• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Legendaarinen kaudenavaus 6.9.2015 - juna meni jo ilman subuilijoita.

Aloittaja AriFerra, toukokuu 26, 2015, 23:52:31

« edellinen - seuraava »

mikma

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 27, 2015, 20:57:56
Viime kaudella yritettiin aloittaa 16.30. Olisko se jees Mikmalle?

Minulle ihan ok, mutta sinulla on nyt avaimet  !!! vink, vink....

eiköhän me kuitenkin pyritä 16:30-17:00 alkaa joka kerta, kun pelaamme.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 21:09:34
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 27, 2015, 20:59:41
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 19:37:43
Eli jos Kesis haluat kyydin niin tule Hakunilan S-Marketin eteen niin noukimme sinut siitä.

Aika raju, että Pakkalasta (vai mikä sen Jumbon alueen nimi onkaan?) pitäisi tulla Hakunilaan Vantaan surkeilla dösillä.


Paljon helpommin homma sujuu jos Kesis tulee Hakunilan...

Tää on loistava foorumi, saa nauraa ihan katketakseen!

Kesis DÖSÄLLÄ Hakunilaan!
Odotan innolla tämän tarinan seuraavia vaiheita.

SouthernBoogieCat

Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Killer

#18
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:08:49
Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Kumijalka on aina varteenotettava vaihtoehto.
http://www.vantaantaksi.fi/

-edit-
Pääseekö Hakunilaan sitä uutta Tipparataa pitkin?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:14:19
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:08:49
Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Kumijalka on aina varteenotettava vaihtoehto.
http://www.vantaantaksi.fi/

Ei kannata maksaa pariakymppiä taksista kun pääsee muutamalla eurolla (Vantaan sisäinen) mukavalla bussikyydillä perille. Ja jos matkakorttiin on ladattu aikaa niin ei tarvitse erikseen maksaa vaan voi ottaa hyödyt irti matkakortin ajasta ja matkustaa bussilla. Sitä edullisempi matkakortin aika on mitä enemmän sitä käyttää.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:18:17
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:14:19
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:08:49
Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Kumijalka on aina varteenotettava vaihtoehto.
http://www.vantaantaksi.fi/

Ei kannata maksaa pariakymppiä taksista kun pääsee muutamalla eurolla (Vantaan sisäinen) mukavalla bussikyydillä perille. Ja jos matkakorttiin on ladattu aikaa niin ei tarvitse erikseen maksaa vaan voi ottaa hyödyt irti matkakortin ajasta ja matkustaa bussilla. Sitä edullisempi matkakortin aika on mitä enemmän sitä käyttää.

Totta. Viimeksi Mesu taisi sanoa menevänsä juuri lataamaan kortilleen 50€.

kesämesu

#21
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:21:39
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:18:17
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:14:19
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:08:49
Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Kumijalka on aina varteenotettava vaihtoehto.
http://www.vantaantaksi.fi/

Ei kannata maksaa pariakymppiä taksista kun pääsee muutamalla eurolla (Vantaan sisäinen) mukavalla bussikyydillä perille. Ja jos matkakorttiin on ladattu aikaa niin ei tarvitse erikseen maksaa vaan voi ottaa hyödyt irti matkakortin ajasta ja matkustaa bussilla. Sitä edullisempi matkakortin aika on mitä enemmän sitä käyttää.

Totta. Viimeksi Mesu taisi sanoa menevänsä juuri lataamaan kortilleen 50€.

Kaikille nyt tiedoksi että en lähde millekkään bussi,kyyti ja kyyti ja vaihto ja vaihto reissulle vaikka matkakortilla 500e just ladattuna.
Mä tuun Askolaan ihan omalla pikavuorolla 15min kun saan oman auton alle.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - elokuu 27, 2015, 22:26:18
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:21:39
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:18:17
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:14:19
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:08:49
Meidän ei ole järkeä tehdä ylimääräisiä mutkia kun olemme kumminkin menossa itään päin. Siksi tämä ratkaisu on ainoa järkevä vaihtoehto.

