• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Hermanni ma 17.8.2015

Aloittaja SouthernBoogieCat, elokuu 15, 2015, 18:41:08

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Pääseekö porukka pelaamaan maanantaina? Itse pääsisin jo klo 12 eteenpäin mutta voin tulla myöhemminkin jos esim. klo 16 alkaen on parempi.

Killer

Tämän ja seuraavan maanantain vietän Kauneimman seurassa.

Hönkki

Pääsisin klo 17.

Voi olla että nuolaisen liian aikaisin, mutta nyt pitäisi onnistua pelit useimpina maanantaina klo 17 alkaen ja pystyisin olemaan
koko illan, eli näyttää osaltani paremmalta kuin pari edellistä kautta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Joudun passaamaan tämänkin.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 16, 2015, 00:41:10
Pääsisin klo 17.

Voi olla että nuolaisen liian aikaisin, mutta nyt pitäisi onnistua pelit useimpina maanantaina klo 17 alkaen ja pystyisin olemaan
koko illan, eli näyttää osaltani paremmalta kuin pari edellistä kautta.

Hyvä! Tulen siinä viiden kieppeillä ja pelataan pari treenipeliä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - elokuu 16, 2015, 22:29:03
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 16, 2015, 00:41:10
Pääsisin klo 17.

Voi olla että nuolaisen liian aikaisin, mutta nyt pitäisi onnistua pelit useimpina maanantaina klo 17 alkaen ja pystyisin olemaan
koko illan, eli näyttää osaltani paremmalta kuin pari edellistä kautta.

Hyvä! Tulen siinä viiden kieppeillä ja pelataan pari treenipeliä.

Onko avainten nouto suunniteltu?  Olen kotona välillä 12.-13.30....

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 16, 2015, 23:53:52

Onko avainten nouto suunniteltu?  Olen kotona välillä 12.-13.30....

Tulen hakemaan avaimet tuona aikavälillä ja menen sitten takaisin kotiin koska Hönkki lienee silloin duunissa joten täytynee minun hoitaa avainasia tällä kertaa.

Hönkki

LainaaHyvä! Tulen siinä viiden kieppeillä ja pelataan pari treenipeliä.

Tulen noin 17.15. Pelaan Norwichilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Kävin hakemassa avaimet Jykältä, mutta kävi niin että avaimet hävisivät matkan aikana jonnekin. Olen ollut tapauksesta jo yhteydessä Jykän suuntaan ja sain läksytyksen ja lupasin maksaa uusien avainten tekemisen. Uudet avaimet saadaan kyllä mutta eri asia kuinka nopeasti. Pahoittelen tapausta! Näinollen tämän iltainen Subun peluu peruuntuu koska tämän päivän aikana ei ole mahdollista saada uusia avaimia. Saa nähdä ehtivätkö vielä ensi viikkoonkaan.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 13:12:37
Kävin hakemassa avaimet Jykältä, mutta kävi niin että avaimet hävisivät matkan aikana jonnekin. Olen ollut tapauksesta jo yhteydessä Jykän suuntaan ja sain läksytyksen ja lupasin maksaa uusien avainten tekemisen. Uudet avaimet saadaan kyllä mutta eri asia kuinka nopeasti. Pahoittelen tapausta! Näinollen tämän iltainen Subun peluu peruuntuu koska tämän päivän aikana ei ole mahdollista saada uusia avaimia. Saa nähdä ehtivätkö vielä ensi viikkoonkaan.

TÄH !!! Helsinki open on viikonloppuna ja kamoja pitää saada kertsiltä. Kävelitkö reitin takasin Jykälle ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 17, 2015, 13:27:08
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 17, 2015, 13:12:37
Kävin hakemassa avaimet Jykältä, mutta kävi niin että avaimet hävisivät matkan aikana jonnekin. Olen ollut tapauksesta jo yhteydessä Jykän suuntaan ja sain läksytyksen ja lupasin maksaa uusien avainten tekemisen. Uudet avaimet saadaan kyllä mutta eri asia kuinka nopeasti. Pahoittelen tapausta! Näinollen tämän iltainen Subun peluu peruuntuu koska tämän päivän aikana ei ole mahdollista saada uusia avaimia. Saa nähdä ehtivätkö vielä ensi viikkoonkaan.

TÄH !!! Helsinki open on viikonloppuna ja kamoja pitää saada kertsiltä. Kävelitkö reitin takasin Jykälle ?

Rauhoitu, Hönkki!! Pilailin vaan!! Avaimet ovat minulla hyvässä tallessa!! Jykä tietää asian todellisen laidan. Kaikki hyvin!!:)

SouthernBoogieCat

Subua voidaan tänään pelata sovittuun aikaan. Kaikki kunnossa!!

Hönkki

LainaaRauhoitu, Hönkki!! Pilailin vaan!! Avaimet ovat minulla hyvässä tallessa!! Jykä tietää asian todellisen laidan. Kaikki hyvin!!:)

Ai nyt jo Jakekin vedättää mua. Tässä on selvästi Kongon mies takapiruna. Tää on niin lääkefoorumi. Jos en vielä tarvitse lääkitystä, niin ajan kanssa tulen tarvitsemaan.

Hyvä että paljastitte pilanne nopeasti. Meinasi oikeasti lähteä iso pyörä pyörimään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#13
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 17, 2015, 13:41:40
LainaaRauhoitu, Hönkki!! Pilailin vaan!! Avaimet ovat minulla hyvässä tallessa!! Jykä tietää asian todellisen laidan. Kaikki hyvin!!:)

Ai nyt jo Jakekin vedättää mua. Tässä on selvästi Kongon mies takapiruna. Tää on niin lääkefoorumi. Jos en vielä tarvitse lääkitystä, niin ajan kanssa tulen tarvitsemaan.

Hyvä että paljastitte pilanne nopeasti. Meinasi oikeasti lähteä iso pyörä pyörimään.


Idea oli minun. Ilmoitin Jykälle asiasta etukäteen joten siksi hän tiesi. Jykällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kaikki oli minun päästäni lähtöisin. Tein empiirisen kokeen ja katsoin miten asiaan  reagoitaisiin. Tiesin pilaa ideoidessani että jos pilan antaa jatkua liian pitkään voi tulla todellisia ongelmia esim. matkojen peruutuksia turhan tähden yms. Siksi paljastin sen nopeasti. Nyt ei tullut mitään sen pahempaa - pientä jännitystä ehkä joka aika ajoin piristää.

Hysteerinen rage quittaaja

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.