maanantaina ei näköpiirissä vastaavaa joten siihen pystyn varmistamaan tuloni loppuviikosta. Eli pelit jatkuvat ensi viikolla.

SouthernBoogieCat

#10
Lainaus käyttäjältä: BassJake - lokakuu 26, 2015, 15:32:25
Lainaus käyttäjältä: BassJake - lokakuu 24, 2015, 12:29:55
Mahdollisesti paikalla. En valitettavasti pysty vahvistamaan kuin vasta viimetingassa koska olen menossa terveydenhoitajalle päivällä ja en tiedä vielä että miten sen jälkeen jaksan lähteä pelaamaan. Jos vahvistaisin nyt niin joutuisin ehkä maanantaina perumaan joten en tee sitä vielä. Tuloni ratkeaa maanantaina n. klo 15.30 maissa ja jos olen tulossa niin tulen paikalle noin klo 17. Pelaan sitten ketä vastaan sattuu silloin pystyvän pelaamaan eli minua ei tarvitse odotella eikä kenenkään tarvitse minun takiani tehdä suunnitelmia että tuleeko vai eikö. Katsotaan sitten klo 17 jos pääsen tulemaan että mitä voidaan pelata. Toivoisin että voisin vahvistaa tulemiseni jo nyt mutta en voi. Normaaleina maanantaina asia olisi jo nyt varma.

Ei tällä kertaa virtaa tulla pelaamaan joten parempi jäädä tällä kertaa kotiin. Ensi viikon maanantaina ei näköpiirissä vastaavaa joten siihen pystyn varmistamaan tuloni loppuviikosta. Eli pelit jatkuvat ensi viikolla.

Nyt  näköpiirissä sittenkin  este ensi maanantain pelailulle koska pääsin työhaastatteluun pitkästä aikaa. Voi olla että keskittyminen on kohdennettu pelkästään haastatteluun ja virtaa ei jää enää illan peleille. Kyseessä olisi hyvä sauma päästä duuniin koska tarjolla on sellaista työtä mitä olen aiemmin tehnyt eli puhelimitse tapahtuvaa myyntiä/buukkausta. Aiemmin en ajatellut ryhtyä enää moiseen mutta tarjolla olisi kiinteä+provikka-liksa joten riskiä ei ole niin olen ainakin kiinnostunut kuulemaan millaista työtä olisi tarjolla koska mahdollisuudet ovat hyvät työllistymiseen. Ja voihan sitä koeaikana lopettaa jos ei nappaa ja mennä takas työnhakijaksi jolloin ei joudu karenssiin kun lopettaa koeajalla. Alunperin hain toimistotyöntekijän tehtävää mutta tänään soittivat ja tarjosivat tätä myyntityötä koska minulla on siitä niin hyvä kokemus. Katsotaan miten käy.

SouthernBoogieCat

Asia ratkeaa maanantaina n. klo 16. Luulin alunperin että ensi maanantaille ei olisi näköpiirissä mitään esteitä, mutta niin vaan yllättäen voi tulla kaikenlaista. Ilmoitan ensi maanantaista täällä tosiaan viimeistään klo 16. Minua ei tarvitse odotella eikä minun mukaan järjestellä pelejä. Jos tulen niin pelaan mitä voi pelata. Sitten jos pääsen työelämään niin on pakko jaksaa työpäivänkin jälkeen tulla paikalle. Nyt vielä kun on normaalisti kotona voi jäädä pois jos ei jaksa päivän ohjelman jälkeen pelata. Ehkä pitäisi jo nyt alkaa harjoittelemaan sitä varten jos työpäivän jälkeen pitää tulla pelaamaan. Katson miten jaksan tuon haastattelun jälkeen.