• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni ma 17.8.2015

Aloittaja SouthernBoogieCat, elokuu 15, 2015, 18:41:08

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 17, 2015, 14:29:49
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 13:28:45
Pilailin vaan!!

Sanon rehellisesti, huono ajoitus.

Mielestäni juuri päinvastoin. Paras mahdollinen ajoitus - juuri HO alla. Siihenhän tämä pila perustuikin. Jos olisi ollut kyse avaimista normaalin kertsi-ajan suhteen niin pilassa ei olisi ollut mitään mieltä kun asia olisi ollut liian arkipäiväinen. Mutta jokavuotisen spesiaalitapahtuman alla toi pikantin säväyksen. Asiassa tuli hieman jännitystä, mutta kuten aiemmin sanoin ei varmasti mitään sen pahempaa. Kohta yksi jos toinenkin voi nauraa jälkikäteen pilalle. Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut! Big deal!

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 14:39:52
Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut!

Miten voit olla varma ettei kukaan perunut lentojaan, tai perunut osallistumistaan?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 17, 2015, 14:45:21
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 14:39:52
Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut!

Miten voit olla varma ettei kukaan perunut lentojaan, tai perunut osallistumistaan?

Ulkomaalaiset eivät ymmärrä mitä me täällä keskustelemme ja paljastin pilan noin 15.minuuttia sen jälkeen joten siinä ajassa kukaan ei ehdi peruuttaa lentoaan. Ja sitä paitsi missään ei ollut ilmoitettu minkään peruuntumisesta. Vain keskustelua avaimista oli käyty.

Hönkki

LainaaMielestäni juuri päinvastoin. Paras mahdollinen ajoitus - juuri HO alla. Siihenhän tämä pila perustuikin. Jos olisi ollut kyse avaimista normaalin kertsi-ajan suhteen niin pilassa ei olisi ollut mitään mieltä kun asia olisi ollut liian arkipäiväinen. Mutta jokavuotisen spesiaalitapahtuman alla toi pikantin säväyksen. Asiassa tuli hieman jännitystä, mutta kuten aiemmin sanoin ei varmasti mitään sen pahempaa. Kohta yksi jos toinenkin voi nauraa jälkikäteen pilalle. Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut! Big deal!



Kun teet tuollaisia piloja, niin sinun pitää kertoa asian todellinen laita todella nopeasti. Jos olisit kertonut pilasta 10 minuuttia myöhemmin, niin olisin ehtinyt aloittaa soittorumban etsiessäni pöytiä ja pukkeja. Tämänvuotinen HO on sentäs aika pieni, mutta ylimääräistä vaivaa olisi tullut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hysteerinen rage quittaaja

Sain juuri epävirallisen tiedon tekstiviestinä, että BassoJake on suljettu ulos kaikesta HeSu-toiminnasta. Jäämme odottamaan virallista ilmoitusta asiasta.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - elokuu 17, 2015, 15:07:07
Sain juuri epävirallisen tiedon tekstiviestinä, että BassoJake on suljettu ulos kaikesta HeSu-toiminnasta. Jäämme odottamaan virallista ilmoitusta asiasta.

Ei valitettavasti mene läpi tuo. Jos olisit kirjoittanut tuon ennen kuin kirjoitin sen avainpilan niin olisin voinut uskoakin tuon mutta en enää.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 17, 2015, 15:02:05
LainaaMielestäni juuri päinvastoin. Paras mahdollinen ajoitus - juuri HO alla. Siihenhän tämä pila perustuikin. Jos olisi ollut kyse avaimista normaalin kertsi-ajan suhteen niin pilassa ei olisi ollut mitään mieltä kun asia olisi ollut liian arkipäiväinen. Mutta jokavuotisen spesiaalitapahtuman alla toi pikantin säväyksen. Asiassa tuli hieman jännitystä, mutta kuten aiemmin sanoin ei varmasti mitään sen pahempaa. Kohta yksi jos toinenkin voi nauraa jälkikäteen pilalle. Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut! Big deal!



Kun teet tuollaisia piloja, niin sinun pitää kertoa asian todellinen laita todella nopeasti. Jos olisit kertonut pilasta 10 minuuttia myöhemmin, niin olisin ehtinyt aloittaa soittorumban etsiessäni pöytiä ja pukkeja. Tämänvuotinen HO on sentäs aika pieni, mutta ylimääräistä vaivaa olisi tullut.

Et ehtinyt alkaa soittelemaan? Jos et niin mitään ei tapahtunut. Tiesin kyllä mitä tuosta pilasta olisi voinut seurata jos sen olisi päästänyt liian pitkälle mutta paljastin sen nopeasti. Enkä tuota pilaa sitä paitsi uudelleen tee koska se ei toista kertaa mene läpi.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 15:25:23
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 17, 2015, 15:02:05
LainaaMielestäni juuri päinvastoin. Paras mahdollinen ajoitus - juuri HO alla. Siihenhän tämä pila perustuikin. Jos olisi ollut kyse avaimista normaalin kertsi-ajan suhteen niin pilassa ei olisi ollut mitään mieltä kun asia olisi ollut liian arkipäiväinen. Mutta jokavuotisen spesiaalitapahtuman alla toi pikantin säväyksen. Asiassa tuli hieman jännitystä, mutta kuten aiemmin sanoin ei varmasti mitään sen pahempaa. Kohta yksi jos toinenkin voi nauraa jälkikäteen pilalle. Kuten aiemmin kerroin olin suunnitellut pilan sellaiseksi ettei se voi riistäytyä käsistä esim. lentojen perumisen suhteen yms. Mitään ei tapahtunut! Big deal!



Kun teet tuollaisia piloja, niin sinun pitää kertoa asian todellinen laita todella nopeasti. Jos olisit kertonut pilasta 10 minuuttia myöhemmin, niin olisin ehtinyt aloittaa soittorumban etsiessäni pöytiä ja pukkeja. Tämänvuotinen HO on sentäs aika pieni, mutta ylimääräistä vaivaa olisi tullut.

Et ehtinyt alkaa soittelemaan? Jos et niin mitään ei tapahtunut. Tiesin kyllä mitä tuosta pilasta olisi voinut seurata jos sen olisi päästänyt liian pitkälle mutta paljastin sen nopeasti. Enkä tuota pilaa sitä paitsi uudelleen tee koska se ei toista kertaa mene läpi.

Juu, hyvä että paljastit. Antaa asian nyt olla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Tää meni mulle läpi, ihan hyvä ja yllättävä tempaus Jaken taholta..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Porvoon turkkilainen

Minä sain tästä jekusta hyvät naurut. Pidin.

Rossonero


Rossonero

Jakelle täydet pisteet täältä Karjalohjan raadilta! Aivan kunkku pila, ja nautin todella Hönkin vastauksesta, jossa todella kuvastuu epäusko ja orastaa epätoivo. Itse olisin vedättänyt pitempään. Hönkki olisi kuitenkin ensin kysynyt Majurilta seuraavaksi, eli mitään sen kummempaa ei olisi tapahtunut.