Kumijalka on aina varteenotettava vaihtoehto.
http://www.vantaantaksi.fi/

Ei kannata maksaa pariakymppiä taksista kun pääsee muutamalla eurolla (Vantaan sisäinen) mukavalla bussikyydillä perille. Ja jos matkakorttiin on ladattu aikaa niin ei tarvitse erikseen maksaa vaan voi ottaa hyödyt irti matkakortin ajasta ja matkustaa bussilla. Sitä edullisempi matkakortin aika on mitä enemmän sitä käyttää.

Totta. Viimeksi Mesu taisi sanoa menevänsä juuri lataamaan kortilleen 50€.

Kaikille nyt tiedoksi että en lähde millekkään bussi,kyyti js kyyti js vaihto ja vaihto reissulle vaikka matkakortilla 500e just ladattuna.
Mä tuun Askolaan ihan omalla pikavuorolla 15min kuun saan oman auton alle.

Asia selvä!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 27, 2015, 22:14:19
Pääseekö Hakunilaan sitä uutta Tipparataa pitkin?

Ei pääse. Hakunilan ohitse ei mene junarataa. Tikkurilan ohitse se uutta rataa menevä juna menee. Hakunilaan saattaa joskus tulevaisuudessa tulla metro - ainakin näin olen kuullut puhuttavan.

Killer

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 22:32:58
Hakunilaan saattaa joskus tulevaisuudessa tulla metro

Tämä kuuluisi jo "Johan af Grahn" -otsikon alle.

SouthernBoogieCat

#25
"Juhan af Grann"-osastoon kuulumattomana asiaan liittyen sain idean että Hakunilassakin voisi olla Subukertsi . Tiedän erään kerhotilan (siitä läheltä jossa asun) jonne mahtuisi useita pöytiä. En tosin tiedä kenen omistuksessa se on, mutta voisin yrittää selvittää asiaa ja hieman kysellä millä ehdoilla sellaisen tilan voisi saada käyttöön. En voi sanoa mitään varmaksi, mutta voin yrittää kuulostella asiasta.

Edit: Jatkan keskustelua tästä kerhotila-aiheesta sopivammassa osiossa ja tämä ketju on lienee syytä pyhittää alkuperäiselle aiheelle eli PSK:n pelipäivälle.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 21:09:34
Ensinnäkin: Vantaalla on loistava julkinen liikenne. Olen asunut Vantaalla yli 8 vuotta ja kertaakaan en ole joutunut pettymään julkiseen liikenteeseen.

Minä olen asunut Vantaalla 17 vuotta, ja petyin monta kertaa pahasti.  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: mikma - elokuu 27, 2015, 21:16:49


Minulle ihan ok, mutta sinulla on nyt avaimet  !!! vink, vink....


Ai niin, näinhän se olikin. Kiitos muistutuksesta... 16.30 siis ovet avautuvat. Terwetuloa vaikka helikopterilla tai varjoliitimellä. Myös tämä on sallittu: http://tieku.fi/teknologia/james-bondin-rakettireppu-toimii
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 28, 2015, 00:09:47
Lainaus käyttäjältä: BassJake - elokuu 27, 2015, 21:09:34
Ensinnäkin: Vantaalla on loistava julkinen liikenne. Olen asunut Vantaalla yli 8 vuotta ja kertaakaan en ole joutunut pettymään julkiseen liikenteeseen.

Minä olen asunut Vantaalla 17 vuotta, ja petyin monta kertaa pahasti.  ;D

Liittyivätkö pettymyksesi edes välillisesti julkiseen liikenteeseen? Itse en tiennyt tuntevani ketään, joka olisi asunut Vantaalla noin pitkään.. Harva tuohon pystyy..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaTää on loistava foorumi, saa nauraa ihan katketakseen!

Kesis DÖSÄLLÄ Hakunilaan!

Tässä on kieltämättä tiettyjä humoristisia piirteitä, Äänetön.  :)

Odottakaa vaan, kun alan kuskata Papaa Leppävaarasta, Henkkaa Vuosaaresta, Liikkistä Jumbosta, Jakea Hakunilasta ja Kebabkin haluaa varmasti vielä turistina mukaan. Mäntsälän juna on vielä ns. kova sana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses