• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Ma 27.4. Hermanni

Aloittaja Killer, huhtikuu 12, 2015, 23:05:43

« edellinen - seuraava »

Killer

Alustavan tiedon mukaan Närhi tulee.

Puppe

Avaimet mulla ja jos taivas ei putoa niskaan niin kertsin ovet aukeaa 16.30...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

tulossa, mutta en tiedä vielä aikaa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

kesämesu

En tiedä vielä,ratkeaa pe,la,su tai ma n.klo 15.30 ???
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Tulen klo 16.30-17. aikoihin.

Toivottavasti mahdollisimman moni Feikkauliigaan osallistuva pääsee paikalle. Pohditaan täällä esille tulleita kysymyksiä.

SouthernBoogieCat

Todennäköisesti tulossa tuohon klo 17 aikaan Feikkausliiga-palaveria varten. Hellas todennäköisesti jää kotiin mutta paikalle voin tulla miettimään Feikkausliiga-asioita.

Mr. Posh

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - huhtikuu 22, 2015, 11:50:31
En tiedä vielä,ratkeaa pe,la,su tai ma n.klo 15.30 ???

Saikulla,joten voin tulla milloin tahansa aikavälillä 14-17.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Olen tulossa jonkun verran viiden jälkeen.

kesämesu

#9
Pelataan Puppe meidän molemmat CL pelit pois  jos vaan sulle ja  kaikille muille Hesun direktoraatissa tämä sopii ????

Pari seuraavaa maanantaita aika epävarmaa ja sitten pukkaa Lontoon reissua joten olis hyvä saada tää pari alta pois!



























10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

JS


Pejoka

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 24, 2015, 12:13:04
Toivottavasti mahdollisimman moni Feikkauliigaan osallistuva pääsee paikalle. Pohditaan täällä esille tulleita kysymyksiä.

Valitettavasti en pääse edes pistäytymään tällä kertaa, koska poikkeuksellisesti vietän koko maanantain täällä Idän punaisten syntysijoilla. Normaaliolosuhteissa piipahtaminen olisi ollut luultavasti järjestettävissä, koska ei Mäkelänrinteeltä kertsille ole kävellen kuin noin 10 minuutin matka.

Benali

Tuleeko Rosso? Jos ei niin ei mun kannata tulla kun ei sitten olisi kuin yksi peli Hovia vastaan.

Hönkki

Tulen klo 17. Olisi Manu - Bilbao. Epävarmaa ehdinkö enemmän.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 12, 2015, 23:05:43
Alustavan tiedon mukaan Närhi tulee.

Kuka vaan voi halutessaan soittaa ja varmistaa tuleeko. +358400890907. Minä en enää.