• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lokakuulle pelejä?

Aloittaja nabel, syyskuu 28, 2015, 09:57:39

« edellinen - seuraava »

nabel


Hönkki

Haluan edes yhden kerran käydä Koston pelikerralla. Teidän säännöt ok.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Lähden perjantaina Valenciaan, mutta mulle lokakuun puolestä välistä eteenpäin käy melkein milloin vain. Pelatkaa siinä välissä kausi loppuun, niin voidaan aloittaa uusi. Hönä, tervetuloa!

SouthernBoogieCat

#3
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 28, 2015, 10:46:03
Haluan edes yhden kerran käydä Koston pelikerralla. Teidän säännöt ok.

Se on KOSTO ei Kosto. Kosto tarkoittaa kun maksaa samalla mitalla takaisin ja KOSTO tarkoittaa Kongon Subbuteo Toverit. Tämä ei ole mitään hiusten halkomista vaan esitän pointin että sillä on vissi ero miten joku asia pitää kirjoittaa. Ei se ole todellakaan sama jos tarkoitat Kongon Subbuteo Tovereita ja kirjoitat sen Kosto. Hieman tarkkuutta näihin. Eli Kongon Subbuteo Tovereiden lyhenne on KOSTO, EI Kosto.

Hönkki

Kosto, Kosto, Kosto, Kosto, Kosto, Kosto, Kosto
jiihaa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassJake - syyskuu 28, 2015, 13:31:39
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 28, 2015, 10:46:03
Haluan edes yhden kerran käydä Koston pelikerralla. Teidän säännöt ok.

Se on KOSTO ei Kosto. Kosto tarkoittaa kun maksaa samalla mitalla takaisin ja KOSTO tarkoittaa Kongon Subbuteo Toverit. Tämä ei ole mitään hiusten halkomista vaan esitän pointin että sillä on vissi ero miten joku asia pitää kirjoittaa. Ei se ole todellakaan sama jos tarkoitat Kongon Subbuteo Tovereita ja kirjoitat sen Kosto. Hieman tarkkuutta näihin. Eli Kongon Subbuteo Tovereiden lyhenne on KOSTO, EI Kosto.

Juuri näin Jake! Ei mitään lisättävää.

Hönkki

KOSTO sitten. Minulle tärkeämpää, että pelit järjestyvät kuin isot kirjaimet.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2015, 13:06:11
KOSTO sitten. Minulle tärkeämpää, että pelit järjestyvät kuin isot kirjaimet.
Meille kaikki on tärkeää.

Mulle sopis tällä viikolla torstai. Toki HeSun pelitkin käy jos MIEHIÄ (tai Kokkis) ei ole tulossa.

SouthernBoogieCat

#8
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2015, 13:06:11
KOSTO sitten. Minulle tärkeämpää, että pelit järjestyvät kuin isot kirjaimet.

Oikea kirjoitusasu on aivan yhtä tärkeää kuin pelit. Esimerkiksi PoLi kirjoitetaan PoLi eikä poli koska PoLi tarkoittaa Porvoon Liigaa ja poli tarkoittaa poliklinikkaa. NHL kirjoitetaan isoilla kirjaimilla National Hockey League, KHL isoilla Kontinental Hockey League eikä nhl tai khl. KOSTO on KOSTO eikä kosto joka pienillä kirjaimilla tarkoittaisi kostamista. Kirjoitusasu on äärimmäisen tärkeä asia. Eihän HeSukaan ole hesu tai Hesu vaan HeSu eli Helsingin Subbuteoliiga.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: BassJake - syyskuu 29, 2015, 14:17:08
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2015, 13:06:11
KOSTO sitten. Minulle tärkeämpää, että pelit järjestyvät kuin isot kirjaimet.

Oikea kirjoitusasu on aivan yhtä tärkeää kuin pelit. Esimerkiksi PoLi kirjoitetaan PoLi eikä poli koska PoLi tarkoittaa Porvoon Liigaa ja poli tarkoittaa poliklinikkaa. NHL kirjoitetaan isoilla kirjaimilla National Hockey League, KHL isoilla Kontineltal Hockey League eikä nhl tai khl. KOSTO on KOSTO eikä kosto joka pienillä kirjaimilla tarkoittaisi kostamista. Kirjoitusasu on äärimmäisen tärkeä asia. Eihän HeSukaan ole hesu tai Hesu vaan HeSu eli Helsingin Subbuteoliiga.

Juu, juu. Ymmärsit kuitenkin mitä tarkoitin, kun kirjoitin Kosto. Samaten ymmärtäisit jos kirjoittaisin khl tai nhl. Ihan hienon näköistä tietysti kirjoittaa isoilla kirjaimilla, ei siinä mitään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2015, 14:33:05

Juu, juu. Ymmärsit kuitenkin mitä tarkoitin, kun kirjoitin Kosto. Samaten ymmärtäisit jos kirjoittaisin khl tai nhl. Ihan hienon näköistä tietysti kirjoittaa isoilla kirjaimilla, ei siinä mitään.

Joo, ymmärsin. Tein tässä vain pointin selväksi että ei se ole yhdentekevää miten jonkun asian kirjoittaa. Asia selvä!

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - syyskuu 29, 2015, 13:48:38
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 29, 2015, 13:06:11
KOSTO sitten. Minulle tärkeämpää, että pelit järjestyvät kuin isot kirjaimet.
Meille kaikki on tärkeää.

Mulle sopis tällä viikolla torstai. Toki HeSun pelitkin käy jos MIEHIÄ (tai Kokkis) ei ole tulossa.
Torstai käy..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Aiheeseen oikea kirjoitusasu on tärkeää osoitus siitä miten karmaiseva väärinkirjoitus voi olla viihdyttävää. Koska legenda Aachi saa käyttää pieniä kirjaimia, saa subulegenda hönkkikin niin tehdä:

LainaaMun on ollut hirveän vaikea käsitellä tätä asiaa saati käydä tästä jotain asioita läpi, mut mäkin olin aika luovuttanut pääsyn paikalle HJK:n ratkaisuotteluun jossa tiedettiin mitkä oli panokset ja olin murun murtamana itkenyt internetin maailmassa, ja sit jostain kumman syystä yks mun maailman frendeistä soitti lähetkö sä Astanaan hakemaan mun kaa jatkopaikan, olin no totta munassa heti jutussa mukana ja sit seuraavana päivänä olin vähän darrassa sovittiin treffit lentokentälle ja sit me painetiin sinne ihme vitun astanaan hakemaan jatkopaikkaa. Olin jännityksestä salpeana ajatellut että olisin tän reissun yksin lopulta kun mun frendi joutu painaa jotain duuni juttui siin samalla eikä aikaa ollut mulle, mut sit kuitenkin frendin frendi tuli et liity meijän jengiin ja sit mä liityin ja mentiin kirjautuu mut mun hotlaan ja olin hetken yksin join parit huurteiset kunnes tää frendin frendi soitti et haluutko lähtee meidän kaa skruudaa, olin aluksi et tvstähän tulee uclää ja sit kuitekin pitäs levätä mut tää jannu veti mut mukanaan ja mentii skuruudaa hyvii lihapyöryköitä jne, siel tää mun frendi sit hengaili niiden sen uusien kavereiden kaa joille se esitteli mut, ja olisin meijän ainoo jannu joka on messissä tsiigamassa HJK:n suurta unelmaa. Nää jäbät tottakai nauro meille, mut me elettiin omassa uskossamme, siinä aikojamme sitte päädyin takaisin hotlalle juomaan huurteisiani ja lepäämään aamulla varhain uni ei enää maittanut ja taisin herätä 6 aikoihin suomeksi 3 aikoihin ja painelin suoraan brekkarille ja sekäään ei oikein vakuuttanut ammatinmiestä alko vaipea 3-4 tunnin hotellikuolema ei mitään tekemistä ei kaljaa ei mitän aktiviitettia kunnes 11 aikaan frendin frendi soitti lähetkö meijdän kanssamme ultras myös sekin kaupunki kierrokselle käytiin tsiigaamassa astanan kaupunki ei vakuuttanut, mutta ilta tuntui mielessä tänään jos koska, ja sitten vihdoin ja vihdoin pompimme ystävieni sakun ja ystävän ja ystävän kanssa HJK bussiin joka vei meidät stadionille olisi vielä yli tunti aikaa miksi en käyttäisi tätä hyväkseni ja laulaisi HJK lauluja kun vielä voisin ja lauloin yksin siinä sitten HJK lauluja mutta matsin alussa tamme auto pantiin hiljaiseksi. Kotiyleisö mylvi hullun lailla ja olimme sillassa, mutta 0-2 johdossa oli helppo hymyillä tilanne kuitenkin muuttui ja muuttui ja

kaikki oli lopulta katastrofi.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Porvoon " https://youtu.be/OA3ditHlnuw ", pääsetkö huomenna paikalle; entä Hönkki https://youtu.be/eA04nbviQ8E ?

T: https://youtu.be/2OKXO_Hx-T4

PS juutuubi on kotini, siellä lepää sieluni

Mr. Posh

Pesen käteni HUOMISEN osalta.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"