• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat KV-säännöillä Helsingissä 7.6.2015

Aloittaja Hönkki, huhtikuu 22, 2015, 10:25:24

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Aika: su 7.6.2015 klo 10
Paikka: Hermannin kertsi
Vika ilmoittautumispäivä: pe 5.6.2015


Ilmoittautumiset tänne
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Händikäp

SAATANAN TUNARIT

miku

Mukana. Onko siis tällä hetkellä kolme osallistujaa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Mulla yhä sama tilanne:
LainaaAinakin minun ja Jeren aikataulut ovat tulevaisuudessakin sellaiset, että sunnuntai on mahdollisimman huono turneepäivä meille.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

kesämesu

#5
Vois tulla kokeileen mutta ei vielä varmaa koska 6.6 hääpäivä ja ei tiedä vielä viikonlopun menua mutta katellaan  ;D
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Zinga

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - toukokuu 05, 2015, 22:02:15
Vois tulla kokeileen mutta ei vielä varmaa koska 6.6 hääpäivä ja ei tiedä vielä viikonlopun menua mutta katellaan  ;D
Yritän tulla mukaan ihan vaan sen takia jos Jannekin tulee.

miku

Jää sittenkin väliin. En pysty sittenkään olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: miku - toukokuu 18, 2015, 15:00:37
Jää sittenkin väliin. En pysty sittenkään olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan.

Voipi olla että mulla on sama tilanne. Joensuu kutsuu...

Epis

Mulle vois jopa sopia, mutta aika hintsut kisat..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Osanotto on niin vähäistä, että pyysin Papan ja Stefanon. Ehkä parempi että ei kutsuta näitä SM-kisoiksi. Pasi ja Vänä saattavat kyllä vielä tulla.

Satun tietämään, että subun ex-maailmanmestari Paolo Sobral on nyt Suomessa Sepon vieraana ja ilmeisesti on vähän pidempäänkin.
Avaan Pandoran lippaan ja pyydän kisoihin niin Seppoa kuin Sobralia. Vaikea sanoa tulevatko.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Pistin Sobralille meiliä. Saa nähdä tuleeko. Sanon vaan, että jos tulee niin paikalle kannattaisi tulla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

HÖ! Jäädään myös Vänän kanssa pois. Harmi että porukkaa ei löytyny enempää..
T. Pasi

Hönkki

Kisat peruttu. En tarvitse avaimia. Menen Papalle pelaamaan. Yritetään joskus syksyllä järjestää SM-kisat. Toivottavasti Helsinki Openiin tulee suomalaisiakin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses