• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pääsiäinen 3-6.4 Hermanni

Aloittaja kesämesu, maaliskuu 11, 2015, 10:02:57

« edellinen - seuraava »

kesämesu

Mikma ilmeisesti tulossa joten olisi hyvä saada pelejä Hullille.

Mikmalla 10 Liigapeliä jäljellä + Liigacupin ja FA Cupin 1.kierroksen pelit.

Huhtikuun aikana pitäisi jotain tapahtua tai sitten varmaan pitää jo miettiä Hullin liigapelien mitätöimistä ja Cupin pelien luovuttamista
koska muuten tää kausi venyy kesään/syksyyn saakka.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Pääsiäisenä mulle käy vain 6. päivä maanantaina (mutta vaikka jo aikaisemmin kuin normimaanantaina).

SouthernBoogieCat

En osaa vielä sanoa varmasti, mutta mahdollisesti käy.

Killer

#3
En todellakaan tule. Mieluummin vaikka virpomassa . Jos H paikalla niin liigacupissa FA Cupissa Hull voi pelata suoraan Norwichia vastaa. Saadaan cup vihdoin eteenpäin. Tai Stoke Hullin tilalle.

Killer

Lainaus käyttäjältä: kesämesu - maaliskuu 11, 2015, 10:02:57
Mikma ilmeisesti tulossa joten olisi hyvä saada pelejä Hullille.

Mikmalla 10 Liigapeliä jäljellä + Liigacupin ja FA Cupin 1.kierroksen pelit.

Huhtikuun aikana pitäisi jotain tapahtua tai sitten varmaan pitää jo miettiä Hullin liigapelien mitätöimistä ja Cupin pelien luovuttamista
koska muuten tää kausi venyy kesään/syksyyn saakka.

Jos Mikma ei ole palannut ketään vastaan 2 kertaa, niin jätetään mikki hiiresti puolikas kausi voimaan. Sopisi hyvin tähän HP (ei kastike!) touhuun.


Rossonero

Yhtenä tai kahtena päivänä varmaan onnistuisi. Voin pelata molemmat pelini Mikmaa vastaan.

Cupeissa voisi olla hyvä miettiä mahdollisia luovutuksia tai paikan vaihtamista jollekin toiselle jengille.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - maaliskuu 17, 2015, 00:25:57
Cupeissa voisi olla hyvä miettiä mahdollisia luovutuksia tai paikan vaihtamista jollekin toiselle jengille.

Tämä siis siksi, että ei ole tarpeen stressata näillä, kun Mikmalla on muutenkin pelattavaa, eikä fiilis ole paras mahdollinen.

mikma

Pahoitteluni, että pelinne / mielenne on kärsinyt minun takia. En liigaan tullessani arvannut tästä tulevan näin hankalaa. No tästä viisastuneena en tulevina kausina koskaan tule hesuun pelaamaan.

Mutta kuitenkin olisin tulossa ainakin ma 6.4. ja voin olla koko päivän vaikka aamusta iltaan. Tulkaa miten teille sopii.

Katson vielä, joskos voisin tulla jonain muunakin päivänä pääsiäisen aikana.

Porvoon turkkilainen

Pääsiäisenä reissussa, mut vierailen keväällä Porvoossa, joten samassa yhteydessä voin pelata Mikmaa vastaan pelini alta pois.

Puppe

Pääsiäisenä pääsen työesteistä johtuen vain maanantaina 15.30 alkaen...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: mikma - maaliskuu 17, 2015, 08:00:53
Pahoitteluni, että pelinne / mielenne on kärsinyt minun takia.

Minun pelini tai etenkään mieleni ei ole kärsinyt. Ainoastaan harmittaa se, että en ole sinua kerholla nähnyt vielä, koska on aina ollut mukavaa pelailla samoissa turnauksissa jne.

Pelien osalta ongelmana ovat vain Cupit, koska ne eivät etene, jos joku peli on rästissä. Etäosallistuminen ei ole ongelma, jos osallistumisen saa jaettua n. viiteen kertaan jokseenkin tasaisin väliajoin.

Minusta on harmi, jos tehdään liian vahvoja päätöksiä jatkosta ja myös pitemmästä tulevaisuudesta.

kesämesu

Voisin tulla ma 6.4 klo 12 jälkeen.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

JS

Tuun maanantaina jos pelejä tarjolla.

kesämesu

#13
Aika hiljaista on mutta jostain syystä ei yllätä.kalenterista ei ole hesussa mitään hyötyä kun  puolet porukasta ei ilmoittele tuleeko vai ei mutta tää sopii hyvin  tähän kauteen ja myöskin kertoo ehkä omaa kieltään tämän hetkisestä välinpitämättymyydestä  ja toiminnasta joka on huonointa mitä itse olen kokenut hesun olemassaolon aikana.




10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Mä tuun klo 12, tai mikä ikinä aika lyödään lukkoon.